Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

at finde ud af at sin pony går af lo*t..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 11:33
Det er noget af det fedeste der lige kan ske, inden man skal starte et dressurstævne..!

Jeg ved hvordan de går til de stævner, og Luna kan ikke måle sig med dem..! F*cking lor*..

ALLE siger til mig at den går pisse godt..
fedt at få at vide, det er da dejligt med sådanne kommentarer.
men når man så får taget billeder, så er den mega lang, og går ik lod, overhovedet..!

Nu er da nok nogen der tænker, at jeg må da kunne mærke hvordan den går!?
Men jeg er lidt af en dressur spade, jeg kan godt mærke hvornår den går ned, men ik hvornår den går lod, kan heller ikke mærke om den er lang, kun når den så blir ''kort'', kan jeg mærke den var lang..!

For den er lang, det er næsten somom man kan tegne en lige linie fra bagpart til nakke!!

Og det er ik mega fedt, at jeg starter i gymnasiet her på tirsdag, og de siger, at den første uge blir travl, hvis jeg ik kan nå at ride :-*

Jeg har mest af alt lyst til at melde fra til det stævne..!

Gider sku ik ride dressur når den går af lor*..
Må få en enetime, en af dagene..

Ville bare lige ud med agrationerne..
:-P

**BacoN**

>>Fisk er venner, ikke mad<<

;-D

0
0
Svar på denne tråd

heh.....
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 11:35
Det sagde jeg os 8-)

jeg sku starte dressur på min stivbenende pony som har den korteste nakke, så hun "lukker" meget og går lidt BAGlod...
Jah og hesten stejler mindst 50 gange inden jeg skal på banen.. hva sker der?
vi vinder to 3. pladser :P
8-)...Zazs... 8-)
..At nægte er som at påstå..
Ta' livet med et smil, vi lever sq kun én gang :)
0
0
Svar på denne tråd

1235456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 11:39
jah..

Men dommerne ser sku kun på om en pony går den med snotten, og har lidt samlig, hører jeg..

Så er det sku lige meget om den går under, tror jeg.. bare ik over..

:-P

**BacoN**

>>Fisk er venner, ikke mad<<

;-D

0
0
Svar på denne tråd

Ikk lig møj om den går under lod..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 12:56
til BacoN: Hvis jeg har været til et stævne hvor min pony gik under lod har dommerne kommenteret det og muligvis trukket ned i pointene...! 8-)

{> (y)= Stol på dine heste, for de er sQ de bedste! (y)
-Især Sussi og Zivaldo, hi hi.. {>

Hakunamatata er det klogeste ord, hakunamatata klogere end du tror, så tag det roligt, det´ det bedste på jord, det´ en melodi, som gør dig fri- HAKUNAMATATA!!
0
0
Svar på denne tråd

øhhhhh...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 13:04

Det trækker altså meget ned, hvsi din pony går under lod, har forkert samling osv..

hvis den går under lod, må der jo være noget galt, og det kan være at dommerne ser sådan på det at det er bagparten det er galt med, når den også er lang.

træls at du lige skulle til stævne nu..

:-D MVH. Karina og Nobody :-D

;-) Nobody og mig - et team som ikke er bange for nye udfordringer ;-)
0
0
Svar på denne tråd

aaaaaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 13:11
Ikke alle steder. Jeg var til et stævne for at kigge, og der var en Lc1 hvor der ikke rigtig var nogle gode, men så kom der en pony (klasset op til hest) den gik nogle centimeter under lod (men man kunne sagtens se det!) og den vandt..

Og der er mange dressur ponyer i høje klasser der går lidt under lod, men det siger dommerne ikke noget til.
0
0
Svar på denne tråd

EN LC1..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 14:46

Tror også der er en del forskel på en LC1 og PRI.

I de mindre klasser må hesten jo godt gå lidt dybt, da den senere lærer at bruge ryggen, og skubber sig selv frem med bagparten.

:-D MVH. Karina og Nobody :-D

;-) Nobody og mig - et team som ikke er bange for nye udfordringer ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Hvad klasse
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 15:37
Hvilke klasser skal du starte?
Der er, som Ispns skriver, stor forskel på en LC1 og PRI.

I de små klasser er der f.eks. mange point at hente ved at ride præcist og sidde ordentligt selv.
I de større klasser tæller hestens præsentation mere.

Du skal ikke være sikker på at tabe, fordi mange andre går bedre end din, efter din mening. Jeg vandt en andenplads til sidste stævne, selvom jeg troede jeg lå helt i bunden, for der var rigtig mange "stjerneponyer" med, som gik meeeget bedre end min.

Mvh. Ida & Halifax ♥
~ (y)Fjordpower! ;D ~
Rollo, Stina (M&R) og Ida (Halifax)=
De tre tosser på en tømmerflåde :P
0
0
Svar på denne tråd

Bacon:½
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 16:12
æhh jeg har da ALTID hørt at hesten skulle gå en anelse OVER lod for at den gik i den rette holdning.. ?:-)

Og det er fra folk på det danske dressurhold (!)...

Hilsenanso&polli
:-D Den Fanatiske Computerbetvinger :-D
Når du tror du har vundet over hesten, så har den i virkeligheden vundet over dig!
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 17:31
Vandt engang en 2. plads og Hugo(red på ham dengang) han gik overhovedet ikke samlet, fik en 2.plads!

Synes ikke du skal droppe stævnet, det er da bare godt at du får det prøvet, og så kan du jo få noget kritik og se hvad du skal gøre bedre! Vær ikke bleg for at starte (Y) :)

*~Catja~*
Irish Cob, og blandings ponyer styrer ;D
Boyzen & Epsen, mine to "turtleduer" {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider