....... Ja de fleste piger synes nok at drenge er nogen dejlige nogen, men de kan også give mange problemer.... Ja jeg har faktis et bevis på det. Så her kommer historian.
Altså jeg har to super søde veninder (lad os kalde dem mille og molly) og det hele startede med at en af dem var kærster med en (ham kalder vi bare bo), og de var rigtig glade for hinanden. Det var mille og bo der var kærster, men så fik Bo afvide at mille havde kysset nogen andre drenge, og det havde han fået afvide af molly, og en anden. Nu blev bo sur og slog op. Mille fandt ud af at det var Molly der havde fortalt Bo det, og blev sur på Molly. Nogen dage efter spurgte Bo Molly, og hun sagde ja. Men det fik mille afvide, også slog Bo op med Molly og kom igen sammen med Mille. Nu var alle sure på Molly, fordi de synes hun var dum og led, og Mille molly var heller ikke bedste venner mere. Deres Venskab var ødelagt pågrund af en dreng. Da vi allesammen så skulle i skole igen næste dag, blev de heldigvis venner igen, og mille slog op med bo. De lovede hinanden at de aldrig ville komme sammen med bo igen. Men så til en fest som mille var med til, men det var molly ikke. Så spurgte bo igen mille, og hun sagde ja. Så var mille og molly uvenner igen. Men efter et stykke tid er de nu blevet bedste venner igen.
Ja det var så historien, og det er jo godt at mille og molly er blevet venner igen, men tænk hvis de ikke var. Så havde de ødelagt deres venskab pågrund af en dreng. Jeg håber i forstod historien, hvis i vil må i gerne skrive jeres mening om det hele.
Knus fra Naja..!