Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Lidt billeder fra igår..Min unghest og springning
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 20:56
Hejsa alle sammen...
Lidt billeder fra igår hvor min veninde og jeg kørte lidt rundt til vores heste...
Først tog vi op til min unghest på 3 år, April.. Her red jeg hende hvor det var 8 gang hun havde rytter på. Vi travede også lige et par runder.. det var første gang hun prøvede det.. og det gik rigtig godt..

Bagefter tog vi ud til min Venindes hest, Weronica. Denne skulle jeg lige prøve og ride og springe lidt på... Det var 3. gang jeg red hende. første gang sprang jeg lidt på den og anden gang skulle jeg prøve at ride dressur uden sadel og i bidløs trense... ;-)
Men igår sprang vi 90 cm... Det er anden gang Weronica springer efter hun har været på døgnfold og har haft ferie i en månede... Så vi tog det bare lidt med ro.. Når hun elles ikke hun tænder helt af.. he,he... ;-)

Til mit eget forsvar he,he... ej.. jeg har ikke rigtig redet noget siden marts månede.. og har først her for en månede siden og til nu redet sådan lidt 4 gange.. så vildt meget har jeg ikke redet...For det bliver jo ikke til så meget ridning med min egen.. ;-)

Så her er der lidt billeder der fra..

Først april :

Lidt ridebillede af april og jeg :

Her traver vi så lidt... ;-)

April og jeg

April med sin bidløse trense...

April og min veninde lisa.

Tja.. nu gad april ikke lige stå og lege "model" mere.. ;-)

Her er så nogle billedere fra jeg red weronica :

Ja, hissig kan man også godt blive... så kan man lave piaffe og det hele... når det ikke lige passer Damen... ;-)

Tja.. ved godt jeg ser lidt kiksede ud.. ;-)

Og igen.. lidt kiksede...

Weronica efter ridningen.. skulle lige have en rulle tur i ridehuset...

Ja det var så det.... lidt mange billeder... Håber ikke det kedet jer...
I er velkommen til at kommentere billederne.. Dog behøver ikke sige så meget om mig.. kender godt mine fejl.. Og ved dog ikke lige hvad der gik af min springning idag, eller i det hele taget min ridning..... kønt var det ikke... ;-)

Hilsen Mia
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder som hygge
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:07
Rigtig hygge og det ser godt ud
Knuzzer
---o0(Miss søssi)0o---
----o0(og Freja som er verdens bedste pony for mig)0o---- {>
0
0
Svar på denne tråd

Søde hypper
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:09
Meget dejlige hypper :D
Hvor meget har du givet for din side-pull trense? (Den uden bid)??
Kan rigtig godt lide din venindes hests hoved ;D

;-D |  -Team Hvidkjær- |  ;-D 

HP|Arto|Mail

0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:17
Takker og ja det var hyggeligt..

Team Hvidkjær :
Min sidepull trense har vist kostet omkring 190 kr sådan ca....
Og ja weronica har et dejligt hovede, rigtig kønt.. Dog synes jeg også April har jordens dejligste hovede ... He,he.... ;-)

Mia
0
0
Svar på denne tråd

Sjovt...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:27
Kender Lisa, fra dengang hun boede heroppe i Nordjylland. Der stod Karat på "min" rideklub, VROR.

Er det dig der rider Karat nu, eller hvordan?
HVordan går det ellers med den?

Du må lige hilse :)

Knus Cecilie.
MSN: prupony@hotmail.com
Tjek min hjemmeside: www.abildgaard.tk - opdateres jævnligt!

0
0
Svar på denne tråd

Mia igen ;)
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:32
Ja det har den også!! ;)
Hvor har du så købt trensen? Hvis du evt. kunne huske det :P hehe

;-D |  -Team Hvidkjær- |  ;-D 

HP|Arto|Mail

0
0
Svar på denne tråd

Cecilie
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:35
Ja det er sjovt.. lærte at kende lisa da hun flyttede her over på sjælland...
Jeg har redet karat den gang vi stod sammen sted med vores heste,, og lidt efter vi flyttede hver til sit.. ;-) Men lisa har lejet karat ud til sin part så hun står i ishøj...

Men den har det rigtig godt... dejlig hest...

Her er lige et par billeder af karat og jeg..

Og lige et af lisa selv og karat..

Hilsen Mia
0
0
Svar på denne tråd

Team Hvidkjær.
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:37
Ja det kan jeg godt.. he,he.. :-)
Den er skam bare købt i Hööks...

Mia
0
0
Svar på denne tråd

årh ja.....
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:39
sys satme det er modigt af dig (eller dumdristigt) at ride rund på en unghæst uden sadel når det er 8 gang den har rytter på ryggen! men finde billeder! søde hyppere!

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Tone...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:51
Tja.. he,he... dumdristig er jeg nok en gang imellem.. modig kan jeg nok også være... ;-)
Men jeg har nu kendt april i alle de 3 år har haft med hende af gøre hver dag og trænet med hend fra jorden.. og hun er stort set vant til alt.. ikke bange for noget... Og tja med hensyn til tilridningen... jeg har et hyr med at finde en sadel der passer har prøvet mange og der er ikke en der ligger ordentlig.. så første gang jeg satte mig op på hende var uden at være i longe ( har dog aldrig rigtig været i longe på hende )og i hackemore og uden sadel.. tjattede lidt til hende og den gik frem ad.. så let gik det.. gangen efter var det også uden sadel og bidløs trense... og ud af de 8 gange hun har været redet har de to af gangene været med sadel og de andre uden... da jeg endnu ikke har fundet sadel.. men det går jo også meget godt uden.. og syntes skam også det er en meget god måde at gøre det på...

Lige et billede fra første gang april havde rytter på.

Mia
0
0
Svar på denne tråd

hmm....
Forfatter: 
Dato:  30-07-2004 09:43
rigtig fine hypper hehe....

hvorfor har din hypp grime inden under transen....

prøv og gå ind på min præstation så kan du se min hypp.... hvor fin han er ;)

MøZz.... Kristine.... og JollY.... ;)
Jolly.... den bedste pony i verden....
LoVe YoU JoLlY....!!
Rigtige ryttere SPRINGER..!!
hehe.... :):)
0
0
Svar på denne tråd

kristine
Forfatter: 
Dato:  30-07-2004 12:43
Grunden til at hun har grime på.... Tja somsagt er hun ikke så gammel og har haft rytter på 8 gange.. jeg har dog ikke rigtig været i longe på hende.. men hvis det nu skulle være en nødvendighed.. så er min sidepull trense ikke så god at sætte en longe fast i.. derfor har hun grime på inden under.. og når jeg sætter mig op, her til at starte med.. så er der en der lige holder hende i et trækketov og det kan heller ikke side ordentlig i sidepull trensen.. så igen derfor er der grime på inden under.... Her til at starte med...

Mia
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider