Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Springmatriel?
Forfatter: 
Dato:  04-07-2004 12:11
Heii...

Ja.. Chester og jeg er kommet godt i gang med træne lidt springning en gang i ugen. Han syntes bare at det er kanon sjovt at får loidt afveksling fra dressuren... Men ihvertfald.

Hvor jeg bor er en mini mini rideklub, den er ikke medlem af DRF, så den er virkelig lille! - I den skal vi have købt nogle nye spring. Min mor og jeg har søgt lidt omkring, men fandt egenlig ikke noget specielt.

De første par spring vi have var bare nogle træbomme vi så har malet og lakeret, og støtterne har vi selv lavet. Men denne gang ville vi gerne have færdig spring.

Kender i nogle hjemmesider, med billeder, og salg af springmatriel?

Har i nogle evt. forslag til nogle 'sjove' og anderledes spring man kan lave selv derhjemme?

Hvilket matriale kan foretrækker i at springbomme er lavet af? - Min mor er nemlig bange for at plastikbomme kan splintre og skære hesten... Derfo bruger vi selv træbomme. Vi har også set på nogle hvor det var træbomme med et omslag af stært plast omkring.

Hvad er jeres holdning til det? - KAN platbomme overhovedet splintre?

takker på forhånd...

|...*Charmetrolden *Chester…|
MSN Chester89_14@hotmail.com
>o<
0
0
Svar på denne tråd

Joooo..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2004 12:15
Jeg har da én hjemmeside med spring..

Det er den her..

KramR ♥Janni & Beauty♥
~ Team ~BIS~ Vi kæmper ~
:-P
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-07-2004 13:00
Jeg håber, at I har pengepungen i orden, for spring er, rent ud sagt, RØV hamrende dyre. :)

Forresten, behøver en klub ikke være meget meget lille for ikke, at være medlem af DRF!

. Malle .
-Nu uden Mizett

[: Hest købes :]
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm (: ?
Forfatter: 
Dato:  04-07-2004 13:53
På min gamle rideskole lavede de spring?
Meen, er ikke så godt til det med links :D
Men adressen er www.dalbaek.dk :P

~ Mvh Anne - Lonnie & Prins ~

- Smil og vær glad, for hver dag, som går -
så skal du se hvor ondt i kæben du får!
0
0
Svar på denne tråd

Her kan du købe spring!
Forfatter: 
Dato:  04-07-2004 15:59
Køb spring her!

Håber I finder nogle spring som I kan bruge!!

:) Hilsen Camilla :)
- Som er glad fordi hun har nogle KANON venner -

:-) - Min Hp - :-)
B-) - Min Præz - B-)
;-D - Arto Tha Chick - ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Peincess
Forfatter: 
Dato:  04-07-2004 17:53
tak allesammen for linkene :)

Til Princess: Jeg kan ret godt lide den du foreslog, syntes nemlig at springene er rimelig bilige der. Men er det for hele springet, både støtter, bomme o.s.v.?
|...*Charmetrolden *Chester…|
MSN Chester89_14@hotmail.com
>o<
0
0
Svar på denne tråd

(: Overskrift :)
Forfatter: 
Dato:  04-07-2004 18:01
:-P Davss :-P

Hmm Mange spring er som Malle også siger RØV hamrene dyre så jeg ville nok selv fortrække at lave selv eller bare købe bomme bomholder og sådan nogle støttere.. for ser ikke hvad der er bedre ved sådan et spring som det nedenunder i stedet for et med støtter bomholder og bomme pånær de er flottere mog mere proff at se.. :P

:P Vrinsk Mini :P
:* Pigen uden søde føelser :*
8-) Men hun er nu meget Positiv 8-)
:) Mester Fotografen.. Tak tak.. :)
Heh..

Søger hest at passe - gratis.. i Dragør eller lign... Skriv til Mig for at vide mere
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-07-2004 18:04
Hejsa....

Det er faktisk meget billigere selv at lave springene!
Mig og min søster skal igang imor'n med at lave spring, da der ikke er nogle ude på gården hvor Amigo står.

Vi har købt 7 træpæle, ca. 2meter. Ikke særlig dyre!
Dog var der en spids i den ene ende da det er en rigtig pæl, den savede vi bare af, og det ligner bomme på en prik! Vi skal så selvfølgelig selv male dem, men det gør overhovedet ingenting.
Så har vi også købt 6stk almindelige lidt tykke firkantet pæle, som vi sætte "fødder" på så vi har standere.
Vi gad så ikke til at købe nogle anderledes bomholdere, så vi købte bare 14almindelig, dog kostede de også 25kroner stykket!! (n)
Så fik vi også købt en stor spånplade, ca. 2,40meter lang og temmelig høj. Den laver vi så bare to "bælger" af. Og så bruger vi bare rester af det maling vi har herhjemme. Ialt er vi vel kommet af med 1000kroner ca.

Men ja, det kan godt være at købte, rigtige spring er pænere og sådan, men hvis man vil spare penge og have lavet lige sådan et spring man kunne tænke sig så er det lettere at lave det selv end skulle finde det i butikker + det er billigere!!!
Qnuz ~*MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Giv ikke op på dine drømme, for så kommer du ingen vejne!
Msn: erika_sabine@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...!
Forfatter: 
Dato:  04-07-2004 21:24
Jeg ved sQ ikk li hvor man kan købe spring, ved bare at de er pisse dyre.... Men jeg har en ide til en bom man selv kan lave. Man tar en bom, og så binder man halmsnorer rundt om og klipper enden af snorene så der hænger en tot og stritter under bommen. Det kan godt være lidt svært at få hesten over springet, jeg kunne i hvert fald ikk få den hest jeg rider på over....!

Krammer Cille...! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

:) svar ..
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 12:56
Altså

^vi tager lige den her som eksempel!
Der får man det der er på billedet med?( det gør man også ved de andre spring)..
Man kan så aftale nogen andre farver(de er malet når man køber dem)..
Man kan også bare købe løsdele?

~ Mvh Anne - Lonnie & Prins ~

- Smil og vær glad, for hver dag, som går -
så skal du se hvor ondt i kæben du får!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider