Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sikkerhed....
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 18:19
Hejsa jeg vil lige spørge om i ikke rider med sikkerheds vest eller noget.... Fordi engang hvor jeg styrtede redet den der sikkerheds vest mig faktisk jeg siger ikke den bare reder styrt fuldstændig..... Og så syndes jeg sikkerheds bøjler er gode for jeg har set der hang i stigebøjlen så havde hun sikkerheds bøjler på det var SQ heldig det kan godt være der er nogle der syndes en sikkerheds vest er stiv o.s.v men den er god.... er her nogle der ikke irder sårn en eller noegt! syndes i sikkerheden inden for ridning har respekt for den?.... Er her andre der har dte ligsom mig?
Knuzzer
---o0(Miss søssi)0o---
----o0(og Freja som er verdens bedste pony for mig)0o---- {>
0
0
Svar på denne tråd

hvis i ikke kan læse det
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 18:23
MANGE stavfejl ikke så jeg retter dem lige her...

Hejsa jeg vil lige spørge om i ikke rider med sikkerheds vest eller noget... Fordi engang hvor jeg styrtede: redet den der sikkerheds vest mig faktisk jeg siger ikke den bare reder styrt fuldstændig... Og så syndes jeg sikkerheds bøjler er gode for jeg har set en der engang hang i stigebøjlen så havde hun sikkerheds bøjler på det var SQ heldig. Det kan godt være der er nogle der syndes en sikkerheds vest er stive o.s.v men den er god... er her nogle der ikke rider med sårn en eller noget! Syndes i alle her inden for ridning har respkt for sikkerheden?... Er her andre der har det ligsom mig?
Knuzzer
---o0(Miss søssi)0o---
0
0
Svar på denne tråd

(: Overskrift.. :)
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 18:26
Rider kun med hjelm.. HEstene på rideskolen har ikke sikkerhedbøjler og har ikke råd til sikkerhedsvest endnu..
Men så også engang en pige der hang i bøjlen ned mellem bagbenen.. avs.

Vriinsk Miini
Heh..
8-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 18:32
Jeg rider på min hest ude på en gård uden opsyn.. jeg rider med sikkerhedsstigbøjler og hjelm.. men øhm.. ikke med sikkerhedsvest.. det bruger man det kun til spring??

Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus (Så ved i det)..
0
0
Svar på denne tråd

jeg....
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 18:36
Jeg rider med hjelm og HS stigbøjler.
Beuger kun sikkerhedsvest når jeg springer til stævner for det SKAL man.
Men jo den er god, og min kan jeg ikke mærke når jeg har den på, så den genere mig ikke..

KnuZzer Moi

{>
Vi er et Team Mig og Jasmin
Pintoer styrer
{>

:-DVinder af JHN´s sødeste par :-D
0
0
Svar på denne tråd

hehe ja....
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 19:05
jeg bruger den os kun til spring :-)
Knuzzer
---o0(Miss søssi)0o---
0
0
Svar på denne tråd

Tja. Sikkerhed.
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 19:08
Jeg har en godkendt Kavalkade springridehjelm med luftventilationsting noget - og den rider jeg altid med. Jeg rider med sikkerhedsvest når jeg springer. Og rider aldrig uden sikkerhedsstigbøjler ;-)

Claudia(Locky)
Kat. II vallak sælges/byttes. Se præs.
0
0
Svar på denne tråd

os mig !!!
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 19:09
hej
jeg bruger altid sikkerheds stigebøjler ,
rider altid med ridehjelm og bruger sikkerheds vest når jeg springer og når jeg rider nye/ung heste !
FLIPPER EN RIGTIG DRESSURPONY
NAPPA EN RIGTIG SPRINGPONY
KATRINE EN RIGTIG HESTETØZ
TIL SAMMEN ER DE ET SUPER TEAM
0
0
Svar på denne tråd

jeg rider med....
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 19:11
jeg rider med sikkerhedsbøjler og springvest når jeg springer! jeg føgler mig mest tryg hvis jeg har springvest på når jeg springer... så hvis man nu skulle være så uheldig at faldt af og blive sparket eller noget er et jo godt med sådan en! hehe

qnuzzer mie-muzZ Så Er DeR NyE BiLlEdEr På MiN PrÆsEnTaTiOn

:-D
;-D
0
0
Svar på denne tråd

kun når jeg springer!
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 19:26
der er kun sikkerhedsbøjler på min springsadel! og så har jeg en mega god springvest, som jeg også kun springer med, det er sådan en mega dyr en, som former sig efter ens krop når den bliver varmet op! smaaaaaaaaaaaaart!

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

ssssssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 19:43
Jeg springer altid med min sikkerhedsvest, det er også en af de dyre, for jeg vil ikke risikere noget. Desuden rider jeg også med min vest på rideture for det meste, med mindre det er for varmt.

Min elskede ridehjelm sætter jeg mig ikke på en hest uden. Alle heste, selv de rareste og dovneste kan blive bange, og hvis man er uforberedt så er det rart at have hjelm på, hvis man skulle falde af.

Sikkerheds stigebøljer, altid. Har desværre også været til ridning med en der blev smidt af hesten, sad fast i bøjlen, og trukket efter hesten flere omgange i hallen, mens de sparkede vildt ud efter hende. Det var et mirakel at hun var uskadt efter det!

|...*Charmetrolden *Chester…|
MSN Chester89_14@hotmail.com
8-)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 19:54
jeg rider altid med ridehjelm og der er sikkerhedsbøjler på både min springsadel og dressursadel.
sikkerhedsvest bruger jg når jeg springer eller er oppe på en unghest.

KnuZz Rikke ;-D
Alting har en mening
men der er ingen mening med alting :-P

{> Siox {>

0
0
Svar på denne tråd

*Weeee*
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 20:27

Jeg rider så hverken med sikkerhedsvest, sikkerhedsbøjler eller ridehjelm :D

:D Mvh. Theis :D
~ Princess Of The Universe
0
0
Svar på denne tråd

Jah..?
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 20:28
Jeg faldt engang af, og blev trådt på ryggen.. Lægen sagde jeg kunne takke min sikkerheds vest for at der ikke skete andet, end et blåt mærke

♥ QnuzzR Camille og Herkules ♥
>o< Min engel hedder Herkules >o<

0
0
Svar på denne tråd

Øv bøv...!
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 22:45
Min er gået i stykker. Jeg skulle hoppe ned fra en hest og så hang den fast i sadlen, sålynlåsen er gået i stykker. Men har tænkt mig at købe en når jeg bliver konfirmeret(næste år) eller ønsker jeg mig en i julegave....! Men jeg syntes den er rar nok at have og brugte ozze min da den ikke var gået i stykker....!

Kram Cille...!

FjOrDhEsT 4-EvEr!!!

*En rigtig hest er gul*

**BORGHILD ER DEN BEDSTE**
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 23:15
Se der er fordele ved ikke at ride med stigbøjler.. Man kan ikk hænge fast i dem..! (y)

:P

På min ponys sadel var der sikkerhedsstigbøjler i, men jeg er aldrig kommet ud for noget som kunne have endt galt..

Men på den hest jeg rider nu faldt jeg engang af, og var lige ved at sidde fast i stigbøjlen.. Men jeg er efterhånden også holdt op med at ride med stigbøjler.. sååh.. Jeg taber dem sgu alligevel hele tiden, og jeg sidder egentlig bedst uden.. Ja faktisk sidder jeg bedst helt uden sadel, men nu er jeg heller ikke dressur/spring/moderne ridning freak.. :P

De stigbøjler, den sadel, det hovedtøj, den hjelm, den vest, det er sgi næsten kun til besvær!

Iih, altså.. >:(
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

¯Daugther of¯
NJackassN

0
0
Svar på denne tråd

Mig!!!
Forfatter: 
Dato:  12-07-2004 12:16
Jeg bruger sikkerheds bøjler, sikkerheds hjem også bruger jeg min dejlige sikkerheds vest når jeg rider på nye heste, springer eller rider tur..
Min vest former sig efter kroppen, og jeg har kun givet 200kr for den hos en veninde...!!
Mvh Annecathrine

- Hellere kælling end kylling-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet