|
|
| Terror trudesel mod Danmark |
| Forfatter:  |
Jyden Med Atituden |
| Dato:  |
18-09-2004 21:10 |
|
Jah, så sketet det terror trudsel mod danmark..!
Det var det vi fik ud af at fedte for Bush!
Arg, nu ryger hovedbanen
Jyden Med Atituden>>Bacon er kødets eget krydderi<< Citat: Ene>>Fisk er venner, ikke mad<< Citat: Find nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Argh!!!!! |
Theis |
18-09-2004 21:14 |
|
Du skræmte mig! Jeg troede de lige havde sprunget et eller andet i luften Så var det bare den der terrortrussel... Men det burde da ikke komme bag på nogen, at vi er et udsøgt terrormål? Det vidste vi vel allerede inden vi gik ind i krigen
Mvh. Theis ~ Alle mennesker dør, men ikke alle der dør har levet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arr.... |
Katrine&Lafaette |
18-09-2004 21:14 |
|
Tro ikk på det!!! Men alligevel.. Har tænkt MEGET over det!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567/8 |
Jyden Med Atituden |
18-09-2004 21:18 |
|
heh.. Men hallo, godt nok er vi et lille land, men netop derfor skræmmer det, at de os vil ramme os! Vi er jo abre et lille land, hvis de rammer os, kan de gøre det i alle lande.. Fucking fedte regering.. Som om vi har fået meget mere respekt fra Bush, Jo, han huskede og i en tale, men helt ærligt come on.!
Jyden Med Atituden>>Bacon er kødets eget krydderi<< Citat: Ene>>Fisk er venner, ikke mad<< Citat: Find nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jyden Med Atituden |
Theis |
18-09-2004 21:31 |
|
Vi er faktisk nogen som støtter Bush og tror på ham Måske er det derfor?! 
Det uhyggeligste ved at det skulle ramme os, er at vi jo ikke er så mange mennesker, så risikoen for at nogen vi holder af ryger med er så langt større, end hvis det havde været et større land. Men helt ærligt... Vi har jo hele tiden vids at vores tur ville komme Det kommer i hvert fald ikke som en overraskelse for mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456879 |
Jyden Med Atituden |
18-09-2004 21:39 |
|
Bush er da os fin nok.. Det er jo os kun godt at han sætter ind over for terroren..! Har ik så meget imod ham, vi sku abre ikke have støtten USA, regeringen har kun gjort det for ast fedte, det er jeg overbevist om!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.... |
Theis |
18-09-2004 21:49 |
|
Skulle vi så bare have siddet med hænderne i skødet og ladet som om det slet ikke vedrørte os? Lige indtil den dag terroren alligevel nåede så vidt, at den sneg sig herned af... Fordi ingen lande ville hjælpe med at bekæmpe den?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah... |
Fida |
18-09-2004 21:50 |
|
min holdning er, at man skal lade de proffesionelle bekymre sig om terror. hvis jeg skal gå og være bange for terror, at blive voldtaget, stukket ned osv. ville jeg være et nervevrag. man må nyde livet, mens man har det. Her i bette Danmark har vi det sgu godt, nyd det, I lever kun en gang!
Mvh. Anna
Bor du i nærheden af Helsingør og rider/træner efter Parelli's metoder, vil jeg meget gerne høre fra dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haaaaaaaaah |
|
|
godt man er jyde  Ej skod for dem som bor derovre hvor det sker.. tror sku ik det sker her i lil vejle  Nå men vidste det ville ske.. i don't care.. bor i en bette by sårh er sku rolig!
Hilsen Josse og Kaleb <3 Drømmehesten over alle drømme heste <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis..... |
TonePetersen |
18-09-2004 22:08 |
|
kunne ikke have sagt det bedre selv...
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*
*~*Bedste dressur rytter 2004*~*
*~*Pas godt på dine venner*~* *~*for uden dem er du intet*~*
*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josse med drømme hyppen Kaleb |
Theis |
18-09-2004 22:14 |
|
Der er da andre måder end at springe hovedbanegården i luften? Så vidt jeg så, sagde de intet om hvordan de ville gøre.
Store indkøbscentre her op til jul kunne være et nemt mål. Der er for mange til vi kan holde øje med dem alle Hvis de sprang en skole i luften - Det ville blive en tragedie! De kunne forgifte drikkevandet... Der er jo ingen der ved hvor fantasifulde de er
Kunne være man skulle læse Terroristernes håndbog...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmm |
|
|
jaah.. ik mit problem ? er kun i stalden... tjah og så i min seng om natten  d æ mit probleeem!  Måske hvis det var mine heste som blev målet for terrorisme.. og så er jeg sku lidt ligeglad med hva der sker! Man ka jo købe vand på flasker hvis det var drikke vandet som blevet forurenet  hmmm tror ik ligefrem deres mål er et øde ridecenter på bøøhlandet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josse... |
Hamlet |
18-09-2004 22:54 |
|
Du mener altså at det ikke ville røre dig hvis 1000vis af mennesker døde i København?  Fordi det ikke lige var DIG det gik ud over?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmm |
|
|
vamli: nej ?  Ej måske.. men kender dem nok ik... høhø
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desuden.... |
Katrine&Lafaette |
19-09-2004 10:23 |
|
Har vi fået MANGE terror trudsler! Også her i September..
Så det er ikk noget nyt og du skal overhovedet ikk bekymre dig om det. Hvis det sker, sker det, hvis ikke, så ikke... Alle lande har fået terror trudsler! Men ved du hvad? De kan garenteret ikk finde Danmark!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaaaahh mann... |
Tess-Flika-Picasso&Cille |
19-09-2004 11:49 |
|
En lille antom bombe - så r Danmark væk!
Hmmm... Det er nu temli' skræmmende..
IK??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Terrortrusler... |
|
|
Ja, det er jo ikke noget nyt.  Vi har været et mål siden vi besluttede os for at hjælpe Bush.
Den Irak krig der... "bring demokratiet til Irak", ja ja...
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Håber ikke det sker |
Sofia med Miss Freja |
19-09-2004 15:02 |
|
Jeg håber ikke det sker på en måde tror jeg ikke det passe.. Men hallo underligt hvordan de kan oversætte det på dansk eller?
Knuzzer ---(Sofia)--- ---(Og Miss Freja som er verdens bedste pony for mig)---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmm |
|
|
tror ik der sker sååå meget... bin laden påstår jo han har en bombe der ka springe hele jorden i luften og at han er kold i røven så han ka godt gøre det.. men det har han jo ik gjort endnu.... Men vi har jo fået mindst 5 trudsler.. lige siden vi kom med i krigen.. og de ka sikkert ik finde danmark
Sofia: @!#$ du er da dum... der er noget der kaldes en TOLK! DOH! :-S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Vi kan jo ikke gøre noget alligevel, så hvorfor bekymre sig? Frede og Mary's bryllup var jeg enlig et godt mål, med så mange kongelige fra hele verden... der skete jo ikke en pind! Men hvis du bomber, er det nok Amalienborg, Hovedbanegården, Kastrup Lufthavn eller Fields...
~KnuS Dejligste~ -spis rabarber, rid Araber <3
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bush........ |
yabadoo** |
19-09-2004 19:43 |