Du har zoomet ud. Tryk CTRL+0 ("nul") for normal visning.

|
|
| Kan man få prof vudering? |
| Forfatter:  |
sofie&cenia |
| Dato:  |
19-07-2004 22:06 |
|
Jeg tænkte på om man kunne få en ud og få vuderet sin hest/pony. Hvis man fx skal sælge (som jeg).
Skal det så gøres ligesom hvis den skal forsikres af forsikringsfolk, eller kan man få andre til det?
Knus Sofie & CeniaTør du trykke?! I morgen er den første dag af resten af dit liv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved det ikk |
-Liv & Ziwarco- |
19-07-2004 22:12 |
|
men hvis man ka ku det være man sku prøve det! herinde hjælper det ikk så meget der kommer jo bud lige fra 0-1 mio! hehe
God bless
"Selv den mindste dråbe laver ringe i vandet" A good friend will come bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying, "That was awesome.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved ikk.... |
TheGirl |
19-07-2004 23:26 |
|
Men du kunne jo altid få en dygtig berider til at vudere den, eller din underviser. Det plejer vi at gøre..
|
|
|
| prof berider... eller lign.. |
|
|
Jeg fik min dressur hoppe prof vurderet af min tidligere ridelære, som selv red S. Hun blev vurderet til 35.000 kr, men prisen var slet ikke vigtig for mig, så jeg satte hende 15.000 kr billigere, da jeg ønskede at hun skulle gå som "familie" hest + små stævner. Og det er ikke lige alle der vil give 35.000 kr for en familie hest.
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet
|