|
|
| Tude-fjæS!! |
| Forfatter:  |
Cathrine-piien |
| Dato:  |
12-09-2004 16:56 |
|
Mit live er ikke et liv....@!#$ det mann...
Zafie-pigen, duH ved hvaD jeg snakker om når duH læsER det her!!
Dah jeg kom hjem fra zafie-pigen var min mor helt vild sur, og så fant jeg uD af..Hun havde læst det brev fra Steffen..DeT eneste der stoD i det brev var jeg elsker dig!!
Og min mor vil årbanbart ikk have at jeg har en kæreste, så hun blev fucking sur..Så hun har slettEt en masSe fra min msn og jeg må ikke havde nogen hjemmesideR...Og SteffeN vil hun bare have jeg skal glemme helt...Ingen SteffeN!? Ingen mig!!!
Hun kan da ikk bar sige jeg skal glemme min Kæreste!!?
Jeg må ikk skrive med nogen om helst, kun mine venner...
@!#$ jeg haDer en BitcH!!
|~KøsSh Cathrine~| There-is-the-love!!!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| narrrjj.. |
|
|
starkels dig.. det kan hun sQ.. da ikk bestemme.. undskyld men hun er en rigtig møg BITCH af en mor.. undskyld men skulle bare ud med det..
Min hel-part JollY.... er min bedste ven.. Han kan bare det der med springning.. hver gang han ser et spring stråler hans øjne af glæde.. han flyver over hvert eneste spring.. du er og blir den bedste spring hyPp.. vil altid ELSKE dig... helt inderst inde.... JollY.... LoVe YoU....
| |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
| 6 tegn |
Shirk - |
12-09-2004 16:59 |
|
Hvad sker der lige for din mor? Kæft mand, hun reagerer voldsomt eller noget! Stakkels dig, medfølelse herfra..  Er sgu helt i chok nu!!
Fortæl hende hvad du føler evt.? Fortæl hende om Steffen, og hvad HAN betyder for dig.. Sig også hvad hun for fande.. har gang i, at flippe sådan ud? -altså, sagt med pænt sprog.
. Shirk . . Headbang ikke på en cykel . . Would it be uncool, if I write a lovesong? .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NarJ det passer ik----> |
|
|
Sig det ik passer... Narj... Hva skal vi så lave? Hvordan skal du kunne glemme en bar sårn pift...? Ved godt der ingen ting er at gøre, men hvor man... Har duH læst min "Novelle" søde?? Prøv det!! Ved ik om det hjælper!! Har bar udtrykket mine følelser på den måde! LæS den.. Føl det er dig.. !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tsk tsk tsk |
|
|
smæk kællingen en ?
¤ Hvis du respekterer hesten, respekterer den dig ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JosseogHargar: |
|
|
Humor?? HeHe... SåRn noget skal der oZz være pladS tiL!! Til min skatter Cathrine-piien: Må jeg smække hende en?? Så syrer min mor oZz ud og så har vi det alle sammen godt... Ej nuH skal jeg nok søøøød:)!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.... |
Theis |
12-09-2004 17:08 |
|
Spørg hvorfor?
Mvh. Theis ~ Alle mennesker dør, men ikke alle der dør har levet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LADT SAGT OG GJORDT.......... |
Sofia med Miss Freja |
12-09-2004 17:17 |
|
Sikke noget din mor kan finde på  Prøv og tal hende til fornuft
Knuzzer ---o0(Sofia)0o--- ---o0(og Freja som er verdens bedste pony for mig)0o---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmm |
|
|
seriøst... hvis min mor sagde sådan.. hah hun ville sku ik leve længe!! Seriøst blir pisse aggresiv  Hvis min mor sagde jeg ik måtte se min kæreste (har ingen lige nu men okay) HeH! hun ville aldrig ku se mig i øjnene igen.. men heldigvis er min mor ik sårn en slags som siger sådan.. for hun ved hva der sker muahahaha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt...... |
*Just-Cille* |
12-09-2004 17:22 |
|
HMMMMMM.... Hvorfor skal mødre altid blande sig i ens "kærlighedsliv" aRRRHJJ......
Poooooor your all..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hallooo??? |
|
|
Hvad fanden sker der for din mor?
Har hun aldrig haft dte på samme måde? Helt ærligt! Ens mødre kand a ikke bestemme ens liv! Sig F*ck dig til din mor fra mig!
-Cocktail-En rytter er ingen rytter uden en hest! En hest er stadig en hest uden rytter! Den kære lille pony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter ik... |
|
|
Hun må joH ik læse dine breve så nemt er det jo! Så læs ALLE hendes breve inden hun når det... Har seriøst lyst til at smække hende... Selvom det IKKE er min mor...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det r nemt nok! |
Cathrine-piien |
12-09-2004 17:41 |
|
Ved hvaD jeg gør...
Fucker til helvede...GidEr ikk der her @!#$ mere!!
hadEr hende så fucking mega megeT!
|~KøsSh Cathrine~| There-is-the-love!!!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmm |
|
|
slå dig selv i hovedet osv.. haha så gå til myndighederne og sig din mor slår... muahaha syge ideer der kommer fra mig men ? wtf...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghfghfghfgh |
|
|
hmmm jeg ville nok rejse hvis min mor sagde sårN noed der!!!
hun bestemmer sku nok over mig i forvejen sårrH!!
ville nok flytte ind til min far eller flytte i telt
hæh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The overskrift =} |
miiig-fUu |
12-09-2004 18:02 |
|
Har hun lige over reageret???  Onde mor!!
Knuzz fra Miiig! Babette er verdens bedste pony! Love you 4-ever!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha :-( |
|
|
Stakkels Stakkels dig..
Prøv at snakke med hende og hvis det ikke virker så slå hende i jorden.!
-Rine*En dag vil du spørge "Hva betyder mest, mig eller livet.?" Jeg vil svare livet.. Du vil vende dig om og gå uden at vide at du er mit liv*
Fjordhest eller Nordbagge.? Giv dit svar Her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ejjjhh! |
.. RaauW.. |
13-09-2004 17:10 |
|
Ej.. Det kan man da ikke? Godt min mor ikke gør sådan noget! Men lisom Josseoghager, hun ved hva der sker  ..
Håber du får det bedre..
~Beauty~
.. RaauW ..<33
Stop volden, eller jeg smadre dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|