Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Er helt nede....
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 20:25
Jeg er bar helt nede i kulkælderen.... Er startet på Hf på Statsskolen i Horsens, og det er ikke mig... Folk er pisse flinke og såen, men ved bar det ikk komr til at gå... Har sq aldrig været så ked af at begynde i skole... Og jeg ska gå der i hele to år... Savner Ane... Heldige dem der ska begynde der på søndag... :(

Andre der har det på samme måde som mig....? Bar ikk gider at sidde på sin flade røv...??
Lolle

0
0
Svar på denne tråd

Gå ud igen?
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 20:31
Man kan da godt droppe ud igen - det er jo valgfrit om man gider gå der!

Men jeg synes nu, du skal være lidt opsitiv, og tage en test-måned, for nu at se, om det skulle være dig alligevel? Måske er det sjovere end du måske lige går og tror! Du har jo trodsalt kun gået der 5 dage?

Knus Cecilie.
MSN: prupony@hotmail.com
Tjek min hjemmeside: www.abildgaard.tk - opdateres jævnligt!

0
0
Svar på denne tråd

Ej træls...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 20:32
Ej, hvor træls.. Nej, jeg har det tvætimod.. Jeg er kommet ind i den fedeste klasse, såå.. Skal ellers på HF næste år.. er det virkelig SÅ kedeligt??

0
0
Svar på denne tråd

kfjfjljfalsfl
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 20:39
Har kun gået der i dag.... 8-)

Og self. gir jeg det en test måned... Det ska der jo til... Skole er bar ikk mig mer... Vil hellere ud i "the real life".... På en måde er jeg nød til at tage det Hf-kursus... Aner ikk hva jeg vil... Og blir nød til at have en eller anden uddannelse... Så det blir ikk nemt at droppe ud...

HOPE : Jeg kan ikk sige at det er kedeligt at gå på HF.... Det er vel ikk meget kedeligere end folkeskole (folkeskole sucks).... Har bar en medfødt modstand mod skoler.... Hader skole...
Lolle

0
0
Svar på denne tråd

Lolle min skat..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 00:15
Er du virkelig SÅ ked af det??

Jah, det er klart noget andet end at gå på ANE :-D (ska jo selv gå der et år mere ;-D)
Men gi det nu en chance, ANE var da heller ikke det nemmeste i starten, sys jeg i hvert fald ikk.. Og da jeg mistede (ham du ikk ka li til en anden) blev det igen ikke nemt.. Men vi klarede os..
Er der altid for dig baby, skriv hvis der er noget..

Du ska nok klare dig tøz.. Tror på dig.. Kæmp for mig, kæmp for at vise at os fra ANE er seje og ikk mindste kæmp for dig selv.. Du kan jo godt!!
0
0
Svar på denne tråd

Bomstærken...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 19:02
Sys det var meget nemt med ANE... det var jo oz andet år på eft. så jeg kendte noget... HF er noget HELT andet... Snakkede med en fra min nye klasse i dag... Hun havde det oz dårligt i går, og vi aftalte at vi ville gi det en måned og virkelig prøve på at få det til at gå... Nu må vi se...

Ska nok kæmpe for din skyld, og self. er vi fra ANE seje.... ANE STYRER.....
Lolle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider