Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Isabella...kig lige....isabella
Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 14:15
hej Isapella jeg syntes du er sååååå led over for mig og mig som trode på at du sagde vi var bedste venner....hvis det ikke er gået op for dig hvorfor jeg er sur på dig så læs vidre.....Kan du huske da vi var ud hos mig da vi var alene hjemme der ville du hele tiden bagtale Linette og jeg trode jo på at det var sandt det du sagde om hende såååå du fik mig til ikke at kunne lide min egen kusine Linette.....et par dage efter ville jeg fortælle linette det og sige hvorfor hun sagde såådan noget om mig men sååå sagde hun at ISABELLA også hele tiden bagtalte mig når de var sammen..... og sååå blev vi gode venner igen og siden har jeg hadet dig....at du kunne gøre det mod mig du er så LED og linette er i hvertfald ikke en lille snob hvis der er nogen her der er en snob sååååå er det sku da dig MEGA FEDE SNOB !!! Fra Luca
0
0
Svar på denne tråd

Re: Isabella...kig lige....isabella
Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 14:24
jeg mener det fuldt og fast såååå lille isabella tænk over hvad du gør jeg hader dig!!!!fra Luca :-*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 15:11
AARGH... *my eyes, my eyes* HVAD skulle det til for, herinde? Det er da sådan noget man har e-mail (eller chat... eller breve... eller..) for. Daah, eller måske skal jeg bare blande mig udenom. Øhm, det er lidt surt at stå i midten, vil jeg mene, når der sådan skydes med skarpt.

*flygter tilbage til sin stil, og lader som om hun slet ikke har blandet sig*

-+-KNA.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 15:29
jeg er ked af det men jeg måtte gøre noget så hun kan inse hvad hun har gjordt....undskyld KNA.det er jeg ked af men jeg tror ikke hun har en mail....knuzzer fra Luca:-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 15:35
Hej!!!

Jeg har nu oz fået alt det der af vide!!!
Hun er led!!

Luca! det gør ikk noget det blir skrevet herinde *SS*
hun skal ha at vide at hun ikke bare kan gå fra person til person!

MyZ Simse Som sidder og tænker "HVORFOR HAR MAN KUN FØSDAG EN GANG OM ÅRET?"
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 16:05
Luca: Du skal ikke være ked af det, da. :) Synes bare det virker som en privat diskussion - og det ville da måske være rarere for jer også, hvis I fik det snakket ud privat.

Men hvis I ved hun gør den slags, så lad være med at tage det så tungt. Det er nemt at blive såret over den slags, men i længden er det vel egentlig ikke værd at blive ked af. *tja*

Peace out.

-+-KNA.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 18:46
Hej Camilla.... det passer ik linette har gået og sagt alt muligt ledt om dig.... og nu siger linette nok- nej det passer nej hvor hun lyver!!!!! men det passer og du sagde da os at jannie havde at jeg var en ond rytter og at jeg piskede BETTE KLAVS og det passer heller ik men jeg spurgte jannie og hun sagde at det havde hun aldrig!!!!! UBS dumme lede CAMILLA.......!! Qnuzz ISABELLA!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 19:43
ja vil nok også sige om i ikke kunne klare det privat...Det er ikke så fedt at høre om jeres private problemer, som egentligt ikke vedrører os. Prøv at tage en snak sammen, i stedet for at diskuterer det herinde.

Kh Matilde
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 21:49
@!#$ hvor er du led..!

Du blev pisse sur over at jeg skrev noget om Lars og Limbo, du er sQ da ikke en skid bedre selv..! hvorfor skulle det herind?? Isabella er en pisse god ven, hvis man også er god ved hende..! Og det er bare pisse ledt..

Simse- hvordan kan du sige sådan noget.?? Det er da ledt..!

Camilla- jeg har fanme aldrig sagt at Isabella havde pisket Bette-klaus meget jeg har aldrig set hende ride på den...:-*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 22:55
UNDSKYLD ISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja. Det har jeg jo skrevet over SMS, men nu syns jeg lige alle skal vide at jeg har sagt undskyld.. Fik bare en masse af vide nogle steder om hende, og så noget andet.....

Men vi er da gode venner Isa?
Ikk?

-Simse som er MEGET ked a det her!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-02-2002 18:02
jeg hader dig stadig isabella og det er jo løgn det du sriver du løber bare fra sanheden ikke......Linette lyver ikke og det burde du vide....såååå jeg tror sku da på min egen kusine...lille ven...-til alle jer andre jeg er ked af jeg har skrevet det here men jeg er fandme ked af det.....:-( -jannie hvad har limbo og lars med isabella at gøre???men vi er jo gode venner igen....-isabella jeg ved ikke hvad der går af dig jeg torde du kunne lide mig men NEJ....jeg er fandme ked af at du sådan kunne finde på sådan noget men jeg syntes virkelig deter strengt og jeg er sku ked af det jeg trode du var min bedste ven ENGANG men jeg tog vist fejl.... Qnuzzzz Luca "hvis du var her ville du se en stor sø på mit tastatur"
0
0
Svar på denne tråd

Ondt gjort..!
Forfatter: 
Dato:  17-02-2002 19:56
Det har noget at gøre med at, du blev pisse sur over at jeg hængte Lars og Limbo ud på nettet.. Nu hænger DU Isabella, ud på nettet, foran en masse andre, hvordan ville du have det. Hvis der var nogle der gjorde, det ved dig..? Nu tror alle jo at, Isabella er en største "kælling" i hele verden. Men det er hun ikke..! Og jo det med Limbo og Lars er glemt..! Og vi er gode venner, jeg siger min holdning til det her..
Hvis du ikke ka lide Isabella ka du da bare holde dig væk fra hende, eller snakke med hende om det.. Det behøves ikke på nettet..!

KnuZ mig/Jannie

http://www.Bozze-boy.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ondt gjort..!
Forfatter: 
Dato:  17-02-2002 20:00
Ja jeg har ændret mening, efter dtét jeg skrev med Limbo og Lars..!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-02-2002 18:30
nå men jeg hader hende og det var jo også til hende og du ville også hade hende hvis hun var sådan ved dig jannie.....knuz Luca som syntes jannie er verdens bedste kusine>o<
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-02-2002 14:32
Tror i ikke i skulle snakke om det her i hinandens nærver. istedet for på nettet.
Knus fra Naja..! som er glad for hun ikke er med i det her slænderi.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider