Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

:O så hurtigt det går!
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 19:03
min lille Moone er nu solgt, og er i øjeblikket nede ved grænsen til Tyskland...
Min mor leverer hende idag (er på vej hjem nu) hun tog afsted klokken 10 i formiddags og tøffede lige ind omkring grænsen nu han var der :P

Moone blev solgt til en dame på ca. 25 vil jeg gætte! Hun vil bruge horsemanship på hende, og derefter skal hendes niece ride hende.

Horsmanship er også meget nødvendigt i dette tilfælde, da ponyen bider og sparker (solgt billigt) grundet meget dårligt opdragelse fra fødsel til hun var ½ år... (hun er IKKE ond)
Jeg fik hende da hun var ½ i konfirmationsgave, og har selv vlret ved at rette op på hendes nykker med horsmanship.. det gik da også godt, men jeg blev desværre nød til at stoppe da jeg ikke kunne finde tiden...

Jeg tror MonAmi for det godt, hun skal gå med en shetter og en stor hest. Begge ældre og kan holde hende i skak... forhåbenligt bliver det rigtig godt, og de ender med en fantastisk lille landspony, da ponyen har potentiale hertil!!

Lidt nyt herfra... (nu mangler vi kan at sælge min lille hingstebasse.. nogle interesserede=??)

Ehm.... Shanie... det miig?

0
0
Svar på denne tråd

Godt...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 19:09
det er godt at i har fundet en godt sted til den, Shanie..
Mangler ikke lige en hingste-basse, hehe ;)

Hilsen Jennifer...
♥ Zigato Sarakkha ♥
Team "Uvenner" fortiden :-P

HP'en om mig, veninderne og hesten!
0
0
Svar på denne tråd

jennifer
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 19:12
ja.. et godt hjem kommer i disse tilfælde også langt før pengene... hvis de rette købere ikke kunne give alle pengene.. så får de den billigere da dette prioteres meget højt!!

Ehm.... Shanie... det miig?

0
0
Svar på denne tråd

Ja... :o)
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 19:17
Heller at de får det godt, end at få fler penge og en pony man ikke ved om har det godt..

Hilsen Jennifer...
♥ Zigato Sarakkha ♥
Team "Uvenner" fortiden :-P

HP'en om mig, veninderne og hesten!
0
0
Svar på denne tråd

dejligt.....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 21:05
håber hun får det godt der!

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider