Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

L o r t e trælst..! (lektier)
Forfatter: 
Dato:  30-08-2004 18:15
Er mimelig træt af det hele, mest af at jeg godt kunne bruge en dag på 28 timer i dag.. Men dagen slutter jo, nej du behøves altså ikke se så overrasket ud :-)

Men jeg kom hjem klokken lidt over 4 og tager noget at æde, og begiver mig op på mit værelse for at lave lektier..

Tager min kalender frem og ser at vi kun har 2 ting for til i morgen, da vi skal på hyttetur!
YES YES YES, tænker hun..
Og ikke nok med det tænker jeg fornuftigt, kunne nemlig lige se at jeg kunne lave nogen andre lektier inden jeg skulle ud og ride :-D

Men mens jeg bladre går det op for mig, at jeg sku har rimeligt amnge afleveringer til torsdag, fredag..
-engelsk afl.
-tysk stil
-matematik afl.
-dansk stil
F U C K og L O R T!
Og skal jo på hyttetur i morgen til onsdag!
Så tirsdag kan jeg ik lave lektier, og onsdag regner jeg ikke med at kunne alve andet end at ride, så torsdag skal jeg allerede aflevere den første, så er der faktisk kun i dag at lave dem på :-*

Så gæt hvem der ikke har tid til at komme ud og ridem da hun lissom var dum nok til ikke at begynde på afleveringerne da hun havde masser af tid?

MIG!

@!#$ @!#$ @!#$!!!

Så nu bliver de ik redet i dag og i morgen..!
Og sidste ude havde de også 2 fridage, kalina havde faktisk 3!!

Men nu bliver Luna jo os solgt :{-( så skal det nok gå..!

Andre der føler som mig??
;-D
Jyden Med Atituden
>>Bacon er kødets eget krydderi<< Citat: Ene
>>Fisk er venner, ikke mad<< Citat: Find nemo
0
0
Svar på denne tråd

nååååååå!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2004 18:37
hehe.. har prøvet det.. tro mig! men så er det man skal tænke.. hvad lærer man så af det?? hehe
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-08-2004 18:37
Har os 10 siders aflevering for i matematik til imorgen :-o
Plus skal læse en historie på 30 sider i tysk, og lave et helt tysk-opgavehæfte færdig til onsdag!

I dansk skal jeg skrive et resumé på mindst 4 sider af en klam bog, + skrive referat af 2 kapitler, som skal fylde mindst 2 sider pr. kapitel. Så skal jeg finde en side til oplæsning, skrive stikord ned og blablabla !

I engelsk skal jeg øve en diktat på 120 ord, (ik så svært, men alligevel ;-)), læse en historie som jeg skal genfortælle på engelsk imorgen og vist ik mer :s

Oooog selvflgelig skal jeg læse 20 sider i historie-bogen ! gaaab..

Nogle der vil bytte liv? :-O
-<- voiceless.
.tidligere "alice (annabella)"
0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor gør vi det?
Forfatter: 
Dato:  30-08-2004 18:58
Tænker os: Hvorfor gør vi det??!!

Elisabeth

"When you know better
- You can do better!"

That's why:

En gang FJORDHEST
- altid FJORDHEST!
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Heh... Så kan du lære det :P
Forfatter: 
Dato:  30-08-2004 19:23
Jeg har været syg idag, så jeg havde planlagt at lave en masse lektier, men jeg har sovet dagen væk! Fedt fedt!
Har slet ikke været ude for en dør idag, så har slet ikke været ude ved krikkerne idag :{-(, men hva faen, de overlever sQ nok. Fatter har jo passet dem!

|Cecilie & Jason |

|Tør øjnene og tag en tudekiks|

|Stald Abildgaard |
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-08-2004 19:33
..og så har du tid til at sidde her? ;D

Ej, gas :) surt med lektierne, - god arbejdslyst :)

Karen (Isabella)

♪In a big, big way
♫ I am really small

Isabella.ridesiden.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jo, og jeg hader det!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2004 20:50
Jeg kender det også, og jeg hader det!
Jeg sidder nu er laver blækregning (Jeg holder lige en lille pause, derfor har jeg tid til at skrive nu ;-)) som er for til onsdag, og jeg skal også lave fransk! Jeg dør af stress når jeg bliver 20 ;-D!

Hilsen Clara & Stendyssens Jappeloup
0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  30-08-2004 20:51

Trist... :( Men du var jo selv uden om det, så jeg kan ærlig talt ikke se problemet? Men det er da stadig røv-surt. Så må vi bae håbe du tager ved lære af det til en anden gang :P
Hvis det var mig ville jeg nok bare sidde og lave lektier fra nu af til engang kl. 3 i nat. :P

Held&Lykke med at nå det :D Ellers må du jo bare tage en pjækkedag på fredag, så du ikke kan aflevere dem :P

8-) Mvh. Theis 8-)
~ En rolig hest er en tryg hest
0
0
Svar på denne tråd

Arjh ...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2004 08:49
Nedtur..

Jeg skal også på hyttetur
:)

Bare onsdag til torsdag

-Rine

*En dag vil du spørge "Hva betyder mest, mig eller livet.?"
Jeg vil svare livet..
Du vil vende dig om og gå uden at vide at du er mit liv*
0
0
Svar på denne tråd

jaaaaaaaaaah
Forfatter: 
Dato:  31-08-2004 10:12
har det på helt samme måde... går dog kun i 8. men altså vi ska lave 9. klasses afleveringer.. en pr. uge i de forskellige fag... nogen gange ik sååå ofte... Nå men jeg pjækker sQ oz 1-3 gange om ugen...har jo ik tid til lektier OG hest... hesten er sku vigtigere for mig... plus det er heste jeg satser på i min fremtid!

Some people tell me that i need help | some people get fucked up an go to hell!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider