Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Billeder fra ridelejr!
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 11:46
Hejsa, og godmorgen ;D

I uge 27 var jeg så på ridelejr(Midtjysk ridecenter, Rideklubben Hinnitus, hvis nogen har været der) :)
Jeg fik en pony ved navn Delphine, som jeg også har redet på 2 gange før! Hun er privatejet af en dreng, som også starter stævner på hende(LB-LA på C-plan I spring) Hun er en rigtig køn pony, og hun springer rigtig godt. Hun er en som hurtigt finder ud af hvem man er, og vrinsker lidt når man kommer :) Hun elsker også at nusse ;D Hun er meget hidsig når man skal springe, og kan vende på en 25 øre.
Hendes ejer sprang LB-LA på hende til morsø distriktstævne. Der er billeder af hende HER(håber linket virker) der er flere billeder på www.wiegaarden-foto.dk søg på Delphine!

Nå men jeg havde en rigtig god uge, og det var sjovt at ride på Delphine igen ;) Dog var hun rigtig stiv den første dag/dage, men efterhånden blev hun faktisk løsnet lidt op!
Hun er ikke særlig god til dressur, fordi hun er rimelig hidsig ;D Men hun kan da godt lidt, og synes også det er sjovt! Hendes ejer rider ikke så meget dressur på hende.

Om torsdagen var der så stævne og vi skulle starte mellem(ca. 60-75 cm, tror jeg) og høj(80-90 cm.) spring(som de kalder det)
Jeg sprang mod en masse privatryttere(gjorde det en lille smule sværere, da de jo kender ponyerne, og rider dem hver dag, og til stævner) Til træning kunne jeg bare ikke ikke lave en lille vending i omspringningen, men det kunne jeg godt til stævnet ;D Jeg var rigtig meget tilfreds da jeg var færdig med begge runder :) Og mange sagde det var flot redet, og sådan noget ;D

Om aftenen var der så præmieoverrækkelse, men inden skulle vi se os selv på video, hehe...det var meget sjovt!
Der var omrkring 15-20 ryttere i mellemspring(både hest og pony) og der var otte placeringer, fik en 6. plads med 23 sek. i omspringningen, og 1. pladsen fik vist 20 sek. Så var rigtig godt tilfreds. Slå da den ene af privatrytterne, mens de andre fik en 5 og 4. plads, lige over mig.
I højspring, var der ikke særlig mange, 2 placeringer, der fik jeg ikke noget, men var glad nok! :) Fik 23 sek. og 1. pladsen fik vist 19 eller 20 sek. kan ikke lige helt huske det!

Til striglekonkurrencen om tirsdagen vandt vi, i vores gruppe :D wee...hun var bare så fiiin! ;D Så vandt lige et par rosetter til! hehe...

Nå, men nogle af mine veninder har taget nogle billeder, og tog også nogle til springtræning, desværre er de blevet meget mørke :(

Delphine(Delphi) der står og spiser lidt græs :)

Mig og Delphi lige inden vi skal springe(træning)

Er hun ikke sød :D Her er hun gjordt klar til striglekonkurrencen ;)

Igen inden striglekonkurrencen.

Da Delphine ikke kan lide at komme i skoven i blæsevejr(fandt jeg ud af, da hun stejlede inden vi kom ind i skoven, og måtte ride hjem) skulle jeg ride på en der hed Alex, og en anden dag en der hed Cody, de var også rigtig søde. Red skovtur med galop!

Alex, lidt svært at se, meeen håber i lige kan se det!

Cody ;D

Han er så søøød ;D hehe...

Nå, hvad synes I?

*~Catja~*
Irish Cob, og blandings ponyer styrer ;D
Boyzen & Epsen, mine to "turtleduer" {>
0
0
Svar på denne tråd

Gode billeder..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 12:38
*overskrift* Dejlig hest.
B-) KiRa B-)
~ Medlem af KFJT
Hundekiks er fup!
-De smager overhovedet ikke af hund!

{> I Love Naja {>
0
0
Svar på denne tråd

Weeeh :D
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 12:53
De er jo rigtig dejlige de små pruuh basser ;)

;-D |  -Team Hvidkjær- |  ;-D 

HP|Arto|Mail

0
0
Svar på denne tråd

goe billeder..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 14:34
det er noget goe billeder det er bare synd at nogen af billederne er lidt mørke :-(
men det ser ud til at det har været sjovt :-)
hestene ser os rigtig søde ud...
tar os på ridelejr på mandag glæder mig :-D

:-D knuS Bandit-freaken :-D
8-) -husk på: skyd aldrig en død gråspurv med et haglgevær- 8-)

0
0
Svar på denne tråd

gode billeder..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 14:54
Har selv været der, det er bare super, super godt! rigtig seriøst...
Jeg red på Prins, skal ikke af sted i år, gider ikke rigtig ridelejr i år.. :)

Hilsen Jennifer...
♥ ♥ Zigato Sarakkha ♥ ♥
Min arto profil (y)

0
0
Svar på denne tråd

Hinnitus
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 14:55
Fine billeder.... Høhø.... Mindes den uge jeg var i praktik dér.... Ka godt lide det sted.....

Oh well.... Ha det smukt ;)
Lolle

0
0
Svar på denne tråd

Jennifer og Lolle:
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:27
Jennifer: Min søster red også på Prins engang :)

Lolle: hvor når var du i praktik der?! Hvem var der(af hjælpere og undervisere) på det tidspunkt?!

*~Catja~*
0
0
Svar på denne tråd

Catja....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:32
Jeg ka ikk huske datoen... Var der i ugen før efterårsferien sidste sommer.... jeg tror nok de hed maja og katarina og så én mer jeg ikk ka huske hva hed.... Jeg er ikk sikker på navnene.... Hvorfor??
Lolle

0
0
Svar på denne tråd

Okay....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 22:40
Okay, vidste bare ikke hvem der var der, da du var der :) En der hedder Mette, har væretd er i 3 år, men tror nok hun boede lidt i KBH. da du var der. For jeg var der i uge 30 2003 og der skulle hun rejse efter sommerferien, og så i efterårsferien var der en som jeg kender, og hun sagde at hun ikke var der!

Derfor :)

*~Catja~*
0
0
Svar på denne tråd

Catja....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 23:02
Jeg tror at mette var der.... for hende jeg ikk ku huske navnet på (som sikkert er mette) skulle nemlig igang emd en uddannelse indefor politiet... (derfor var katarina begyndt)... Det ka sagtens ha været hende....
Lolle

0
0
Svar på denne tråd

Så var det hende...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 09:32
Så var det hende, for hun skulle i gang med en politi uddanelse! :)

Kan du huske Delphine?! Hendes ejer hedder vist Christian.

*~Catja~*
0
0
Svar på denne tråd

Catja...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 00:04
Nej det tror jeg ikk... Desværre...
Lolle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider