Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Arrh! Skal begynde at ride igen :-)
Forfatter: 
Dato:  12-02-2002 13:14
Harj!
Ja.. Jeg har ikke redet så meget den sidste tid, men nu skal jeg begynde til Elevridning igen.... Det blir sQ Funny!! Det eneste trælse ved det er nok at man sikkert blir sat på heste, og jeg kan IKKE lide heste! De er søde at snakke med, men de er så høje, og så er jeg bange for at blive trådt på tærene... ved jeg er underlig:-P

Jeg ska begynde på Torsdag, har føsdag på fredag, og skal passe en ponz fredag lørdag og MÅSKE søndag....

Hygg!
MyZ Simse
0
0
Svar på denne tråd

Re: Arrh! Skal begynde at ride igen :-)
Forfatter: 
Dato:  12-02-2002 13:41
10-løk med det :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-02-2002 14:08
De er ikke så slemme. Har altid redet små isbukke og så kom jeg på en rideskole hvor jeg skulle ride heste...puha, kan godt se der er langt ned, men man vender sig til det!
heldigvis er det altid sjovt at ride igen!! Til´lyk!
KH Matilde
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-02-2002 20:39
Held med det så!! men det er vil ikke være at je ger 149 og jeg skulle rride på en hest som er 183 i stg og jeg har kun bøjler og jeg var i longe og så både i tarv og galop skulle jeg ride uden tøjler og skulle have armene heelt strækt ud :-) jeg var da også nervøs fordi det var først gang jeg var op på den men den var sød...men den virker dobbel så høj fordi den er så kraftigB-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider