Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

allle de mødre
Forfatter: 
Dato:  06-02-2002 20:29
hejza:-) ja alle de mødre. min mor er bare så dum..... så bare fordi jeg ikke var i skole fordi jeg havde kvalme og hovdepine. og så måtte jeg ikke komme ud og ride. så da min lillesøster kom hjem sagde min mor: til min lillesøster vil du gå ud og ride stine,s ponyer. og selvfølig siger min lillesøster ja. så jeg sad og kigeede på at hun red mine ponyer. meget trælst!!!!!! nå men imorgen selvom jeg har det dårligt tager jeg i skole:-) så vil jeg ride...... hilsen stine:-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: allle de mødre
Forfatter: 
Dato:  06-02-2002 20:34

ja det er pisse ireterne når man ikke må komme ud og ride selvom man måske ikke har det så godt.. men det er jo for en ejen bedste hun siger det.... :)
nuz CBD
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-02-2002 20:51
Hmm, min mor var også sådan. Men min far, han er enm at overtale. "Helt ærligt, det er jo ude i den friske luft" den sætning duer HVER gang.

Knuz fra Chatline
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-02-2002 21:02
Jeg må godt ride selvom jeg er syg :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-02-2002 21:23
hehe, jeg er ofte små skidt; men må altid ride. Hestene skal jo røres lidt, hehe :-)

~~Rollo

~~Dark Side? Yeah, those who always loose...

Loosers ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-02-2002 21:28
Sårn siger min moar ozze...men kan godt se det retfærdige i det, så ligger mig ALDRIG syg, medmindre jeg er ved at dø...*Kan godt lide at overdrive*

Kramzer *Camse*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-02-2002 21:37
Rollo: Hva' fa'en?! DET ER EN fornærmelse. *bare fordi vi føler os ramt - host*

Ja, jeg fortæller ikke mine forældre, hvis jeg har hovedpine/kvalme. Så får min hyp nemlig ikke motion den dag. Ud over det, plejer det faktisk at forsvinde, når man lige kommer ud og får redet lidt.

-+-KNA.

~ I chose you to follow me. If you say no, you won't live to follow anything. [The Mistress, Thunder]~
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-02-2002 22:22
sådan er min mor ikke men min far, kan godt finde på det :-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-02-2002 14:23
heeee:-) jeg jeg kom i skole men jeg fik det dårligt der oppe idag så jeg tog hjem og så var min mor ikke hjemme heller ikke min far så jeg red:-) så da min moer kom hjem sagde jeg vi fik tidliger fri idag så jeg har redet en af mine ponyer!!! kram stine
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider