Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Når man støder på en nedtur..!
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 17:15
Jeg vil gerne lige fortælle for jeg er lidt ked af det...!

1. Når ens forældre bliver skilt kan man psykisk blive ked af det.. Hvad gør man?

♥ QnuzzR Camille og Herkules ♥
>o< Min engel hedder Herkules >o<

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 17:33
Hejsa...

Godt nok trist, nu har jeg ikke selv prøvet det.
Men min venindes forældre blev skilt for ikke helt så lang tid siden. Jeg tror egentlig ikke rigtig du kan gøre noget...
Min veninde har også "bare" vænnet sig lidt til det og hun ser stadig væk sin far (bor ved sin mor). Dog er hun tit blevet hjemme fra skole, bare også lidt trist at det skal gå ud over sig selv med hensyn til skolen...

Men håber da at du får det lidt bedre med tiden så...
Qnuz ~*MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Giv ikke op på dine drømme, for så kommer du ingen vejne!
Msn: erika_sabine@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 17:39
Har aldrig oplevet det, heldigvis, såå.. Jeg ved ikke helt præcist hvad man skal gøre.. Beklager.. Måske ville det hjælpe enten at snakke med din mor eller far om hvordan du har det?

Jeg ved det ikke.. Men jeg kom da med et forslag.. ;)

Rikke, som faktisk nok snart må få en hest..!
Læs Klaus Hempflings bog; At danse med heste
Den er skide god!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 17:42
Hej Herkules (-s ejer?)
Det er jo sådan noget som kan ske, men hvor er det dog tirst og rammer tit børnene som er glade for begge forældre og helst vil være sammen med dem begge og bare ønsker at forældrene kan sammen. Det er dine forældre der har taget valget, de har sikkert fundet ud af at de bare ikke kan sammen længere. Der er ikke så meget at gøre. Sørg for at få snakket med dine forældre om det og fortæl dem hvordan du har det, så vil de sikkert støtte dig. Hvis dine forældre havde det med at skændtes, var blevet træt af hinanden og ikke havde det lige så godt sammen som de før havde haft det er det bedste jo for dem at blive skilt - når de ikke længere var lykkelige! Det er desværre sådan noget som sker og det er der ikke så meget at gøre ved udover at få snakket med dem. Jeg er sikker på at du nok skal komme videre du skal bare tage det ned ro og få snakket med nogle om det. Senere hen så sorg for ikke at kede dig så du kan tænke på noget andet. Lav noget sjovt med vennerne.

Jeg ved at du snart kommer over det, det handler bare om tid. Men det er sørgeligt sådan noget!
Men hold modet oppe - og som sagt få snakket med nogle om det!

:-) Pas på dyrene i trafikken (-:
0
0
Svar på denne tråd

Tjaa.....!
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 18:09
Harj....!

Mine forældre er ozze blevet skilt, og jeg blev selv meget ked af det. Men der er ikke andet at gøre end at prøve at acceptere det. Nu har begge mine forældre fundet sig en ny kæreste, og det har jeg det fint med.

KrAm Cille....!
FjOrDhEsT 4-EvEr!!!
0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig kan man det
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 18:15
Man kan godt blive psykisk ramt af alt muligt når ens forældre bliver skilt. Mine egner er dog ikke skilt. man har da hørt om piger der får anoraksi og andre paykiske problemer af at ens forældre bliver skilt.. mit råd er at du snakker med en af dine forldre hvordan du har det.... :) held og lykke
Hilsen Diplen og den lille western mule.. Charmur The Faithfull :)

"Real love is from the inside"
"Ville du selv ønske at stå i dit eget lort døgnet rudt? Tænk på din hest!"

Westernsadel sælges billigt. Se min præs!
0
0
Svar på denne tråd

hmm, det der med at snakke med dem om det???
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 23:16
Mine forældre er skilt for 2. gang og jeg har aldrig rigtig snakket med nogen om det, der er mange af mine venner der har prøvet, men jeg kan ikke sætte ord på hvordan det er og de fleste af mine venners forældre bor stadig sammen, så de kan slet ikke snakke med om det... jeg er i det hele taget typen der tit bare lukker mig inde med ting, tænker på det når jeg skal sove, blander det hele sammen og tænker HVORFOR der kan det være alt fra hesten til familien osv.. der bliver bare tudet igennem og så græder jeg mig i søvn og bagefter har jeg det 1000 gange bedre... Det er måske ikke den optimale løsning, men det virker for mig, og mine forældre er i hvertfald de sidste jeg vil snakke med om det... Det kan jeg virkelig ikke, jeg har ikke at særlig godt forhold til dem og det tror jeg aldrig bliver ændret... Gider dem simpelhen ikke, KAN virkelig ikk snakke om dybe ting med dem... Der er kun 1 person som jeg virkelig kan snakke med, og det er min veninde som rejser på efterskole nu ! Så hele næste skoleår bliver et helvede for mig ! Men jeg har sq overlevet så meget at jeg vel også overlever det, men intet er sikkert???

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤ ;-D M.V.H. Julles & Rubin ;-D ¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

MSN: Juliemanden@ofir.dk... Bare tilføj moi :-D
0
0
Svar på denne tråd

skilsmisse
Forfatter: 
Dato:  09-07-2004 14:54
min forældre blev skilt i onsdags mit livs værste dag..
er også bare totalt ked af det..også fordi min far ville ikke skilles så nu er han bare tudefærdig hele tiden..
ja ved ikke om man kan gøre andet end at få talt ud om det..

Love Pontiac, Tuner, Idian Pride og Mitzy..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider