Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

drenge giver problemer....
Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 12:30
....... Ja de fleste piger synes nok at drenge er nogen dejlige nogen, men de kan også give mange problemer.... Ja jeg har faktis et bevis på det. Så her kommer historian.
Altså jeg har to super søde veninder (lad os kalde dem mille og molly) og det hele startede med at en af dem var kærster med en (ham kalder vi bare bo), og de var rigtig glade for hinanden. Det var mille og bo der var kærster, men så fik Bo afvide at mille havde kysset nogen andre drenge, og det havde han fået afvide af molly, og en anden. Nu blev bo sur og slog op. Mille fandt ud af at det var Molly der havde fortalt Bo det, og blev sur på Molly. Nogen dage efter spurgte Bo Molly, og hun sagde ja. Men det fik mille afvide, også slog Bo op med Molly og kom igen sammen med Mille. Nu var alle sure på Molly, fordi de synes hun var dum og led, og Mille molly var heller ikke bedste venner mere. Deres Venskab var ødelagt pågrund af en dreng. Da vi allesammen så skulle i skole igen næste dag, blev de heldigvis venner igen, og mille slog op med bo. De lovede hinanden at de aldrig ville komme sammen med bo igen. Men så til en fest som mille var med til, men det var molly ikke. Så spurgte bo igen mille, og hun sagde ja. Så var mille og molly uvenner igen. Men efter et stykke tid er de nu blevet bedste venner igen.

Ja det var så historien, og det er jo godt at mille og molly er blevet venner igen, men tænk hvis de ikke var. Så havde de ødelagt deres venskab pågrund af en dreng. Jeg håber i forstod historien, hvis i vil må i gerne skrive jeres mening om det hele.
Knus fra Naja..! B-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: drenge giver problemer....
Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 12:31
mille kommer stadig sammen med bo.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 12:34
Hej Naja!
Du har helt rat, fordi min bedste veninde kom sammen med en dreng for klassen og det gk godt men så slog han op og nu ahder de bare henanden...og min veninde græd.! :-(!!! pga.ham knuz pernille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 13:24
Ja drenge gi´r næsten altid en problemer... I tirsdags slog min op !.... Jeg tudede sgu hele dagen pga. af ham... Men men det tager jo heldigvis ikke så lang tid at komme over sådan et røvhul (ja undskyld min talemåde..), så her i ferien skal jeg til Ebeltoft, og møde en ny fyr:-D Og han er bare sød!{>

knus fra Lise
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 13:31
Jah... men piger giver sikkert ligeså mange problemer for drenge. :)

Min kæreste burde være rimelig muggen på mig nu, faktisk. Har ikke fået ringet. *hvad laver jeg her?!*

Så hygge, telefonen venter.

Peace out.

-+-KNA.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 14:39
Harj!!
Jeg syndes altså ikke drenge drenge giver problemer! Mine bedste drengevenner kan jeg fortælle alt! Det kan jeg jo også med Jannie ;-)

Og Ham jeg kan lide, har nu heller ikke givet problemer, fordi ´jeg går i en klasse over ham, så det er KUN mig og ham der snakker sammen! JEg snakker ikke med andre fra hans klasse sååå..
Problemet er om han kan lide mig :-(

MyZ Simse
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 16:30
Tja, jeg synes drenge giver problemer, de får en til at tænke alt for meget over tingene, så man slet ikke kan finde ud af hvad man skal gøre!!
Man det kan de jo sådan set ikke rigtig gøre for!!!
Alligevel er det sku irreterende...hmmm, men de kan også være MEGET søde he he!
KH Matilde
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 16:37
det er ikke alle drenge der giver problemer..... Min dejlige kærste giver ikke problemer, men nogen gør.
Knus fra Naja..!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 18:31
Naja... du har ret i at de gir' problemer...... Ham jeg godt kan li' (ANDREAS SCHOU) bor i den anden ende af landet en moi...:-( *suk*
Meeeeeeeeeen jeg overlevet nok.....
Hilzen **ZiA**{>
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 19:51
Harj...*Ø*

Er fuldstændig enig!!
De giver bare problemer!!
Men nu har jeg fundet ham her...*Please, snak mig at fra at jeg skal komme sammen med ham*;)
Nårh, men vci ses, skal op og se melodigrampi!!
*Håber DK vinder...SPADE, det er jo det danske melodigrampri...*

Skør..!!!

Kramzer...*Camse*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 19:52
Øhh Zia har du noget kørende med Andreas Schou eller er det noget du gerne vil??...

Knus fra Lise
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2002 22:48
Enig med KNA - jeg tror drenge giver lige så mange problemer, som vi giver problemer...
Er heller ikke for gode venner med min X...

- *Smile* :-P
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider