Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

TIL *GUFFEN* OG MIG...MAIKEN
Forfatter: 
Dato:  26-07-2001 21:13
½- øjsa alle sammen.:-):-(:-):-)
Undskyld at jeg ikke har skrevet i lang tid.
Det var dejligt at der var så mange der besvarede mit første brev.
Mange tak for det:-);-)
Forresten er der nogen her der er stævnefikseret ?
Jeg skal starte næste gang d. 18 og 19 August i Hørning...-hvis Fritten ellers kommer i kondi, for hun er MEGA tyk!!
Der er mange herinde der har araber-blandinger hva` ??
Det er jo` også nogle flotte dyr!!
Nu får jeg forresten også snart internet hjemme ved mig selv, og så kan jeg jo gå herind lidt oftere ikk`!!
Håber der er nogen der besvarer mit brev, for jeg trænger til at høre fra jer igen!!

Mange hilsner fra *FRITTEN* :-):-):-):-)

P.S. Syntes i ikke også herinde at det er ringe af dem der ikke sætter deres heste på græs om sommeren??
Det er da det mindste som man kan gøre, når man nu rider på den ca. alle årets andre dage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det syntes Fritten og jeg i hvert fald!;-)!:-)!;-)!
0
0
Svar på denne tråd

Re: TIL *GUFFEN* OG MIG...MAIKEN
Forfatter: 
Dato:  26-07-2001 21:24
Hej jeg synes ikke det er dårligt de ikke kommer græs!!! Mange andre kommer på vintergræs.. Og det ville jeg også overveje hvis jeg fik min egen pony....
0
0
Svar på denne tråd

Re: TIL *GUFFEN* OG MIG...MAIKEN
Forfatter: 
Dato:  27-07-2001 08:57
Hejza,Fritten jeg har skiftet navn til:*Zometimez*Adjoa*Så jeg heder ikke:Mig Maiken mere.og Guffi heder:*Dogde wind*Så ved du det ! ! ! !
Jo,det er rigtig dumt hvis man,ikke sætter sine heste på fold om sommeren,eller om vinteren hvor de godt kan gå ude nå der ikke er alt for dårligt vær.det er synd for dem, og JEG fatter ikke, der er nogle der lader sine heste, blive inde hele sommeren ! ! ! !minne heste går på en ing om sommeren og ellers har vi to andre store folde,en hvor de går i lystdrift,og så en som ikke er, lystdrift.der går de om vinteren!lige som heste er et flok dyr og har bedst af at leve i deres Natur......ja og deres natur er slet, ikke at stå inde i en boks eller spilletorv hele sommeren og nogle osse, om vinteren.
Men vær sin mening.............og den skal ALLE, her inde have lov til at have !så det bliver, et hygligt sted,og hvis man synes andre, har en rigtig dum mening(ikke en hentydning til dig *smile*)skal man ikke lave emner, om det eller noget så dumt,som at skrive rigtig grimme ting til henanden.
Knuz Adjoa:-0
PS.jeg skal nok deltage i konkurence *smile*.
0
0
Svar på denne tråd

Sommergræs...! Selvfølgelig!!!!
Forfatter: 
Dato:  28-07-2001 14:27
Jo...jeg syntes at det er smadder dårligt, at der er nogle, der ikke lukker deres heste ud på sommergræs...jeg hart det sådan, at hver morgen, når at hestene er begyndt at komme ind igen, trække jeg min dejlige Polse ud på vores tre store folde, sammen med Chaise Og Bettenus..., jeg er altid den første der kommer hjem, så om efteråret, bliver de ude, til klokken syv, og så kommer de ind i stalden, og æder deres mad, og hygger sig derinde, natten over, og om vinteren, trækker jeg dem ind når jeg kommer hjem fra skole.
Om foråret er det de starter med at komme ud hele døgnet, i midten af foråret!
I starten af foråret er det ligesok efteråret....!
Om sommeren og midten af foråret, går de alle sammen så ude, 24 timer i døgnet!
Så hver gang jeg har lyst til at ride, eller strilge, trasker jeg bare op på folden, med udstyr og strigler!
Om sommeren går de på 4 store folde, som er sat sammen, og om efteråret og vintere + foråret, skifter vi så mellem de tre folde, og lukke nogle fa dem af, og de koldeste dage, bliver de inde, eller får lov til at løbe krudtet af på en lille fold vi har tæt ved vores hus.
Her har jeg bare skrevet om Polly, Bettenus, og Chaise, men jeg har jo fået en ny hypper i dag...så.....
0
0
Svar på denne tråd

Re: Sommergræs...! Selvfølgelig!!!!
Forfatter: 
Dato:  28-07-2001 16:42
Vi har da altid vores heste til at gå ude hele året rundt.......om vinteren kommer de ind om natten! Det er da bedre end at de kun går ude om sommeren...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-07-2001 17:22
Det er jeg enig med dig i Sille.
Men bor du på en går??
Hvis du gør så er det jo også nemmere at lukke sin hest ud om morgenen, og tage den ind om aftenen.???

Jeg kender*FRITTEN* og hendes hest står på et sted, hvor hun ikke har mulighed for at lukke sin hest ud om morgenen. Derfor lukker hun den på sommergræs, og det er da også det næstbedste efter at gå ude heletiden??
Det tror jeg da også at hun ville gøre hvis hun kunne komme til det!!!
Men det er fordi at hun starter mange stævner, så hendes hest bliver jo nød til at være i form!!
Men hun lukker sin hest ud hver dag, det er bare ikke fra morgen til aften!!

Kærlig hilsen *ZIPPEN*:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-);-);-);-);-);-);-):-(;-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-07-2001 18:13
Jeg bor på en gård og vi har en Ing og to store folde,men vi har en overbo som osse har sine heste der hvor vi bor(selfølig)så 5 heste i alt.

Knuz Adjoa.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider