Hejsa..
Ja jeg sad li og kede mig, og vidste ik li hva jeg skulle lave, så begyndte at skrive en historie.. Så ville da lige smide den herind, og vil da gerne høre jeres mening? (skal li sis at det r den første historie jeg har lavet 100% udfra mit hovede, syns selv den er PÆNT dårlig, men ville li høre jeres mening

Den r på 3 sider i word så lidt lang
Forladt For Altid!
Sommerferien var lige startet, Maria havde glædet sig til denne ferie længe.. Masser tid til kæresten og ikke mindst hestene (troede hun)! Maria Var en pige der li var fyldt 14, hvis liv lige var begyndt at køre godt for hende.. Alt var begyndt at gå ”med” hende isteden for mod hende. Skolen var ligefrem begyndt at ku holdes ud, og hun havde ikke længere sine sammen brud. Hun havde fået en ny tro på at der virkelig var nogle der elskede hende. Hendes Kæreste Lars havde givet hende troen igen, De havde nu kommet sammen i snart 3 mrd. Selvom Maria syntes det føltes som om de havde kendt hinanden i flere år! Den første uge a sommerferien gik på en ride lejr, sammen med hendes dejlige hest Shadow, Shadow var en OX araber, på 155cm. I stg. En hoppe, Blå Skimmel. Denne uge gik rigtig hurtigt, og Maria havde hygget sig rigtig godt, Fået nye venner, men stadig havde hun savnet efter hendes kæreste.. på trods a at han ringede hver 2. dag til hende, og skrev til hende hver dag, savnede hun ham stadig forfærdeligt meget, men blev v med at si til sig selv, du ser ham igen i næste uge.. Da hun kom hjem fra ride lejren kede hun sig igen.. Hendes sædvanlige hverdag begyndte igen og køre, den samme triste morgen, den samme rutine, hend og hente hesten fra fold, og på rideskolen, ride, hjem igen, og stene foran PC’en! Det var såment ik fordi hun ik havde tiden til at se sin kæreste, men der var bare det lille problem at hende’s forældre ikke kunne lide hendes kæreste, de blev ved med at spørge hvoff hun ik bare kom sammen med sin eX igen, men seføli var det ik li det hun havde lyst til.. Der havde jo været en grund til at hun slog op? Fattede de bare ikke.. i stedet når hun var færdig med krikken, og gjort de daglige pligter, gik hun ind på MSN, og begyndte at skrive med Lars, hvis han da var på.. Det med at hendes forældre ik ku li Lars, var noget der irriterede ham meget, det forhindrede dem jo i at være sammen ligeså tit som de havde lyst! Men han holdt ud… Han ville ik gi slip pga. Dem. Lars var 13år, og boede li i nærheden a Maria, de kendte hinanden igennem skolen, og det hele var sådan set startet til en skole fest, hvor de havde gået sammen og sådan.. En dag kom emnet op, hvornår han edenlig skulle på ferie?? Vidste sig at være i uge 27! Maria var meget ked ved denne tanke, da Lars skulle være væk i 3 uger! Og de havde ingen mulig kontakt, SMS var for dyrt, at ringe måtter han kun højest hver 3. dag, men jo så var der jo den mulighed at sende breve.. Men dette var bare så besværligt.. Dagen før Lars skulle a sted var de sammen, da Maria’s forældre ikke var hjemme, og Maria passede så huset.. De havde det da hyggeligt nok og alt det, men Maria blev ved med at tænke på ”i morgen r sidste gang jeg ser ham” (de havde aftalt at mødes dagen efter), Ved en 8 tiden tog han så hjem.. ca. ½ time efter han var kørt hjemmefra hende var han på MSN igen.. De aftalte hva tid han sku komme, aftalen blev kl. 10 (han skulle hjem kl.15) Maria skyndte sig at gøre det der skulle gøres og kl. 10 præcist stod han derude.. De første 4 timer gik som dagen før, men så kunne Maria ik holde tårende tilbage længere, hun vidste ik om Lars havde kunnet mærke hun spænde for ik at græde, i hvert fald spurgte han hva der var galt (selvom han vidste det),da han så hendes øjne var blanke, sa han blot ”det er okay at græde, bare få det ud, jeg kan mærke det på dig”, hun kunne ik holde det tilbage mer, og begyndte at små tude, knugede sig ind til ham, Lars prøvede at berolige hende, Maria ku se hans egne øjne var blanke, men han nægtede.. Det ku hun se.. Lars sagde at det var ok, Han kom tilbage, lovede han! Han lovede at intet ville være forandret når han kom hjem, alt ville være det samme! Han ville ik glemme hende, ville ik være hende utro, og hvad Maria ellers havde frygtet, Maria behøvede ik at si et ord! Var som om han kunne læse spørgsmålene i hendes øjne, uden at havde fået spørgsmålene leverede han svarende, hun vidste han mente det han sa, vidste han ik ville lyve for hende, ik i en situatiuon som denne.. Han vidste det var svært for hende.. Kl. blev 15, og Lars sku hjem.. Så snart hun havde lukket deres låge, piblede tårende frem igen, og ville denne gang ik stoppe! Tanken kom ”sidste gang i 3 lange uger” Da hun kom ind igen, sad hun lidt og tænke over alt det han havde sagt, tænke over tingende igen.. Så satte hun sig hend til sin PC, Loggede på MSN igen, i Håb om at han kom på bare en 10 min inden han skulle køre.. Og ganske rigtigt han kom på igen.. Der var ingen a dem der skrev særlig meget, ingen a dem vidste hva de sku skrive, så mange tanker der kørte rundt.. Så skulle han a, der kom et farvel ”Offline”, Hun nåede ik engang at svare! De skrev lidt sammen over SMS en ½ time efter de var logget a.. Så ringede hendes veninde Anette og spurgte om hun ik kom over nu hun alligevel var alene hjemme.. Tjo, Hvoff ik? Ku jo være hun blev i bedre humør… Da hun kom der over var Anette glad som altid og mødte hende med et smil og en glad mine, Maria prøvede at virke upåvirket, og glad som hun somregel var, men det var svært at levere en facade for hende, men hun ville ik ha stillet spørgsmål, og slet ik om Lars… De sad og spillede lidt forskellige spil, på PC, Kortspil, og div. Brætspil, snakkede og grinede.. Da klokken var hend af 18 skrev Maria en SMS til Lars i håb om han stadig var i Danmark, men intet svar fik hun! Hun skrev for sent, det sårede hende en del at han i det mindste ik havde skrevet at han nu ik ku skrive mer fordi han snart var ovre grænsen! Men hun lod det ligge, spillede hård og tænke ” det må han selvom” men det var jo i virkeligheden slet ik hende’s mening.. Ved en 21 tiden tog Maria hjem fra sin veninde.. Gik op på en hjemmeside med gratis SMS og skrev så til ham.. Der kom svar fra hans far’s mobil, at ja han var nået der over, men kunne ik skrive så meget for havde kun 5 SMS om dagen, Pga. det var ENORMT dyrt at sende SMS.. Den aften var Maria meget nede, hun tænkte konstant på Lars, hendes venner begyndte at holde op med at svare hende på MSN hvilket fik hende til at blive endu mer ked! Hun tændte for noget trist Musik, og satte sig så til at tegne nogle tegninger indtil hun faldt i søvn… Som dagende gik savnede hun Lars mer og mer, hendes venner forstod hende ik, de sa bare at han jo kommer tilbage igen, men hvem ved hva der sker i morgen? Man kan ik vide om der sker en ulykke eller lig? Men de blev ved.. Til sidst opgav de at opmundre hende, lod hende helt være, selv da Maria hendvendte sig til dem! Nu havde hun kun Shadow, Shadow var en god trøster, det var som om Hoppen forstod hende, forstod hun var ked, Maria fortalte Shadow Alle hedes føelser, selvom hun vidste hoppen ik forstod en brik a det, var det dejligt at tale ud til en Maria vidste ikke ville sladre… 2 uger efter Lars var taget a sted Havde Maria ik hørt fra ham i 1 uges tid, Maria begyndte at bekymre sig, blev urolig, hvoff havde hun ik hørt fra ham? Den sidste uge sneglede sig a sted med bekymringer, gråd, og snakke med Shadow, som tilsynladende var den eneste der forstod/ville lytte til hende nu! Dagen kom hvor han skulle havde været hjemme, Og hvor Maria Virkelig havde regnet med at høre fra ham, men hun hørte intet, han svarede ik hendes SMS, Tog ik sin tlf. når hun ringede, alt i alt ingen tegn på han ville snakke med hende!! Maria følte sig splittet, hun var vred på Lars! Og samtidig savnede hun ham så ufattelig meget! Dagen efter han skulle være kommet hjem, sadlede Maria Shadow op, Og red over til ham, Da hun li var endt ved deres hus kom Lars’es mor hjem, hun havde tilsyneladende været ude at handle, hun spurgte om hun skulle hente Lars, ”meget Gerne” Svarede Maria, han kom ud, men han havde slet ingen glæde i sindet ved synet af hende, han virkede… Ligeglad ?? Maria blev lidt ked.. De stod i nogle minutter indtil Lars’es mor var færdig med at slæbe vare ind.. Så sagde han langsomt ”Heeey Maria.. Øøhhm.. Jeg har sådan set noget at si, det jeg lovede dig, Jeg ku ik holde det, der var den her pige der boede på hotellet, tilfældigvis ved siden a os, Vi blev rigtig gode venner, mer en det faktisk, og hun kom os fra danmark, såå.. glemte dig faktisk Maria, og nu her når jeg ser dig igen, har jeg slet ik de samme føelser for dig som jeg havde dengang, når jeg ser dig nu, ser jeg dig som ven!” Maria sad som havde hun set et spøgelse, her havde hun gået og haft troen på han holdte hva han lovede! Hun havde regnet med ham! Hun havde for helved da savnet ham Ufatteligt meget! Og når hun så endelig så ham igen fik man den besked!? Maria sagde ingenting, hun vente bare Shadow og galoperede væk, uden at se sig tilbage uden at tænke, hun skulle bare VÆK! Hun red ik hjem.. Ville hun ik, hva havde hun måske derhjemme? Ingenting.. Neeej.. istedenfor at ride hjem red hun bare, tog div. Små stier, vidste ik hvor hun var på vej hend vidste bare hun var på vej VÆK! Hendes tanker fløj rundt! Hun kunne ik rigtig tro det! Hvordan kunne han være så kold, så ligeglad! Hun red stadig i galop, tænkte hun hellere måtte la Shadow skridte, hun skridtede vidre, men vidste ik hvor hun var, men en ting vidste hun.. Hun var forladt for altid!!!
Det var den, Ret skod??