Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Normal Hverdag igen
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 19:47
Heej :)
Ja så er hverdagen startet igen. Jeg er startet på en ny 10.klassesskole i Grindsted og jah.. det er ANDERLEDES! vi er egentligt ikke delt op i klasser men er totalt blandet i hver time.. eller, vi har ikke haft time hverken igår eller idag og heller ikke imorgen da vi skal lave en totempæl og en drage !? Det skal vi nemlig bruge på vores introtur Torsdag-Fredag..
Heldigvis er min kæreste, min bedste veninde OG min bedste ven også startet derude.. + alle mine gamle venner.. det er godt nok rart! :D
Aner ikke hvad jeg skal efter det her skoleår, derfor jeg ikke tog direkte på gym, teknisk, eller handelsskolen..
Vi skal med bussen kl. 7.11 SPØRG om det er hårdt.. MEGET hårdt faktisk :S og i den her uge går bussen først hjem 14.27.. skod.. har fået skoleskema.. en dag har jeg først fri kl. 15.. dvs jeg først kan være i Billund kl. 16.. :( Og en dag har jeg fri kl. 13.. Så det er faktisk nice nok.. :D

Og så får jeg ponyen hjem fra sommergræs på søndag! har fået ham på BIS så det er rart.. kun 5 minutter på cykel derud :D Havde ham før i Grindsted som ligger 15 km væk.. :/
Så det bliver rart at komme igang igen.. har redet ham 2 gange i ferien, og man har faktisk ikke kunnet mærke på ham at han bare har gået på fold.. kun at han var lidt dovnere.. DEJLIGT!!

Er i startet i skole?

ThaFisker og Askebos Starfield

Husk: Det er ikke hestens fejl men rytterens!
0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 20:13
Hej Cille..
Jah jeg startede os idaw :P
Jeg har os fri kl. 15 en dag, onsdag, det er bare trælst :( Arrr.

Men glæder mig da til dig og Starfield kommer ud til os på søndag ;D
;D Jannie & Magic Bonnie ;D
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 21:56
startede igår, lille pus :P dog kun fra 9-14.. men alligevel :S

glæder mig sgu os til at komme ud til jer :D Savner diig jo pus

ThaFisker og Askebos Starfield

Husk: Det er ikke hestens fejl men rytterens!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider