Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Fremtidsdrøm?
Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 18:54
Hvad er jeres fremtidsdrøm?
Altså, hvad vil I gerne uddannes som? Ved godt, det her emne har været oppe før, men, men, men... *ss*

Selv vil jeg enormt gerne uddannes som hestehvisker...

Knus Marie.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Fremtidsdrøm?
Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 18:55
Jeg vil gerne uddannes til marine biolog. :)

-+-KNA.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 19:03
Jeg vil enormt gerne uddannes som hestehvisker/hestepsykolog. Hvor vil i gerne flytte hen når i bliver store, jeg vil gerne flytte på Christiania, men hvad med jer???
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 19:05
Tullepigen: Jeg vil gerne flytte laaaangt ud på landet blandt alle de søde hyppere, køer, får, geder osv. :-D

Knus Marie :)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 19:12
Man tror det nok ikke men lige nu kunne jeg godt tænke mig at være hestevisker eller berider:-D og bo på landet og have min egen rideskole:-P

KH Jannie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 19:14
Jeg vil gerne være dyrlæg, og bo på en kæmpe gård, helt ude på lars tyndskids marker! *SG*

*Joze*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 19:27
Hejsa........

jeg tror godt jeg kunne tænke mig at blive berider, hvis det kunne lade sig gøre. Ellers kunne jeg godt tænke mig at starte min egen ridebutik eller så noget.

K.H Natasja http://www.nadir.subnet.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 19:44
Hmm.. Jeg vil gerne
være ridelære- dyrlæge eller hestevisker- og !!!!!
Men tror aldrig at jeg bliver dyrlæge eller hestevisker...Men der er da en ehst oppe i stalden og den enste den er sød over for det er mig der er slet ikke nogle der kan få den til at lave til baetredning men jeg skal bare klemme lidt med bene og så går den til bage.
Og når den ligger ned i boksen så kan jeg sede på den og nusse den og over for de andre er den PISSE sur - hvorfor??
Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 19:46
ehst= hest upss..lavede en lille stavefejl hehe...*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 19:56
Haisa....

jeg vil have et stutteri! Jeps...sådan skal det bare være :P Øhm..jeg tænkte lidt på...man kan da ikke blive uddannet som hestehvisker kan man? er det ikke noget man "er" når bliver født, altså...hvis i forstår!? eller er det bare mig der er helt galt på den... :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 20:15
Jo, men kan da i hvertfald blive uddannet som noget lignende nemlig hestepsykolog.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 20:20
Jeg vil gerne være dyrlæge!
Villlle ikke flytte på christania......
Har hørt der er så meget med Hash og sådan noget...??
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 20:23
Ja, men det er ikke så slemt som det bliver blæst op, men ja der er meget hash, men bortset fra det er der bare sååååå dæjlit!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 20:25
øhm........ Jeg ku' godt tænke mig at blive berider og bo på en gård uden for Skive eller Billund (bluehors) og have min egen Ride udstyrsforretning
Hilzen **ZiA** http://www.nando.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 20:55
Jeg ville gerne være jockey, advokat eller dyrlæge.
Så vil jeg bo på en lille gård med en masse heste ude i Dragør. Jeg skal også have hund, kat, undulat, kanin osv...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 21:27

Regner med at jeg vil gå i beridderlære når jeg er færdig med gymnasiet. Så Skal Jeg og Sandra måske "overtage" vores forældres stald lidt, men ellers drømmer jeg om selv at være selvstændig i hestebrancen. Og så måske komme til at ride OL, VM, EM eller andet....*GG* men hvem vil ikke gerne det? Måske skulle man bare starte med at få en landsholdsplads. :-)

KnuSanne
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 21:38
Jeg føler mig underlig!?...
Jeg vil gerne være advokat, palæontolog eller skuespiller...eller måske et eller andet med heste...jeg ved det ik'?!...
De første tre ting er måske me'd for'skel'li'e, men hva' fan'?!...

QnuzZ *Stinna*...som drømmer LIDT om en tur til Hollywood!...

*Rigtige piger rider hver dag!*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-01-2002 13:01
Ja, jeg vil gerne være hestekonsulent.... måske, jeg ved det ikke i nu!! Så vil jeg have en lille gård, ej hellere et flot gods.... Okay I know it´s in my dreams... Det var jo også fremtidsdrømme ikk!! En ting er i hvert fald helt sikkert jeg skal have en MASSE ISHYPPERE!!!!
KH MATILDE
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-01-2002 13:51
Jeg kunne tænke mig at være Berider eller dyrlæge eller have min egen rideskole hvor at hestene ikke skulle trækes i munden og sådan noget, de skulle behandles årdenligt.

Camilla(Zoya)
0
0
Svar på denne tråd

Aloha..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2002 17:17
Æhm...jeg vil ik sige hvad jeg vil uddanne mig som-der er min heelt egen hemelighed, som ingen kender noget til-*HÆHÆ*
Men jeg vil gerne et flytte til et andet land end Danmark. Her er sgu lidt for koldt for et lille sommer-barn......
Q.... Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Re: Aloha..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2002 18:02
Harj !!

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil være ... - Men nu må jeg se, når jeg har været i praktik. ( Se jeg frem til. ) - Bliver nok pææææænt fedt :-)

Men har Advokat lidt i tankerne... men kan jeg sikkert ikke blive :-( ( Får ikke let ved at finde mig en uddannelse ... Af så mange grunde ... Gider ikke skrive dem lige nu, de er skrevet. I hvert fald, der hen af ... )

Jeg ville gerne flytte til Udlandet. Men det kan jeg sikkert ikke :-( Så det må jeg bare leve med. - Bliver bare her i K.B.H. *Gg*

Jeg er den som er skredet.

- Camilla.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-01-2002 18:24
Til Camilla Med Portuak. !!

Ved godt, det hersens lidt dumme spørgsmål ikke rigtig har noget at gøre med fremtidsdrømme, men alligevel:
Hvor står Portulak henne??
Bor nemlig også i KBH, og hvis du har helpart i Portulak, kan han vel ikke stå så forfærdeligt langt væk? *S*
Og er der andre heste, der hvor han står?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-01-2002 21:15
jeg ved ik rigtig hva jeg vil være , men noget med dyr regner jeg da med....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-01-2002 21:37
Jeg vil gerne være staldmester, og er også igang med uddannelsen...skal begynde på modul 1b den 1 oktober.

Ville gerne ha' et araber stutteri i Spaninen.
Min far har da også tilbudt mig at vi kan købe en gård, så jeg betaler halvdelen og han betaler den anden og måske lidt til... og så kunne vi lave en hestepension, og så lidt araberavl... men den er jo ret dyr sådan en gård, så det bliver sikkert først om et par år når jeg har arvet et eller andet...

V.H. Chris
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-01-2002 23:14
Harj !!

Marie (Bubber) : Portulak står i Ballerup !! :-)
Når han altså er hjemme *HæHæ* - Ja, der er andre heste der hvor han står, der står 7 andre heste. - Blandt dem, står min anden hel-parts hyp også. Nemlig Sissel :-)

Hvor henne af i K.B.H bor du !?

Var bare det ;-)

- Camilla.

( Hp´en ;-) )

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-01-2002 11:56
Det ved jeg ikke helt endnu men vil gerne ha' et stutteri med Araber eller Friser kunne oz godt tænke mig at ta' til Island i et par år

-Pop.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-01-2002 19:02
Indtil for en måned siden, kunne jeg rigtig godt tænkte mig at blive berider. Nu har mit liv ændret sig en helt anden retning, jeg vil være en kendt sanger. Ømm, ender sikkert med at være lagerpige i Netto! :-/

Knuz fra Chatline
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2002 21:51
Jaahhh... Jeg ved ikke med jer, men jeg vil egentlig gerne være slagter...

(KNA afbryder lige sin so-called boyfriend): Jah ja... og vi har glemt alt om det med datalogi eller hva'? *duh* Glem det.

Ok ok... Fint så ændrer jeg fremtidsdrømmen til at blive "hestevisker" ligesom resten af folket herinde... *Såret originalitet*

Skulle lige poste et eller andet herinde.. Så hvorfor ikke poste noget "lidt" sarkastisk/ironisk ... ;)

(KNA afbryder igen): ... bare så I husker det, så sidder han og skriver fra min PC - alias samme IP. Bare så I ikke tror jeg sidder og mangler et liv, aka tager gas på jer.

Peace out.

/Dark Origin (Og KNA)

~Hvis du tror ingen tænker på dig, så prøv at misse et par regninger!~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider