|
|
| Marilyn Manson oh Slipknot ? |
|
|
haaarj haaarj!
Sad lige og tænkte på hva i mener om manson og slipknot.. selv er de jo mine guder.. ohh yeaaah!! Elsker deres musik!
Altså sys manson ser lidt skummel ud hehe  Men damn han er klog, det er det rene visdom som kommer ud af hans mund.. måske tænker mange han er sindsyg fordi han spiser menneskekød osv.. men han er nok den person jeg sys er den klogeste  Han sang tekster de er SÅ fede.. total visdom.. oh jah er da imponeret over han ser så spas ud  Men tror ik lige jeg ville møde ham i en mørk gyde haha!
Slipknot - uhhh de er mine mænd.. @!#$ de styrer.. altså de er pisse fede med deres masker  Og deres musik... musikken er simpelthen genial.. damn de er mine drenge  Håber at komme backstage i oktober!
Men skriv hva i mener om dem ?! Eller andre lign. dem osv...
¤ Hvis du respekterer hesten, respekterer den dig ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ^hmmmmmmmmmmm |
|
|
har i egentlig set Shawn's nye maske... fuuuuuck den R vild
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
|~ Dræber Guldfisken CBP ~| |
| Dato:  |
07-09-2004 17:31 |
|
Kan oss' godt lide Marilyn Manson 
~ Er hel vild med hans 'look' ..
.. Høre ikke så meget andet af den 'slags musik' end hans
~|Dræber Guldfisken CBP|~ [Hesten er ikke en du skal modarbejde, men din partner som du skal arbejde sammen med] ~ Det modsatte af kærlighed er ikke had, men ligegyldighed. Når man hader elsker man stadig! ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| manson vs. slipknot. |
|
|
Jeg hører meget af dem begge. Ingen af dem af decidere mine guder. Det er HIM.
Manson - De rygter er så latterlige. jeg sys han en meget klog og venlig mand. Og hans tekster siger noget. Folk dømmer ham af udseende. Men sådan er folk nu om dage, de går meget om i politik, udseende og holdninger. Hans er god.
Slipknot - Deres musik giver ingen mening overhovedet. Men @!#$ det er fedt! Elsker at gå amok til deres musik. Så dem i opvarmning til metallica koncerten. Fik Joeys vandflaske.
Skal se dem igen den. 19 okt. (Slayer/Slipknot koncert.)
Josse - Du kan jo kun komme backstage hvis du har VIP.
Marketeer Magic.
" jesus, it never ends, it works it's way inside. ,,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmm |
|
|
Neej.. min ven kom backstage sidste gang fordi han blev kåret til største slipknot fan til den koncert.. så de genkender ham og kommer jo med ham  Vildt fedt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heh..... |
|
|
Manson; Han er for ulækker. kan ik snuppe ham. hver sin smag 
jeg væmmes ved tanken af ham
slipknot; fede masker, lidt ulækre  deres musik er skod.  bryder mig ik om dem 
...Zazs... ..At nægte er som at påstå.. Ta' livet med et smil, vi lever sq kun én gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nåh jo. |
|
|
Cool. Kan du så ikke råbe "Renée?" Hvis det er. Så kommer jeg hoppene, så siger vi jeg er med jer. :S
Marketeer Magic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha |
|
|
jov ska jeg nok  haha  Ville være grinerN!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| høh ... |
|
|
Jah ikke? :S
Marketeer Magic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg r ik enig hihi |
superrikke |
07-09-2004 19:03 |
|
Hey
altså jeg synses at de er RIGTIG uhyggelige! Og jeg er overhovet ik vild med deres musik den er nok lidt for hård til mig 
Men som sagt hver sin smag
mvh Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yesyes (: |
|
|
Sys Slipknot og Korn er vildt seje men høre ikke rigtigt deres musik..
Men ihh.. Det er irri.. Drengene fra min klasse blir ved med at kalde mig Marilyn Manson.. Pisse irri.. Det er bare fordi jeg har farvet mit hår sort og mørkelilla/mørkerød..
-Rine*En dag vil du spørge "Hva betyder mest, mig eller livet.?" Jeg vil svare livet.. Du vil vende dig om og gå uden at vide at du er mit liv*
Fjordhest eller Nordbagge.? Giv dit svar Her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slipknot / Manson |
Frk. Gær |
07-09-2004 19:25 |
|
Jeg er lidt stået af på det nye begge dele har lavet.
De nye manson er en gang opreklameret @!#$ (undskyld sproget), men det gamle fra Last tour on earth og Antichrist superstar holder hele vejen igennem!!!
Mht. Slipknot har jeg samme mening.. Den første de lavde - en EP - Made, feed, kill, repeat eller hvad den hedder - den er fED! og Det første album de har lavet (Den emd Wait & Bleed) er også fed! ...det andet bryder jeg mig ikke om! Dog overvejer jeg at tage ind og se Slipknot/SLAYER! DET KUNNE BLIVE FOR VILDT!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
//Voiceless |
07-09-2004 19:30 |
|
Jaah, Manson er MIN gud  Orh elsker hans musik.. og det han er anderledes, og at han tør ..det er os fedt!
Slipknot er os totaalt fede .!! Men hører nok lidt mer koRn!
-<- voiceless..tidligere "alice (annabella)"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| henvisning! |
|
|
jeg vil bare gerne henvise til en hjemme side!!
her kan i finde ud af hvem Manson er opkaldt efter!!
nemlig en kult leder der beordrede sin kult til at dræbe uskyldige mennesker fordi HAN var racist!!
En side om charles manson
FED IDOL???
NEEEEJ!!!!
HILSEN CHARLOTTE
du skal ikke forklare noget, du aldrig har sagt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahahahhahha. |
kaffegrums. |
07-09-2004 20:28 |
|
jeg skal med til slayer-slipknot. det bliver så ooondt. :0 hatebreed og mastodon skal opvarme. glæder mig, glæder mig. :S
kaffegrums
„limitations do not exist, when you are ahead of the crowd, with the art of confidence, i reign at the throne of my soul”
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1111111 |
MyFairy |
07-09-2004 20:35 |
|
Er det ik MM som engang (eller flere) ville have publikum til at bide hovedet at katteunger, kaninunger, hvalpe og hvad det ellers var.. ellers gad han ik "synge"  <-- ja jeg synes han skriger
Ellers var MJ <-- ku jeg bar ik helt så godt forstille mig.. men måske?
Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trallal.... |
|
|
Jeg har det faktisk som "marketeer magic" emd de to bands. (:
(hvor er det let for mig at skrive det her, når hun har skrevet det for mig ;P )
Latterlige rygter, til en mand der er helt rask i hovedet, men blot ser anderledes ud.
På det sidste synes jeg ikke engang han ser sindsyg ud. Han er for img at se normal nok, hane r et menneske som os andre.
Og hans musik er genial.
Dog ikke gudemusik (:
Min gudemusik for tiden er Nightwish, Placebo, HIM og The Crüxshadows (:
//AntiPerfect// !tidl. -VampyrUngen-!
~Jeg er jo kun et menneske?~
nogen skal jo være en k-e-g-l-e.. Men hvorfor skal det lige være mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hatebreed?? :-O |
Frk. Gær |
07-09-2004 22:04 |
|
Kaffegrums>>> SKAL HATEBREED F UCKING OPVARME???!!
Jeg skal godt nok med så!!! Er der stadig biletter tror I?!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uussshh. |
|
|
antiperfekt - sejt. jeg er ordforåder.
Ja, Manson er opkaldt efter en morder. Og hvad så? Hvis det er hans idol/forbillede/gud - whatever. Lad ham da. Marilyn er vidst for "Marilyn monroe" Og Manson er for en morder.
Og der er ikke noget galt i at være racist. Er selv en. høh.
Marketeer Magic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frk. gær. |
|
|
Der er vidst masser.
Er Hatebreed fede? Har aldrig hørt om den.
Marketeer Magic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalla... |
|
|
marketeer - seje du ;P
Tjae, om der er noget galt med racisme er en anden sag. Jeg er -næsten- ligeglad hvis man holder det for sig selv uden at genere nogen.
Jeg synes det er snævertsynethed.
Men det er måske bare mig.
Jeg vil være så fordomsfri som mulig, og det gælder alt.
Jeg har lidt svært ved at tolere fedme ( vi snakke ikke overvægt, vi snakker dem der måske skal tabe sig 100 kg. eller derover!), men det er det eneste jeg kan komme på. Og det holder jeg for mig selv.
Og ok, jeg indrømmer jeg kan være lidt dømmende overfor f.eks. Britney, Nik&Jay osv..
Er kun et menneske, desværre!
//AntiPerfect// !tidl. -VampyrUngen-!
~Jeg er jo kun et menneske?~
nogen skal jo være en k-e-g-l-e.. Men hvorfor skal det lige være mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amen.. |
|
|
Marketeer Magic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frk. Gær |
kaffegrums. |
07-09-2004 22:18 |
|
ja gu skal hatebreed opvarme. super fedt det bliver. 8D
der er stadig billetter på billetmaskinen.dk
kaffegrums
„limitations do not exist, when you are ahead of the crowd, with the art of confidence, i reign at the throne of my soul”
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hmm.. Sys Manson er fed nok! Ikk min yndlings, men fed nok..
Slipknot er MEGA fede! Sys deres masker er grauw nice!
Har egentlig ikk hørt aå meget af deres musik, men det jeg har hørt er møg fedt! Og så er de masker altså igen lidt for fede!
Og det siger jeg, som én af de personer der lytter mest til klassik musik.. 
Jorden er vor mor, vi er Jordens børn..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Manson - Han er genial! men tror ærlig talt ikke på alle de der rygter om ham osv.
Men ja, hans tekster er geniale, musikken til er genial, hans udseende er genialt!virkelig
Slipknot - Hm.. er selv ved at være lidt træt af dem. Men deres masker, jo de er fandme fede. Og Joey uden maske  *savle savle* Han er fandme lækker!
Jo Manson er opkaldt efter Marilyn Monroe og Charles Manson. Kan ikke se hvad der er galt i det? Og alt, bare fordi Charles er rasist, satanist, morder osv. behøves Manson jo ikke være det?
Men tjoe. Jeg hører faktisk mest nightwish, Manson, HIM, CKY, Stone Sour, og sådan.
◘ Skousboe Honey ◘ ♥ • Ponyen i mit liv • ♥
♣The love is a flame, that can't be tamed♣
○ Nr 3 til distrikt mesterskab i springning 2004 ○
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Manson/Slipknot... |
|
|
Manson er kedelig, selvom nogle enkelte af hans sange er ok. Slipknot... meh. Jeg læste et par af deres tekster, og da jeg har en vane med bare at gå LIDT op i, hvor gode musikere er til den side af sagen, hører jeg ikke meget til dem. For magen til dårlig tekst skal man da lede længe efter.
-+- Zip.
~ I think that homophobes should really consider, you know, not making films about the ancient freaking Greeks [Maya] ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Slipknot's masker rører mig overhovedet ikke. De er ikke fede, og det er ikke fedt at de smadrer alt muligt.
Manson; tja, jeg kan ikke lide hans musik mens hans udseende er ok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234578 |
Jyden Med Atituden |
09-09-2004 17:50 |
|
Det jo heavey..
havd kan jeg sige, andet end at heavey fryder mine ører.. Og det strømmer ud af højtalerne på gym hvert spisefrikvarter...
Jyden Med Atituden>>Bacon er kødets eget krydderi<< Citat: Ene>>Fisk er venner, ikke mad<< Citat: Find nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marilyn Manson.... |
|
|
Er god. Elsker hans musik, det giver mening, han er en utrolig klog mand og som Gunnbjørn siger;
I forhold til så mange andre, ville han tage sit eget liv, hvis han kunne gøre verden bedre på nogen måde ved det.
Han er utrolig. Utrolig på utrolig mange måder.
Og det elsker jeg - utrolig meget
Også er han lækker!
Slipknot kan jeg simpelthen ikke tage. Virkelig.
Derimod er Johnny Hollow, Rammstein osv. gode.
Slipknot er noget værre møg, men er da ligeglad med I høre det, bare jeg slipper for det.
MVH Alis & Tinto Livet er ét langt selvmord. Citat; Friedrich Nietzsche
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|