|
|
| galopløb, damernesdag BILLEDER |
|
|
jeg var på klampenborg galopbane idag (hvor det var damernes dag  )
og neeej jeg fik spillet, var herre god til at bedømme hestene, nårh men her er lidt billeder som jeg tog....
den først er min ynglings!

Fexi&Damal Vinder af "Bedste par" Drenge er ligesom ruder! først skal de knaldes, og så skal de skiftes ud!netponiside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hehe.... |
|
|
rigtig gode billeder.. har aldrig været til galop-løb men kunne godt tænke mig det hehe..
Min hel-part JollY.... er min bedste ven.. Han kan bare det der med springning.. hver gang han ser et spring stråler hans øjne af glæde.. han flyver over hvert eneste spring.. du er og blir den bedste spring hyPp.. vil altid ELSKE dig... helt inderst inde.... JollY.... LoVe YoU....
| |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
| Hmm... |
|
|
Stakkels heste..
Prøv at se hvordan de løber!
Fuldstændig oppe på bagparten..
Sådan er der jo ingen fx dressurhest der løber..
Men billederne er godt fanget..
Jorden er vor mor, vi er Jordens børn..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øøøøøh? |
|
|
Hvorfor er det syndt?
Synes ikke at nogn af hestene ser meget utilfredse ud?
- Trumpe
MellemRumForTabere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pisk???? |
|
|
Hm... jeg har ikke noget imod galopløb som sådan, men er det ikke mest for rytterens skyld, at hesten skal løbe ALT det den kan, siden rytteren altdi skal have den skide pisk med sig. Hader piske!
Men ellers er billederne gode
Knus
MettePrøv western- du vil ikke fortryde !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gode billeder |
|
|
og det er så hyggeligt, at være på galopbanen.
Mange venlige hilsner Maria Nye billeder af Van Basten og Laura på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! | 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til gengæld |
| Forfatter:  |
Heidi og fjordhestene! |
| Dato:  |
06-09-2004 15:11 |
|
Smukke heste - især andet billede er godt
Selvom det måske er 'synd' for hestene at løbe, er det sikkert at de har det rigtig godt, netop for at kunne yde deres bedste. Og jeg synes heller ikke de ser utilfredse ud. Har set dressurheste og springheste der så mere utilfredse ud - og rideskoleheste!
Hilsen Heidi Se mine billeder paa min praes. If it ain't broke, then break it, oh the damage done!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej SødæH... |
| Forfatter:  |
ThaMus! |
| Dato:  |
06-09-2004 16:27 |
|
Gode billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
man kan ikke tvinge en hest til at løbe så hvis ikke den løber så løber den ikke... og det med pisken... jeg tror ikke at de slår hestene men bruger den som en slaks "hjælper"...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|