Det er nu officielt:
wee, så er lykken vendt lidt for mig =)
SOm nogen af jer her inde fra ved så har jeg haft en del problemer den sidste tid og har haft mere at brokke mig over end eller

hehe
Nå, men jeg har faktisk fået min egen pony

eller det vil sige at det ikke er mine forældre eller mig der ejer den, det er min venindes forældre... Men min venide har 3 ponyuer og hun kan ikke nå at ride mere end 2 om dagen, sååååeeh =) wee =)
Så har fået ham helt som min egen jeg skal bare ikk betale en skid

dejligt

ligesom at leje en pony, bare uden at batale det

håber i er med nu

hehe
jeg har efterhånden redet ham i en uge, men det er først "officielt" nu

hehe
lidt om vidunderdyret =) :
Fulde navn: Enekærs Domino
navn: Domino
Kælenavn: Fumse/ FUmse-Dumse

hehe
alder: 6 år (tilredet som 4½ års)
højde: 144 (1ér)
Race: DSP (Dansk Sports Pony)
Temperament: Varmt

hehe, ej men han ser tit spøgelser

hehe, og en liggende cykel kan jo være meget farlig

I skoven bliver han til tider lidt hidsig

hvilket jeg nu finder dejligt og sjovt

hehe
Dressur: han har jo ikk været redet så meget, men han søger pænt og meget stabilt... Han kan en alerede en del af øvelserne til LA klasserne, såsom: schenkelvigninger i skridt og trav, versader i skridt og trav, traversader er påbegyndt =) så det er jo dejligt

er virkeligt lækkert at arbejde med en unghest, der virkelig gerne vil arbejde, hvilket han bestemt gerne vil =)
Spring: HAn kan ikke springe, der er blevet prøvet at indspringe ham, men det er ikke lykkedes grundet tid m.m... Og han viser heller ikke den store lyst til det ! MEN har en plan om at vi måske skal begynde når jeg har redet ham lidt mere =) kunne jo være sjovt =)
et billede af skønheden:

fik desværre ikk flere end dette, da kameraet løb tør for strøm :'(
Men der kommer nok snart ridebilleder =)
Vi skal forresten nok starte til et lille klubstævne på hjemmebane her d. 26 =) skal bare starte noget travprogram, evt også LC1b, men nu må vi se

hehe
så jeg skifter derfor navn til : ¤Julle & Domino¤ i stedet for ¤Julle & Rubin¤
Så husk lige det

hehe
Jeg skal dog stadig ride på rubin en gang i mellem, men ikk så meget, skal dig springe på ham og låne ham til lange & "VILDE" ture i skove =) heeh
men det var alt fra mig denne gang =)