Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sikke'n dejlig dag i dag
Forfatter: 
Dato:  05-09-2004 19:13
Aloha! :D

Her i weekenden har jeg rigtigt fået redet - i går red jeg 3 heste, det samme i dag (dog ikke helt de samme).

Lige en oversigt over dem, jeg red:

Holliday On Ice: Holly er en fremragende Haflinger/Islænder (haflinger-udseende), som er ret ny på Ikast Rideklub. Hun reagerer meget kraftigt på stemmen - jeg kan gallopere stort set uden at lave ret meget, og så sige "prrr" - 2 sekunder efter er hun i skridt, udelukkende p.gr.a. stemmen. Hun er meget pålidelig, og jeg har redet hende et par gange nu..

Vivaldi: Ja, Valle er jo så en Nordbagge, som går en udmærket LC. Men jeg synes generelt, at han er kedelig - for lidt udfordring. Men han er da meget sød :) Omkring 8 år.

Corvette: Omkring 14 år, rødt kryds, hest. En pålidelig hoppe. Siden jeg er begyndt at ride hende, går det bare bedre og bedre! Mere kommer..

Nørreholms Castello: Min dejlige Calle, 5 år ung og Holstener. Rigtig dejlig og lidt gade-drenge-agtig ;)

I dag red jeg først Holly, så Corvette og til sidst Calle.

Holly gik rigtig dejlig, hun har en god gang. I dag red jeg hende første gang udenfor, for det gode vejr skulle jo nydes!
Det gik over al forventning, og jeg er blevet ret "vild" med hende :)

Corvette - jaah.. jeg tror aldrig hun har gået så godti hele hendes liv, som hun gjorde med mig i dag! Det gik bare helt kanont, og vi kunne såmænd ha' stillet op i et stævne i dag og kommet hjem med en rød rosette - hun gik rigtig godt. Og hun havde svedt helt vildt, ikke p.gr.a. varmen, men ganske enkelt af glæden ved at arbejde!

Calle var bare en super stjerne i dag - kæft hvor gik han godt! Han har lige stået lidt stille p.gr.a. halthed, men i dag var han rask - og gik rigtig godt.
Er man så stolt, eller hvad?!?!!!

Jeg ville såmænd bare fortælle lidt om min dejlige dag, og så glæder jeg mig jo også til at jeg snart skal stille stævne - på Calle - ...!

Nu sidder jeg jo lige her og kommer i tanke om, at jeg har et par sider tysk, en matematisk opgave, et par sider engelske verber og en dansk stil for til i morgen. Og hvor meget har jeg lige fået lavet?
.. ups..

Jeg må hellere komme i gang!

Knuss Tina
Jeg forsøger ikke at få hestene til at lytte til mig. Jeg forsøger at lytte til dem! (y)
♥ Calle ♥
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2004 19:25
Lyder mice.. ;)

Dejligt at det gik godt.. ;)

Jorden er vor mor,
vi er Jordens børn..
0
0
Svar på denne tråd

JaaaaaaaH.
Forfatter: 
Dato:  05-09-2004 19:33
lyder godt.

jeg sys ogs det var en dejliig dag, var til stævne i min rideklub og freja(ponyen) og jeg vandt sku vores klasse selv om den var doven (: ehhe

Knus

0
0
Svar på denne tråd

Okay..!
Forfatter: 
Dato:  05-09-2004 20:12
Det lyder da dejligt! Skøn dag :D

Og tillykke ;)

Knuss Tina
Jeg forsøger ikke at få hestene til at lytte til mig. Jeg forsøger at lytte til dem! (y)
♥ Calle ♥
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider