Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

syntes i ikke at JHNer hakker på hinanden
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:24
det syntes jeg de skriver altid dorlige ting... fx. der er en der ville låne hindes pony ud og kræver 100kr for det og alligevel er der nogen der syntes at det skal være gratis.. det er jo heller ikke gratis at ride på rideskole... jeg ville langt heller give 100 og der over vis jeg kunne ride privat pony og ikke rideskole pony... der var også en der havede lavet lidrt mange konkurancer og så vae der en der begyndet at sige hun var dum og skulle ikke lave så mange inlæg men har hun løst til det så lad hende dog gøre det .. så kunne vi ikke være lidt søder ved hindanden???? ?:-)
Baloo er den bedste spring pony.
0
0
Svar på denne tråd

Øhmmm...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:26
Hvis du nu skrev lidt mere normalt, så kunne det være vi bedre kunne forstå hvad det drejede sig om...

(y) Vrinsk Rikke med fjordbollen Dondi (y)
Den hurtigste 4H pony i kat. 1
2003-2004 :-P

0
0
Svar på denne tråd

tja....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:27
vil gi dig ret.. folk hakker rimlig meget på hinanden herinde.. men tja.. jeg vælger at holde mig fra alt det r lidt a en outsider 8-) Hehe.. Men jo ville os ønske folk var lidt sødere.. Men tror jeg er umuligt at så mange tøzer kan enes hele tiden :-)
0
0
Svar på denne tråd

Øhhhhhhh........?
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:31
Jeg kan altså ikke forstå hvad du skriver? Prøv at rette dine stavefejl..

Desuden hjælper det da heller ikke at du hakker på os!!
Katrine&Lafaette
Hjemmeside
Arto
2 Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

y7uiuiuo
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:32
nej, d r sjovt!!:-* :-P
Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

Drenge er ligesom ruder!
først skal de knaldes,
og så skal de skiftes ud!
0
0
Svar på denne tråd

Det vil...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:35
... jeg nu ikke give dig ret i... Det har været værer.. Nu sys jeg bare at folk hjælper hinanden meget herinde en nogensinde før...
Alle kan jo ikke være enige..

"Hende" som sagde at hun var dum fordi hun lavede så mange konkurrencer, var mig.. Der til vil jeg sige at jeg overhovedet ikke har brugt ordet dum på nogen måde...
Det jeg sagde var at hun måske skulle vente med at lave en konkurrence, for der var så mange lige for tiden.. Hun prokkede sig nemlig over at der ikke var nogen der tiltog i hendes konkurrence...

Så jeg er faktisk ret uenig med dig.... Vil du så også forstå det her som at hakke på dig..? Nej det eneste der er i det her, er såmen kun at jeg ikke er enig med dig...

Bare lige min mening..

oO-Schakie & Camilla-Oo

♥ We Work Together ♥

Kanon dressurpony kat. 1 sælges, så tryk på linket nedenunder:

Schakie sælges

0
0
Svar på denne tråd

Hey nanna!!
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:36
Giver dig helt ret... folk hakker tit på hinanden herinde. Faktisk syntes jeg at folk er blevet flinkere, men som nu bare hende "Moi-med-dondi", der skriver sådan til dig, det er direkte uforskammet. Tænk at folk kan finde på at skrive noget så nedladende? Tænk jer dog om, og lad vær med at være så negative!!!

vi ses imorgen nanna
Hilsen Clara & Stendyssens Jappeloup
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:40

Der er forskel på at skrive sin mening og hakke ;) Bliver det holdt i en pæn tone, kan man skrive ca. hvad man vil, bare det ikke er decideret for at være ond ;) (At skrive: "Hvor er din pony klam!" er ikke en pæn tone ;) )

Kom med links til hvor der er sådanne indlæg?

:D Mvh. Theis :D
~ Princess Of The Universe
0
0
Svar på denne tråd

Kurnikov
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:40
Mange tak! Hvis du syntes jeg er uforskammet, vil jeg bede dig om at henvende dig direkte til mig, og så lige forklare mig hvorfor jeg er uforskammet, da jeg ikke kan se det.

0
0
Svar på denne tråd

øhm.....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:45
Syntes du det er særlig pænt at skrive; Prøv at skrive normalt?

Jeg syntes det er helt vildt tarveligt!!!

Og desuden syntes jeg ikke at jeg behøver at henvende mig til dig, for du er nok selv klar over at det ikke lyder særlig høfligt!!
0
0
Svar på denne tråd

enighed :)
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:51
jo - jeg er helt enig!! men et eller andet sted, - man kan jo ikke forvente, at de skal tale anderledes end det de er vant til, i deres miljø.. :)

Kram Kiir!
0
0
Svar på denne tråd

Hey igen....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:53
Kurnikov hun kan jo ikke side og "hakke" på os/sige sin mening og vi så ikke må sige vores? Øhh....?

Har foresten skiftet mit navn fra Daafie&Lafaette til Lafaette&Maresi...
Maresi er en hest jeg skal til at passe...
:) Latent Lafaette & Maresi :)
0
0
Svar på denne tråd

Lafaete&Maresi
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 21:56
Mening eller ej, man kan godt tale pænt!! :-)
0
0
Svar på denne tråd

Kurnikov
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:01

Jamen er ord som: Dorlige, hindes, lidrt osv. normale? De står i hvert fald ikke i ordbogen ;)

Og du taler jo ikke selv bedre, når du begynder at skrive om Dondi på den måde ;)

Ikke at jeg synes det var en ok kommentar fra dondis side, men fej lige for egen dør først ;)

0
0
Svar på denne tråd

Til nanna igen...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:02
Hej igen.
Jeg har skrevet det, men jeg vil faktisk sige at det er sjældent at folk er dissideret onde syntes jeg. Fx som nu, vi skændes jo ikke, vi diskutere bare. En helt stille og rolig diskution, som jeg syntes er fin, for det er jo trods alt et debatrum!

0
0
Svar på denne tråd

Theis:
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:06
Tak.

Jeg kunne selvfølgelig godt have formuleret mig anderledes, men jeg syntes ikke at der er noget dissideret <-- staves, uhøfligt, uforskammet o.s.v i det.

Og ballo, hvis du blev såret må du meget undskylde!

0
0
Svar på denne tråd

Moi...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:08

Næh... Du holder da kammertonen ;) Det er som man vælger at opfatte ordene.

Som man siger: Man må selv stå inde for hvad man siger. Men man er aldrig skyld i hvordan andre opfatter det. ;)

0
0
Svar på denne tråd

jamen,,
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:12
Så ok da. Det er vist en endeløs diskution. Jeg syntes bare... nej, nu må jeg hellere stoppe for jeg kan sagtens fortsætte med at fortælle om hvordan jeg syntes man skulle have skrevet det. Ok, det var ikke stødende skrevet, jeg tog fejl (not) :-P ;-) Men det er som sagt bare MIN mening, og I har jeres...

0
0
Svar på denne tråd

Kurnikov
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:16
Ja, din mening, min mening... Forskellige! Men som Theis siger: Man må selv stå inde for hvad man siger. Men man er aldrig skyld i hvordan andre opfatter det.

0
0
Svar på denne tråd

ok....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:21
Men fedt at stå ved sin mening når det er to mod en. Jeg kan jo ikke sige eller gøre noget for at ændre jeres mening. Min mening var bare at det var uforskammet at sige det sådan...

Du kunne jo bare have skrevet at du ikke forstod det eller sådan noget?
0
0
Svar på denne tråd

Kunikov
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:22
Ja ja... :)
:) Latent Lafaette & Maresi :)
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:24
Jo nogen gange synes jeg der bliver hakket groft på hindanden! *teenager 8-)*
Men nogen gange hakekr man ikke! Helelr ikke det eksempel du kom med, det er ikke at hakke, det er at give sin mening om tingene! Og det synes jeg er godt! eg synes det er okay at komme ud med sin mening om tingene! Man skal bare passe på de udtryk man laver i teksten! Jeg hakker ikke på dig, jeg giver dig min mening! 8-)

Er i uenige?

Vrinsk Anne Sofie
~Tør du klikke her?~

Kun idioter er ikke bange for heste
Ny MSN: CocktailPony@hotmail.com - hvis du ville være min ven ;)
0
0
Svar på denne tråd

theis..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:49
nu er du jo lisså uforskammet.. sidder og udpeger stavefejl så alle kan se dem.. hvis man taster forkert.. staver mindre godt.. prøv a tænk på andre end kun dig selv og dit velbehag..

yderst upassende hvis du spørg mig.. ku du finde dem i ordbogen.. eller ku du jo os pege dem ud..

hihi.. seriøst mann..

Pernille H. G. Larsen
med
Yabadoo

{>

Rider for Wendy/Rainbow-arabians

Mail mig!
Yabadoo´s HP
(y)
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 10:27
hak
*Medlem af FHK*
0
0
Svar på denne tråd

hakke hakke
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 10:44
hakke og atter hakke jeg vil give dig ret i eksempel en dum komentar eller noget... jeg har det sårn bare man siger det på en pæn måde
Knuzzer
---o0(Miss søssi)0o---
----o0(og Freja som er verdens bedste pony for mig)0o---- {>
0
0
Svar på denne tråd

ja........
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 11:15
vil give dig helt ret i af der bliver hakket på helle tiden, f.eks. da jeg ville have af hvide hvor maget min pony var værd, så var der en som sage af den hadet udadstillet bagben på et af mine billeder, og jeg skav til hende af det var fordi af han var halt på det billede så han står jo ikke helt optimalt, men det var slet ikke fordi af han var halt på det billede, det var fordi af han hadet udafstillet bagben, og det har han ikke, men hun blev hved med af påstå det, og hun kender ham jo ikke en gang, man bliver hakket på her og det er ikke sjovt, skal jeg lige sige :-( slet ikke sjovt :-( prøv lige og tænke på hvordan de ander for det, men vil jo ikke slev hakkes på vel? nej det vil man ikke. der var også en gang hvor en hadet lavet et indlæg med ´nogen spring billeder, der blev hun også hakket med af hun rav heste i mungen, hvad med af sige hvordan man så kan gøre det i stedet af skive sårdan her: Du river hesten i mungen og hvad ved jeg, vil slev have af man skiver sårdan her: du river altså hesten i mungen, du skal måske giver den løser tøjler over springen, sådan så man ikke kun får af man river hesten i mungen men også hvordan man skal kunne gøre det beder, den person flugte mit råd, for jeg var den endste der gav hende et rød, hvor de ander hakket på hende :-( så det er min mening af man bilver HAKKET på hele tiden, hvis man skiver noget andet en koncurancher og stævner, det er også en der hele tide skiver høre til på opslagstavlen, hvor det er en konkurance, hel ærlig væe lige lidt minder søde her inde >:-( kan vi ikke alle prøve af ikke hakke på ander? ?:-)

QnuzR Lotte
;-) Rigtige rytter rider araber ;-) Den bedste springpony hedder Grafik ox ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Yab....
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 16:10

Hvis jeg er uforskammet, må du være mindst dobbelt så uforskammet, sådan som du skriver :)

Jeg nævnte jo bare at det ikke var normale ord. (Og det forresten i joke. Bemærk de venlige smileyer ;) Hvis jeg forsøgte at være uforskammet, havde jeg nok ikke sat sådan her ind ;) Lad være med kun at læse. Forstå også det du ser :) )
Men hvis du for en gang skyld læste hele svaret, ville du nok opdage at jeg skrev, at jeg bestemt ikke synes det var en i orden kommentar ;) Men det er vist bare en uskreven regel herinde at alt efter 2. linje ikke bliver læst?! :(

Og lige til slut en masse :D :D :D :D = Dvs. ingen ond mening i dette svar.

0
0
Svar på denne tråd

love-grafik...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2004 18:04
Jaaaee, det må så være mig du hentyder til.

Og som der er skrevet før:

Man må selv stå inde for hvad man siger. Men man er aldrig skyld i hvordan andre opfatter det.

Og jeg holder stædigt fast i hvad jeg skrev, for jeg skrev det skam ikke for at hakke på dig (hvilket jeg ikke gjorde), men jeg skrev hvad jeg følte ;-)

Ida, Pepper og Mirac

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider