| Mine svar, og Theis: |
| Forfatter:  |
Fida |
| Dato:  |
23-06-2004 16:03 |
|
Ska du tabe dig lidt..??
Ja, 2 kilo, eller sådan noget.
Hvorn taber du dig..??
Hmm...Det ved jeg ikke... Det kommer af sig selv, når jeg cykler og rider
Hva gør du for a tabe dig..??
Ikke rigtig noget, faktisk. Men jeg får masser af motion. Jeg cykler 10 kilometer om dagen, og rider en time til 1½ om dagen.
Theis: Hvad er det for et program?
|
|
|
| Theis. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:06 |
|
Til Theis..: Hmm.. Ku jeg få dit program..??
Hvis du elsker skønhed, så elsk ikke mig. For mange i verden er kønnere end jeg. Men hvis du elsker at blive elsket, så elsk da mig. For ingen elsker dig mere end jeg.
Elsker min dejlige kæreste og min kanon søde hypper.. Love will keep us together 4ever!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fida.... |
Theis |
23-06-2004 16:08 |
|
Hmmm? Bare et med nogen øvelser jeg læste engang... Kan ikke lige huske hvorhenne 
(Fordi jeg ikke har råd til en af de videoer man kan købe )
Mvh. Theis ~ Princess Of The Universe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mavemuskler.. |
~Jennifer~ |
23-06-2004 16:10 |
|
Hvorn får man dem??
Har jo selvfølig af at ride, men ikke sårn man kan se det, jo hvis jeg strammer..
Hilsen Jennifer... ♥ Zigato Sarakkha ♥ Team "Uvenner" fortiden
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Virker.. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:10 |
|
Ved sQ heller ikk om de virker.. Altså videoerne.. Hehe.. Men øhm.. Hva spiser du så..?? Undgår du totalt slik og søde sager..?? Uha..!!
Hvis du elsker skønhed, så elsk ikke mig. For mange i verden er kønnere end jeg. Men hvis du elsker at blive elsket, så elsk da mig. For ingen elsker dig mere end jeg.
Elsker min dejlige kæreste og min kanon søde hypper.. Love will keep us together 4ever!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis: |
Fida |
23-06-2004 16:14 |
|
Kan du så ikke lige sige hvilke øvelser det er?
|
|
|
| ~Jennifer~ Wannabe |
Theis |
23-06-2004 16:15 |
|
Mavebøjninger... Og forskellige strækøvelser... Og svømning... Hader bare svømning 
Wannabe: Nogen af videoerne virker Men kan faktisk bedre lide man ikke skal følge efter sådan en 
Hvad jeg spiser? Undgår helst alt for søde sager (Dog svært, når ens yndlinskiks er på tilbud ) Undgår alt junkfood (Ikke svært... Hader det) Spiser masser af grøntsager og frugt... Eller... Masser og masser... Spiser helst ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fida.... |
Theis |
23-06-2004 16:18 |
|
Hm? Ved ikke hvad de hedder? Hvis de over hovedet har et navn... Men på sider som Iform.dk kan man finde masser af godter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis.. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:18 |
|
Til Theis..: Hmm.. Hva med frugt..?? Ka nemlig ikk li grønsager.. Suk.. Pisse træls.. Men sårn er jeg bar.. Hmm.. Vand er vel det bedste a drikke eller hva..?? Hehe.. Dumme spørgsmål.. Hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men pas på med... |
Fida |
23-06-2004 16:19 |
|
Du skal bare passe på med at spise for lidt. Så går fordøjelsen nemmerlig i stå.
|
|
|
| Wannabe |
Theis |
23-06-2004 16:20 |
|
Vand og skummetmælk (Mælk er godt for knogler) Hader dog mælk...
Frugt er vel altid godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig... |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:22 |
|
Jeg er 14 år..
Vejer ca. 45-48kg.
Er 161cm.
Hvor meget ska jeg så tabe mig sårn ca...?? Mange vil sige a jeg slet ikk ska tabe mig, men pølsen på maven er der jo.. Og den vil jeg gern ha væk.. Vil herre gern ha en mave som Britney Spears.. Det er bar en vildt flot mave.. Kæft hvor det lyder..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wannabe |
Theis |
23-06-2004 16:24 |
|
Svært at vide, når man ikke ved hvordan din knoglebygning er osv. Har du ikke et billede af dig selv i fuld figur? Så kan v jo se om du over hovedet er for tyk (Du lyder over hovedet ikke sådan, men... det går jo også an på så mange ting)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i form.. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:28 |
|
Lige når du er stået op
Det første, du skal gøre, når du er vågnet, er at drikke 1-2 glas frugtjuice, fx appelsin. Juicens frugtsyre stimulerer appetitten, og den ekstra tid før morgenmaden gør, at du kan spise mere, også selv om det normalt kniber med at få noget ned om morgenen.
Juicens mange hurtigt optagelige kulhydrater drøner ind i blodbanen og musklerne, så din krop skifter til et muskelopbyggende stofskifte.
Morgenmad
Morgenmad bør indeholde mange kulhydrater, kvalitetsprotein og være fedtfattig. Kulhydrater fås fx via havregryn, cornflakes eller mysli, brød samt frugt. Kulhydrater er det mest effektive brændstof til både muskel- og hjernearbejde og forøger din fysiske og mentale ydeevne.
Morgenmad bør også indeholde animalsk protein i form af fx et magert mælkeprodukt, fx skummetmælk, mager yoghurt, mager ost, eller et æg.
Har du ikke tid til en ordentlig morgenmad, så nøjes med lidt frugt eller brød og spis morgenmad på arbejde. Hav noget sundt klar, fx havregryn, rosiner og skummetmælk. Det tager minimal tid at lave, spise og rydde af - og så kan du læse posten imens.
Spis noget frisk frugt, der giver kulhydrater samt vigtige vitaminer og mineraler. Kulhydraterne holder blodsukkeret stabilt og fylder mere på kulhydrattanken.
Bananer er særligt gode, da de indeholder flere kulhydrater end andre frugter og samtidig har et højt indhold af kalium og B6-vitamin, der er meget vigtige for muskelvæksten.
Spis noget frisk frugt, der giver kulhydrater samt vigtige vitaminer og mineraler. Kulhydraterne holder blodsukkeret stabilt og fylder mere på kulhydrattanken.
Bananer er særligt gode, da de indeholder flere kulhydrater end andre frugter og samtidig har et højt indhold af kalium og B6-vitamin, der er meget vigtige for muskelvæksten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mere.. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:30 |
|
Frugt eller honningmadder 0-2 timer før sengetid giver musklerne noget at arbejde med om natten. Protein fra mælk eller hytteost er også godt, da det tilfører kroppen ekstra protein. En blanding af kulhydrat og protein er det optimale.
Hmm.. Fandt lige det her.. Det er et program for a få større muskler og på sammetid taber man sig oz.. hehe.. Smart.. Hehe..
Myz miiig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wannabe |
Theis |
23-06-2004 16:32 |
|
Honningmadder? *Kvalme*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Theis.. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:32 |
|
Til Theis: Nope.. Dvs.. Det har jeg.. Men ka ikk finde ud a a lægge det ind.. Hvis du vil forklare mig hvorn man gør.. Såhh.. Ku det være godt.. Hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lorte IForm.dk! |
Fida |
23-06-2004 16:34 |
|
Man skal jo være abonnent for at se siderne!
|
|
|
| Genveje.. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:36 |
|
Tre genveje til vaskebrætet..:
1. Mavebøjning
Sæt dig som vist. Rul langsomt op og før skiftevis albuerne over mod det modsatte knæ. Lav så mange gentagelser, du kan.
2. Sidebøjning
Tag en håndvægt i den ene hånd og tag fat med den anden på modsatte side af hovedet. Bøj lige til siden. Vægten skal være så tung, at du føler modstand. Skift side, når du er træt.
3. Taljevrid
Find et kosteskaft og læg det over skuldrene. Drej først til højre. Fortsæt så mange gange, du kan. Det er vigtigt, at du hele tiden ser lige frem.
Her var lig noget mer.. hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fida.... |
Theis |
23-06-2004 16:40 |
|
Ja for at se de fleste Lidt skod...
Men ellers er der:
Motion-Online
Motion og Sundhed
Og søger du på Google kommer der nok også andre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede.. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:43 |
|
Nogen der vil hjælpe med a sætte et billede ind..?? Hehe.. Øhm..
Til Theis..: Ku jeg ikk sende det til dig over msn.. Altså billed a mig.. Og så ku du lægge det ind.. Eller se mig.. Hmm.. Hvis du gider.. Hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wannabe |
Theis |
23-06-2004 16:45 |
|
Kan jeg da godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wannabe: |
Fida |
23-06-2004 16:45 |
|
Læg billedet ind på din præsentation?
|
|
|
| Hjæælp! |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:50 |
|
Ka jeg heller ikk finde ud a.. Snøft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billedet er her |
Theis |
23-06-2004 16:56 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha.. Sofie is big.. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 16:58 |
|
Uha.. Det var sQ stort.. Hehe.. Ka godt smile.. Men man ka godt nok ikk se a jeg har en lille pølle på maven.. men det har jeg altså..
Myz miiig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wannabe: |
Fida |
23-06-2004 17:00 |
|
Først gemmer du dit billede som JPG. Der kan du evt. gå ind i Paint, åbne billedet, trykke på gem som og i filtype vælger du JPG.
Så går du ind på din præsentation. Trykker på "Din Præsentation" Så vælger du "Tilføje og Slette Billeder"
Så skriver du en overskrift, fx "Mig", så skriver du evt. lidt om billedet. Ikke nødvendigt, men skriv bare lige "ldfh" eller anden tilfældig omgang bogstaver.
Så står der "Billede" så trykker du på "Gennemse" og finder billedet af dig. Så dobbeltklikker du på det, og så trykker du "Tilføj billede"
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
1. Nej jeg skal ikke tabe mig...
2. Du kunne jo spise sundt, løbe en tur en geng om dagen, lade være med at side foran computeren hele dagen, begynde at gå til sprot som fx. fodbold, atlatik, håndbold, gymnastik med være.
3. Jeg skal jo ikke tabe mig men jeg løber nogle gange en lille tur  Jeg kan ikke rigtig løåbe i øjeblikket pga. prøblemer med akile senen men ellers er jeg meget aktiv.
4. Det er din vilje der bestemmer hvorn år du går igen men ja du kunne jo spøger en veninde om hun ville løbe med dig eller i kunne gå til sprot sammen.
hilsen Jolly
ps. min mor er diatist Så jeg ved da lidt om det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sofie: |
Fida |
23-06-2004 17:01 |
|
Hvis du har en pølse på maven er det fordi dine bukser er stramme!
|
|
|
| Takker.. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 17:03 |
|
Til Jolly..: Okay.. Men jeg vil stadig gerne tabe mig 2-3kg.. Eller sårn noget.. Bar så den lille pølse er væk fra maven.. Forestil dig a ha en delle hængende udenfor bikinien.. Det ser ikk alt for godt ud.. Tror du..?? Hmm.. Nej vel..?? Såhh..
PØLLEN SKA VÆK! PØLLEN SKA VÆK!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Fida.. |
Wannabe Horsewhisper.. |
23-06-2004 17:44 |
|
Til Fida..: Hmm.. Jeg bruger str. 25 i bukser og de er bestemt ikk for stramme.. Når jeg har bikini på er pølsen der stadig.. Såhh.. Jeg tror ikk det er bukserne..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. He, he.. |
|
|
Tjaa..  He, he..
Om morgenen når jeg tager ned til Clair, løber jeg nu, i stedet for at cykle..
Så tager jeg min. 30 mavebøjninger, min. 30 rygbøjninger, 10 arbøjninger, og der tales IKKE om tøsearmbøjninger!
Det gør jeg 1 en eller 2 gange om dagen.. Og så spiser jeg havregryn til morgenmad, og så ingenting i skolen, med mindre jeg ar taget et æble med..
Har oss en lille pølle, men arbejder den væk, i stedet for at sulte den væk.. Jeg hørte om én der fastede i 3 dage, for så at spise lidt aftensmad, og så faste 3 dage igen.. det er i hvert fald usundt!
Men det er praktisk talt det jeg gør..
Jeg er 13
vejer 52 kilo
er ca 165 cm høj
normal knoglebygning
mange, inkluderet mig selv  , mener det er pgr. af mine stooore, stoore muskler  ..
Det er såen set oss det eneste sted jeg er lidt floppet.. li midt på maven!  Så nu stiler jeg efter vaskebræt i stedet.. 
Rikke, som faktisk nok snart må få en hest..!Læs Klaus Hempflings bog; At danse med heste Den er skide god!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| løbe............... |
-Liv & Ziwarco- |
23-06-2004 23:02 |
|
om morgnen (før du spiser el drikker noget) der har du nemlig ikke noget at forbrænde i din mave og derfor er det fedtet der bliver forbrændt! når du først har spist skal du derfor først til at forbrænde maden i din mave så mit råd er en go frisk morgen tur!
God bless
Look around at all the plastic people Who live without a care Try to sit with me around my table But never bring a chair A good friend will come bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying, "That was awesome.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svarsvar |
Cecilie&Jason |
23-06-2004 23:16 |
|
Ska du tabe dig lidt..??
-Nope
Hvorn taber du dig..??
-Det kommer heeelt af sig selv
-Spiser og drikker jeg en masse slik og cola  *overdrivelse  *
Synes ikke jeg er for fed, og har osså en masse mavemuskler (ved faktisk ikke hvor de kommer fra!?), så jeg er klar til bikini sæsonen  Nu venter jeg bare på solen, varmen og de lækre drenge
Knus CecilieMSN: prupony@hotmail.com-->Lille pige søges til ridning af stor kat. 3 pony klikHer<--
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar svar.. |
HOPE |
24-06-2004 10:22 |
|
Ska du tabe dig lidt..?? JA, ej, i forhold til min højde, skal jeg ikke, men jeg har sQ lidt deller på maven
Hvorn taber du dig..?? Aner det ikke!
Hva gør du for a tabe dig..?? Ikke en skid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja.... |
|
|
Ska du tabe dig lidt..??
Nøøhh... Det er dumt at gå på slankekur i puberteten. Men taber mig alligevel. ligemeget hvad jeg gør.
Hvorn taber du dig..??
Tja... Gør alt det jeg synes er sjovt - det er nemlig også sundt  Undtagen det at pumpe jern.. Det skulle ikke være så sundt. Men hold kæft en flot mave, flotte overarme, og stram,fast krop man for.
Jeg gør ikke dette for at tabe mig men fordi jeg synes det er sjovt. Tror dog at det er derfor jeg taber mig alligevel
Tager en løbetur på 2-3 km. med hunden morgen og aften hver dag, rider næsten hver dag, spiller fodbold hver dag, håndbold hveranden dag, pumper jern hveranden dag, drikker meget vand, spiser meget grønt, og er ellers meget ude og gå i skanderborg by
MVH Alis Gør hvad du vil - men opfør dig ordentligt! medlem af De Skøres Klub  Vinder af begge JHN´s tegnekonkurrencer  3. pladsen i en af JHN´s tegnekonkurrencer Stolt medlem af FHK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet
| | | | | | |