Hejsa, og godmorgen
I uge 27 var jeg så på ridelejr(Midtjysk ridecenter, Rideklubben Hinnitus, hvis nogen har været der)
Jeg fik en pony ved navn Delphine, som jeg også har redet på 2 gange før! Hun er privatejet af en dreng, som også starter stævner på hende(LB-LA på C-plan I spring) Hun er en rigtig køn pony, og hun springer rigtig godt. Hun er en som hurtigt finder ud af hvem man er, og vrinsker lidt når man kommer

Hun elsker også at nusse

Hun er meget hidsig når man skal springe, og kan vende på en 25 øre.
Hendes ejer sprang LB-LA på hende til morsø distriktstævne. Der er billeder af hende
HER(håber linket virker) der er flere billeder på www.wiegaarden-foto.dk søg på Delphine!
Nå men jeg havde en rigtig god uge, og det var sjovt at ride på Delphine igen

Dog var hun rigtig stiv den første dag/dage, men efterhånden blev hun faktisk løsnet lidt op!
Hun er ikke særlig god til dressur, fordi hun er rimelig hidsig

Men hun kan da godt lidt, og synes også det er sjovt! Hendes ejer rider ikke så meget dressur på hende.
Om torsdagen var der så stævne og vi skulle starte mellem(ca. 60-75 cm, tror jeg) og høj(80-90 cm.) spring(som de kalder det)
Jeg sprang mod en masse privatryttere(gjorde det en lille smule sværere, da de jo kender ponyerne, og rider dem hver dag, og til stævner) Til træning kunne jeg bare ikke ikke lave en lille vending i omspringningen, men det kunne jeg godt til stævnet

Jeg var rigtig meget tilfreds da jeg var færdig med begge runder

Og mange sagde det var flot redet, og sådan noget
Om aftenen var der så præmieoverrækkelse, men inden skulle vi se os selv på video, hehe...det var meget sjovt!
Der var omrkring 15-20 ryttere i mellemspring(både hest og pony) og der var otte placeringer, fik en 6. plads med 23 sek. i omspringningen, og 1. pladsen fik vist 20 sek. Så var rigtig godt tilfreds. Slå da den ene af privatrytterne, mens de andre fik en 5 og 4. plads, lige over mig.
I højspring, var der ikke særlig mange, 2 placeringer, der fik jeg ikke noget, men var glad nok!

Fik 23 sek. og 1. pladsen fik vist 19 eller 20 sek. kan ikke lige helt huske det!
Til striglekonkurrencen om tirsdagen vandt vi, i vores gruppe

wee...hun var bare så fiiin!

Så vandt lige et par rosetter til! hehe...
Nå, men nogle af mine veninder har taget nogle billeder, og tog også nogle til springtræning, desværre er de blevet meget mørke

Delphine(Delphi) der står og spiser lidt græs

Mig og Delphi lige inden vi skal springe(træning)

Er hun ikke sød

Her er hun gjordt klar til striglekonkurrencen

Igen inden striglekonkurrencen.
Da Delphine ikke kan lide at komme i skoven i blæsevejr(fandt jeg ud af, da hun stejlede inden vi kom ind i skoven, og måtte ride hjem) skulle jeg ride på en der hed Alex, og en anden dag en der hed Cody, de var også rigtig søde. Red skovtur med galop!

Alex, lidt svært at se, meeen håber i lige kan se det!

Cody

Han er så søøød

hehe...
Nå, hvad synes I?