Jo okay, jeg må desværre give Ida ret - jeg er HorseLand addicted
Jeg er bruger 462256 - Rollo . DK . der inde. Så ved du hvem jeg er
En guide til hvordan du spiller eller hvad er det du mener?
Spillet handler jo kort sagt om at købe, sælge, avle, træne heste - ligesom i virkeligheden.
For at fortælle dig hvordan du kommer i gang; Den bedste idé er at gå ind i "store" hvor du kan købe dig en hest. Den hest starter som 3 års, og har en "store" stamtavle, hvilket er godt.
Du kan selv vælge hvad du vil have, hoppe, hingst eller vallak - vælg dog ALDRIG en vallak, du kan INTET bruge dem til på HorseLand
Vælg en hoppe til at starte med synes jeg.
Så skal du finde på en race, og et navn, farve - aaalt muligt sjovt
Så skal du finde et sted at opstalde den - du er velkommen til at sætte den hos mig, Lucky Horseshoe Stables . DK .
Så kommer det sjove

TRÆNING! Inde på hesten står der længere nede "Horse last shod at..." eller "Horse last vet at..." - det skal hele tiden være opdateret med ca en uge i mellem. Er dyrlæge og hovsmed.
Så kan du sige "enter this horses in show" - og så skal du i gang med at klikke.
Det gælder simpelthen om at få hesten med i så mange klasser som muligt. 1000 om dagen er måske liiige lidt meget i starten - men hvis du kan komme op på det, vil det være ret godt
Hvis du har nogen problemer, er du mere end velkommen til at skrive til mig her, MSN eller på HorseLand
Og forresten, har spillet det i snart 5 år