Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

sydjysk mesterskab???
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 00:02
Hejza... >o<

Ja det er jo lidt tidsiden at VRK afholte sydjysk mesterskab med var det nogle herinde fra der deltod? Og evt. i hvilken klasse og på hvilken hest? og har du evt billeder derfra... eller billeder af hesten du startede på? Jeg var nemlig medhjælper og mødte mange søde mennesker hehe...
center>
;-D Knuzz Moi ;-D

>o<Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

My horses is just wonder horses

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 17:50
Bozze startede jo sydjydsk mesterskaber :) Bozze er jo vores men vi har lånt ham ud da Jannie er blevet for stor og jeg er springrytter(Bozze er dressurpony) Han blev nummer 2 med Michala ;D Det var jo rigtig godt..

Jannie startede jo på Bonnie og den lå i den goe ende.. Bonnie har slet ikke startet så meget og er ikk så rutineret.. Så det var også flot.. Den lavede og lidt små fejl.. Meen det var jo godt alligevel :)
;D Linette & ♥Sascha♥ ;D
0
0
Svar på denne tråd

Hej hej..
Forfatter: 
Dato:  09-07-2004 22:11
Som sagt vores lille Bozze blev 2'er i selv msterskabet, men vandt en lb3 lørdag morgen og startede også en La1..

Jeg red somsagt på Magic Bonnie, og blev nr. 22 i mesterskabet med 61%, vandt Lb2 lørdag for 1'ere og blev nr. 7 i La1 lørdag for 1'ere ! :)
;D Jannie & Magic Bonnie ;D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider