Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Glemte ting!! Gr....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 16:06
ARRGH!! Jeg er SÅ sur på mig selv!! Er lige kommet hjem fra Vinkærgård Ridelejr i fredags (Ebeltoft) og opdager i færgen at jeg har glemt min striglekasse med min. for 500 kr. striglere og en pose hvor der lå mine leggins, ridebukser og ridesko... Grrr... Jeg blev så gal at jeg var lige ved at tude!! Jeg bor på amager og det er altså 3 timer fra mig hen til Vinkærgård...

Kender i det når man glemmer noget og bare ærger sig helvedes meget?! Det er altså ca. 1000 kr. jeg bare har glemt!! HMF!! Ved nogen hvad sådan nogen koster at sende..?!?!?!?!!?!?!? For jeg har jo ikke bare tænkt mig at lade det blive der ovre 8-)

Forresten havde jeg en rigtig fed tur på VG... Men... Jeg er nok ikke lige noget pony-menneske... Finder nok et andet sted til næste år...

Har i forresten været på VG?! Hvad syntes i om det...?! Hvis ikke har i så været et andet sted henne?!

♥ Vrinsk Mozarht! ♥

0
0
Svar på denne tråd

Hæh....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 16:10

Derfor det er godt at have en lille liste liggende, enten i hovedet eller skrevet ned, over hvilke tasker man har med ;) Og ikke bare skynde sig derfra, men sørge for at samle alle ens ting, på ens seng, før man tager væk ;)

Men godt det var en god uge ;) Er det ikke det der islænder-sted?
Jeg har ikke selv været der, faktisk har jeg slet ikke været på ridelejr i år eller sidste år :( Og kommer det sikkert heller aldrig mere 8-)

Striglere er tunge. De koster en del at sende. Det samme med ridesko og leggins. Gå ind på postdanmark.dk og se ;) Der står forsendelsespriser ;)

:D Mvh. Theis :D
~ Princess Of The Universe
0
0
Svar på denne tråd

Tjaaahh...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 16:25
Tja... Det kunne være det var en god idé til næste gang... 8-)

Joh... Det er det der islænder sted...

Tja... bare det koster under 200 kr., for det er det det koster at komme dertil og tilbage igen ;-)

♥ Vrinsk Mozarht! ♥

0
0
Svar på denne tråd

Få det sendt.. ;)
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 17:41
Jeg vil foreslå, at du får det sendt.. Det koster langt under 200 kr, hvis den kilopris jeg har gættet mig til, passser nogenlunde ;)

Godt at det var en god tur :) Jeg har ikke været der før-... Har faktisk slet ikke været på ridelejr før :(

| ♣ Cecilie ♣ | (y)
- Vi holdt ikke op med at lege fordi vi blev gamle.
Vi blev gamle fordi vi holdt op med at lege -
Missemagt
. ;D .

0
0
Svar på denne tråd

wroooooow.......
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 21:28
.. ubs .. 8-)

~ Mvh. Malena ;]
~ Wallapah wallapah :-P
~ Candaletto 8-) ..
0
0
Svar på denne tråd

Halløj
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 21:41
Jamen halløj.. Du bor simpelthen på Amager.. Og "er til" Islændere.. Hvorfor ser vi dog ikke noget til dig, ude i Islændermiljøet her på Amager...? ;)

:-D Mvh Sisse :-D
Tænd hellere et lys, end at klage over mørket!

0
0
Svar på denne tråd

surt!!
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 23:29
Ej hvor surt!

:D Qnuz Flicka :D
~ Medlem af Team-dårlig-til-at-tage-billeder
Husk altid at smile!
Det får folk til undre sig over, hvad du har gang i!
{> Max {>
0
0
Svar på denne tråd

Øhmm....
Forfatter: 
Dato:  28-06-2004 10:20
Sisse&Alfen: Hva snakker du om ?:-)

Jeg har da ikke sagt at jeg var til islændere... jeg sagde faktisk noget helt modsat... Jeg er ikke et pony menneske... og jeg ved godt at en islænder jo bliver kaldt en Islandsk HEST men den har pony størrelse...

♥ Vrinsk Mozarht! ♥

0
0
Svar på denne tråd

Haslløj
Forfatter: 
Dato:  28-06-2004 10:22
Hmmm, det er jeg ked af at jeg gik udfra.. Når du nu var på en Islænder ridelejr... 8-)

:-D Mvh Sisse :-D
Tænd hellere et lys, end at klage over mørket!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-06-2004 13:07
surt! og hva har du så lært af det?

huske sine ting ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider