Ja det har abre været en kanon dejlig dag..

Startede med at tage med mor ud i Hooks og købe nye ridebukser. Fik nogle fiine nogen fra CRW, brune og beige -ternede. Så gik vi en tur i storcentret og købte lidt tøj.. Plejer ellers aldrig og enes med min mor, men idag gik det fiint

Det var dejligt nok !
Så kom jeg hjem, og cyklet ned til ninja for at ride. Ninja er den hest jeg rider istedet for cheval, da jeg ik rider cheval mere. Det var en dejlig tur på ham, vi cyklede os en tur hvor jeg havde ham i grime og trækketov.Han er bare meeega sød, elsker ham for hårdt.. Jeg er til heste

! Ej det gas

Hehe.. Så kom jeg hjem og fik varm kakao, da det havde regnet. Så jeg var våd og kold .. :d
Så satte jeg mig ved computeren og hyggede til vi sku spise, og igen bagefter..

Computernørd, jeg ved det godt..

Så skrev jeg med en kanon god og dejlig veninde, der hedder Anette. Vi har været sammen i laang tid g bor tæt på hinanden, men hun tog på efterskole ..

Og vi nåede ikke og sige farvel, desværre. Har ik set hende siden sommerferien. Så gik vi en tur i regnvejret med paraplyer. Græd næsten a glæde da jeg så hende, har savnet hende så meget, for hun er bare den bedste! <3 Er så glad, så glad.. Dejligt, DEJLIGT at se hende igen ..
Ja jeg ville lige fortælle det?
Er der forresten nogen der ve dhvordan man ændre brugernavn?