Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Regn- godt eller skidt ;)
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 14:29
Jepper.... lige nu ville jeg sige det er godt....

Mig og to veninder var på vej ind i byen i en fritime da vi blev overrasket af en kæmpe byge... Da vi kom tilbage til skolen var vi alle HELT gennemblødte... Såeh vi sjaskede op på kontoret og bad om at få fri, altså så vi ku komme hjem og skifte tøj, ellers ku vi jo blive syge ;) Den søde, søde kontordame lovede at give vores lærer besked og så var vi da ellers dem der var smuttet....

Så lige nu sys jeg regnen kom lige perfekt... ;) Sku ha haft biologi.... Såeh det er jo fedt :D
Lolle

0
0
Svar på denne tråd

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 14:38
Smart ! - Jeg har da bare haft fri hele dagen :-) - Min pony skulle jo have dyrlæge.

|...*Charmetrolden *Chester…|
www.chester89.arto.dk
MSN Chester89_14@hotmail.com
Min homepage
0
0
Svar på denne tråd

Det er rigtig rigtig godt!! Hehe...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 15:04
For vores folde trænger til en hel masse vand!!

{> Nina, Rozaline, Sjacko unda Nichi {>
- Has been here B-)
Stald Egeskov Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd

hgjkilikj
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 15:14
enig med Nina... Foldene tørre helt ud.. og er ligeglad... sys næsten det er dejligt det ik er så varmt mer! For der er ridehus så regnen genere ik mig! Ej okay idag så regnede det jo TOTALT... selvfølgelig ville Benjamin en mega høj dreng fra min klasse vade ud i en mega vandpyt og ligge mig ned i den.. ARGH det var sååårh ondt :-O
Men regnen er bare hygsom :-P

Some people tell me that i need help | some people get fucked up an go to hell!
0
0
Svar på denne tråd

dkjaslkdjal
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 15:18
Jeg ser ikk noget værrer end at ride dressur i regner..... Når man altså ikk har et ridehus....... Men det kan jo blive en nødvendighed... høhø....

Ellers lidt vand engang imellem gør da heller ikk noget ;)
Lolle

0
0
Svar på denne tråd

SKØNT!
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 15:23

Jeg syntes, at det er skønt med lidt regn!
Vores ridebane var før rigtig tør og støvet (har ikke ridehus! ;-)) men NU... Er den bare PERFEKT! :-)

Såååå.. Det er herligt!

Knus fra Antonia og Askepot! :D

Hvis jeg, kort skulle forklare hvad der var den dyrebareste skat i mit liv, ville jeg sige...
~~<3Askepot<3~~
0
0
Svar på denne tråd

nnyuahaha.....
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 15:35
når vi er blevet sjask våde får vi lov at gå, men vci SKAL komme tilbage til skolen igen bagefter 8-)
suuuuuuuuuuk... kan gpdt li regn, men min part står på døgnfold på den klammeste fold ever og den opsuger regn 8-)

;-D Hilsen ananasen som bare har vundet en af de uttalige billedafsteminger på JHN ;-D
Min elskede part Nikki blev aflivet den 15 maj 2004.. savner dig min elskede
~~~jeg lever ikke i fremtiden eller nutiden for hvis jeg nu kan leve mit liv i fortiden så har jeg stadig min elskede Nikkki~~~

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 15:42
HADER REGN!

Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger

0
0
Svar på denne tråd

dhsaui
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 16:00
jeg hader regn.....især lige nu!
min far skal høste, og han kommer jo ikke videre med al den regn......og...jeg hader når min heste er våde!

Knus Søs 8-)

klik HER!
:-P 8-) :-P

gå ind på denne:

Eller klik her!!!

{>TUSIND TAK TIL ANNA OG AMALIE FORDI AT DE GIDER RIDE SAMMEN MED MIG!b> {>

Elsker LIBIA over alt på jorden!!!
0
0
Svar på denne tråd

gqjgb,jdfbvjd
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 16:30
HarJ..
Det er godt med noget vand til foldene og alt det tørre men det er skide træls at det regner lige nu hvor vi har høstet og mangler næsten kun at få presset halm:)
Regnen er godt til alle mulige planter men ku den ikk være kommet lidt før:) det havde da været dejligt.
QnuSar LiSe & MarCo
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 16:41
jeg hader regn! hestene bliver våde og jeg bliver våd! og når man ikke har ridehus er det ret provokerende! men idag regner det selvfølgelig ikke før jeg har fødselsdag!

~KnuS Dejligste~
-spis rabarber, rid Araber <3

0
0
Svar på denne tråd

*MeFeNiRo*
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 17:38
*MeFeNiRo* >> jeg bor så ti km fra skolen og kunne simpelthen ikk nå at tage hjem og skifte tøj for så at komme tilbage.... Såeh der var der en god grund... ;)

Men altså... Går jo på HF... Er der er der noget der hedder fraværsprocenter... Så har fået nogle procenter for det... :( Men overlever nok... Har hørt om nogen der havde en fraværsprocent på over 30 (må ha 10) og stadig måtte tage 2. år.... Hvis ikk så overlever jeg nok alligevel... ;)
Lolle

0
0
Svar på denne tråd

hehe cykler
Forfatter: 
Dato:  17-08-2004 18:31
Selvfølgelig skulle det lige regne i dag!!! havde bestemt mig for at være væældig aktiv og CYKLE de 10 - 12 km ud til hesten!! :-P Gæt 3 gange på hvor PLASK SJASK våd jeg var da jeg endelig kom frem efter 25 miN! :-P Er du da gal! ;-)

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider