De lyder rimlige
1) Hvor gammel er du?
16 (17 d. 20 sept...

)
2) Hvad skal/gjorde du efter 9 klasse?
jeg tog en tur på efterskole.... (gik oz på efterskole i 9.)
3) Er du blevet mobbet?
Ja...
4) Har du selv mobbet?
NEJ....
5) Er du populær i din klasse?
Hmm.... jeg er såen lidt neutral... Jeg føre mig ikk frem som om jeg ejer det hele.... men jeg snakker da godt med de fleste... (er oz lige begyndt)
6) Er du pinlig berørt over at du rider?
Nej dog.... hvorfor sku jeg være det??
7) Hvad er det værste du kunne blive kaldt?
Alt jeg bliver kaldt preller af på mig... Værrer er det hvis nogen svinder mine venner til...
8) Kan du lide at gå i skole?
NEJ !
9) Tror/får du gode karakter?
Gik ud af 10. med et gennemsnit på 9,26, selvom jeg var ret skuffet over de skriftlige karaktere...
10) Hvad er dit yndligns fag?¨
Billedkunst og engelsk...
11) Hvorfor?
Fordi jeg godt kan lide at bruge mine hænder og vil gerne blive bedre... Og fordi jeg godt kan lide at snakke engelsk)
12) Hvad er dit hade fag?
hmm.... der står valget mellem tysk og biologi...
13) Hvorfor?
Fordi de er røvkedelige og jeg ikk rigtig ser nogen mening ved at have dem... (jeg kan ikk fidne ud af det)
14) Bruger du make up?
Ja (endelig en der ikk skrev "sminke")
15) Går du meget op i dit tøj og udseende?
Uh ikk så meget.... Men går da ikk i skole uden mascara og self kun det tøj jeg kan lide, og sys jeg ser godt nok ud i...
16) Hvad synes du om piger som er skatere?
har ikk rigtig nogen holdning med det... Altså nogle skater tøser tror de er sejere end alle andre fordi de er piger i et drenge miljø, men det er langtfra alle...
17) Hvad synes du om Hippie stilen?
Fin nok.... sys bar nogle overdriver...
18) Hvad synes du om modedyr?
Mode dyr har jeg så en mening om og den er nigativ... Jeg kan sq ikk rigtig se fidusen i at gå klædt ens... Og det er jo praktisk talt det man gør når man går i modetøj, for mode er jo det der er IN og det der er IN er jo det de fleste kan lide.... :S
19) Hvad synes du om dem med normal stil?
Normal?? Hvad er normal?? Jeg sys ikk der er noget der er normalt...
20) Synes du at du er snobbet?
Overhovedet ikk.... okay, måske en smule på visse områder, men jeg er ret tolerant og min defination af en snob er en der ser ned på alle der har en anden stil end hende(ham), og jeg har ikk noget imod andre stile...
21) Hvad er det værste som kunne ske for dig lige nu?
det var at min familie døde.... jeg elsker min familie overalt på jorden(lige på nær min stedmor og hendes sønner)
22) Hvad er det bedste som kunne ske for dig lige nu?
At jeg fik af vide at en vis fyr kom og sagde davs
23) Kan du snakke med dine forældre om alt?
Nej.... min far ser jeg ikk så ofte(læs. min stedmor) og min mor har en krise der gør hende til en mobset gammel kone....
24) Har du nogle venner som du kan snakke med om alt?
Ja.... Hva er livet værd hvis man ikk har det...
25) Har du mange venner?
Nej.... jeg har få rigtige venner og mange kammerater...
26) Har du få venner?
...
27) Har du en bedste veninde?
Nej.... jeg ser ikk nogen som min bedste veninde... jeg ser et par stykker som trofaste rigtig gode veninder... de er mine bedste veninder....
28) Går du til andet end ridning?
Jeg går kk til ridning for tiden pga. knæskade og jeg gider ikk rideklubber... men er ved at arrangere en halvpart og så er planen at jeg ska starte til dans når min knæ er helt iorden igen...
29) Hvis ja, hvad?
....
30) Har du din egen tøjstil?
Jaeh det kan man godt sige.... Jeg går ikk i nogen bestemt stil og på den måde adskiller jeg mig fra andre... Men mit tøj er ikk vildt, poppet, syret, "hippiet" osv... det er bar.... min egen.... !
31) Kan du lide og lave lektier?
NEj.... det skal lige tilføjes at jeg ikke er så glad for skolen...
32) Hvad vil du være når du bliver voksen?
Jeg troede jeg skulle være dyrepasser indtil jeg fandt ud af at jeg har allergi overfor pelsdyr(+ andet)
33) Hvor mange har du kommet sammen med?
Det har ejg ikk tal på.... Og nu må i ikk tro at jeg er sammen med alt og alle jeg kan få fat i.... men har i årenes løb kommet sammen med nogle stykekr...
34) Varede forholdene længe?
Nej.... Har en eller anden skræk for at komme for tæt på folk.... Så når jeg har været i et forhold og det udvikler sig mere blir jeg (åbenbart) bange og slår op.... (det fandt jeg ud af da jeg slog op med min køærst som jeg virkelig elskede... desværre for åndssvage mig, var han stadig sur da jeg fandt ud af det)
35) Er du tilfreds med dig selv, i helhed?
Tjoo det er jeg vel... har nogle ting ejg gerne vil ændre... ikk pga. andres meninger eller interesser, men af mine egne og det er mest det psykiske.... dog oz en smule fysisk.... (bla. mine flyvøre...)
Høhø ja det var det...

Nogle af svarene blev vist lidt lange men jeg sys det var nogle gode spørgsmål...