Du har zoomet ud. Tryk CTRL+0 ("nul") for normal visning.

|
|
| Sikkerhed.... |
| Forfatter:  |
Sofia med super Freja |
| Dato:  |
11-07-2004 18:19 |
|
Hejsa jeg vil lige spørge om i ikke rider med sikkerheds vest eller noget.... Fordi engang hvor jeg styrtede redet den der sikkerheds vest mig faktisk jeg siger ikke den bare reder styrt fuldstændig..... Og så syndes jeg sikkerheds bøjler er gode for jeg har set der hang i stigebøjlen så havde hun sikkerheds bøjler på det var SQ heldig det kan godt være der er nogle der syndes en sikkerheds vest er stiv o.s.v men den er god.... er her nogle der ikke irder sårn en eller noegt! syndes i sikkerheden inden for ridning har respekt for den?.... Er her andre der har dte ligsom mig?
Knuzzer ---o0(Miss søssi)0o--- ----o0(og Freja som er verdens bedste pony for mig)0o----
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis i ikke kan læse det |
Sofia med super Freja |
11-07-2004 18:23 |
|
MANGE stavfejl ikke så jeg retter dem lige her...
Hejsa jeg vil lige spørge om i ikke rider med sikkerheds vest eller noget... Fordi engang hvor jeg styrtede: redet den der sikkerheds vest mig faktisk jeg siger ikke den bare reder styrt fuldstændig... Og så syndes jeg sikkerheds bøjler er gode for jeg har set en der engang hang i stigebøjlen så havde hun sikkerheds bøjler på det var SQ heldig. Det kan godt være der er nogle der syndes en sikkerheds vest er stive o.s.v men den er god... er her nogle der ikke rider med sårn en eller noget! Syndes i alle her inden for ridning har respkt for sikkerheden?... Er her andre der har det ligsom mig?
Knuzzer ---o0(Miss søssi)0o--- ----o0(og Freja som er verdens bedste pony for mig)0o----
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| (: Overskrift.. :) |
Miini <33 |
11-07-2004 18:26 |
|
Rider kun med hjelm.. HEstene på rideskolen har ikke sikkerhedbøjler og har ikke råd til sikkerhedsvest endnu..
Men så også engang en pige der hang i bøjlen ned mellem bagbenen.. avs.
† Vriinsk Miini † Heh..  | | | |