Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Har været ude og bade med Lafaette
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 17:49
Hejsa HNJ!

Ja som overskriften siger har jeg været i Limfjorden med Lafaette og min veninde Lisbeth idag og det var bare MEGA sjovt! Jeg faldt godt nok af 3 gange (Upss) men ellers gik det bare rigtig godt og jeg faldt af pga. jeg havde Adidas shorts på og de er bare GLATTE når de kommer i vand uhh... Hun(Lafaette) tog det bare så flot iforhold til det var første gang.- Hun tøvede ikke spor og gik lige ud i det og sprøjtede med vand til alle sider pga. hun plaskede med sit ben hehe.. Hun drak det også og turede rundt med mullen i vandet. Da vi skulle trave var det bare en helt vild syg fornmmelse! Det var lige som om at de går mega Piaff/passage ude i vandet når vandet er dem til maven hehe og galop.. Tja.. Det faldt jeg faktisk også af hihi. Trav er helt klart det nemmeste for det går så langsomt! Dem der ikke har prøvet det : GØR DET!!! Det er bare så fedt. Det gør overhovedet ikke ondt at falde af for man lander bare i vandet! Bare pas på hesten og land ikke iden hehe

Imorgen kl. 13.00 skal Lafaette flyttes ud på HBR igen :P Det glæder jeg mig til!!!

Lidt fra mig... :)
:) Latent Lafaette & Maresi :)
0
0
Svar på denne tråd

Hm....
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 18:15
Ingen der vil svarer?
0
0
Svar på denne tråd

gjtioy8ioputo
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 18:17
Heii, det lyder da super hygge :-) - He he.. det er faktisk rimelig svært ikke at skvatte af hvis man har glatte shorts på :-P

Sidste år røg jeg også af, fordi Chester lavede et mini mini sidespring, så gled jeg lige så elegant af :-P

|...*Charmetrolden *Chester…|
www.chester89.arto.dk
MSN Chester89_14@hotmail.com
8-)
0
0
Svar på denne tråd

Chester...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 18:19
Ja ik? Jeg synes også det var mega svært.. Men PISSE sjovt faktisk at falde af hehe
0
0
Svar på denne tråd

Ss....
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 18:31
Heeh har også næsten lige været ude at bade med de små ponyer!
Men stranden var ikke så god, så det var ikke så sjovt igen!

~ Mille ~
♥ ~ Rigtige ryttere rider dressur! ~ ♥
:-P
♥ Min ponys første stævne ♥
♥ Min ponys første rosæt' ♥

0
0
Svar på denne tråd

hehe jah det
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 19:23
er mega griner! :-P var selv ude at bade med min i forgårs.. ;-D man føler bare man har en hyp der kan gå MA eller sån noget når de passager på den måde ude i vandet! :-P og det er slet slet ikke til at sidde fast! ;-)

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider