Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Masse nyt herfra..
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 20:44
Ja hejsa folkens.

En mulig køber har lånt Action til stævne i weekenden - selvf. på kontrakt inkl. 500 kr. - og de hentede ham idag. Det er nogle jeg kender lidt, og det stævne drengen (mulig køber) tager Action med til er et stævne jeg også startede sidste år, hvor jeg faktisk mødte drengen. De skulle så hente Action i dag og kommer bare med en mega blæret trailer med plads til 6-7 heste, med Søbjerggård Logo på bagklappen. Det var ret fedt. Action synes den store bil var ret farlig og rampen var også ret stejl. Action stejlede engang fordi han ikke gad op, men så gik han op, og der var ikke noget hele vejen der ud. Så håber det går godt til stævnet..

I morgen kommer en jeg kender ved navn Fay hjem til mig og sover til lørdag hvor vi tager til DM i ponygalop på Klampenborg galopbane, hvor jeg skal ride DM løbet for kat. mini. Det kaldes også Dansk Pony Derby. DRF er selvf. indblandet når det nu er et DM. Jeg glæder mig helt vildt. Jeg har også lige købt en galopsadel af Fay som ligger super godt på Samson, så håber da han gider at løbe til. Billeder kommer!

Og lige en anden ting. I dag var en dreng på 9 år som jeg kender ret godt med mig og Anne (Samsons ejer) lige oppe og ride lidt på Samson. Vi kommer så ind på emnet rygning og han siger, "jeg skal ryge når jeg bliver stor for jeg synes det er mega sejt" lidt senere siger han så, "jeg skal have en pircing når jeg bliver stor. Jeg ved bare ikke hvor den skal være"
Jeg synes det er for meget. Han er stadig en lille dreng og skal da ikke tænke på sådan noget??

Claudia..
0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 21:28
Hvem er den der ting dreng? Tines lillebror?
♥ Bettina & Maja ♥
0
0
Svar på denne tråd

Bettina
Forfatter: 
Dato:  09-09-2004 21:33
Bettina - Nej, Michael.

Rettelse:
Altså det var mig der red på Samson, han skridtede ham bare af og fik et lille spring ikke andet..
Claudia..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider