Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

**Jkr**
Forfatter: 
Dato:  26-07-2004 15:45
Hejsa :-)
Jeg vil bare høre om der er nogen af jer der har gået eller går på jkr (jyllinge køre- og rideforening)...?
Jeg er nemlig blevet tilbudt en af rideskolehestene dernedfra.. Han er 14 år, vallak, skimmel og hedder Fellow.. Han har vist været på rideskolen i omkring 5 år.. Han sælges fordi han er for frisk til at være rideskolehest..

Her kan I se et billede af ham, og det er som sagt den skimle hest der hedder Fellow..

Hvad synes i egentlig om at købe "gamle" rideskoleheste??

*Roser dør men blomster altid op og bliver smukke igen
men hvis et venskab dør
blomstrer det sjældent op og bliver så smukt som det engang var*
*Så hold for guds skyld fat i de gode venskaber*

:-D Qnuz Nanina :-D

**Stem her**
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2004 15:50

Jeg kender ikke stedet, men Fellow ser fin ud :D

Hvad jeg mener om at købe rideskoleheste? De er vel ligeså gode som alle andre. Dog skal man være indstillet på at der skal lægges lidt ekstra arbejde i for at få en god ridehest ud af det, som kan andet end lige grundridningen ;)

Held&Lykke med købet!!!

:D Mvh. Theis :D
~ Princess Of The Universe
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  26-07-2004 21:34
Han ser da nuttet ud..

Jeg synes ikke der er noget i vejen med at købe en gammel rideskolehest.. Hvis der er blevet passet ordentligt på ham, ja så kan han være mindst lige så god som at købe fra en privat!!

>
Grizzly

Stadig uden part

Jeg søger PART!!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2004 22:29
Jeg gik der for 4 månneder siden!
Hvis du tænker på Jelling rideskole?

Øhm.. tænkte på, den der hest har jeg sgu ikke lige set og heller ikke nogle af alle de andre?

Er det ikke MEGET lang tid siden de heste der har været der? Hjemmesiden er altså og meget gammel!

Kan sige så meget at den hest altså ikke er rideskolehest og den står slet ikke på den rideskole hvis det er Jelling rideskole? Og det er det vidst i "gamle" dage hed byen Jelling og mener at det er deres hjemmeside?

Hvad mener du med at du har fået den tilbudt?

Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2004 22:36
Har lige været derinde og har før siddet og kigget på hjemmesiden! Jeg tror at jeg har forbundet den rideskole med en anden :-P
Men nogle af billeder ligner bare SÅ meget den rideklub jeg tænker på.. tog vidst fejl..

Det kan heller ikke passe med at hesten er født i 1992 hvis det er lang tid siden at den rideskole har eksisteret!!

Held og lykke med heste "jagten"?

Ps. og desuden skriver du jo også at du har fået tilbudt den såå.. :-D

Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
0
0
Svar på denne tråd

Det er dog ...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 14:39
... mange år siden, men jeg har gået på den rideskole! Tænk den stadig kan køre rundt!

Jeg kender dog ikke en eneste af de heste som er der nu. - Så jeg er desværre ikke til nogen hjælp!

Smil til verden & verden smiler tilbage til dig! *Ss*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider