Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ev Ev EV
Forfatter: 
Dato:  23-06-2004 09:43
jeg har fået taget to tænder ud en i hver side af min mund så jeg kan kun tykke med mine to fortønder ev ev det tog mig en time i går af spise en bolle

;D HesteVrinsk fra Anton_Tos aka Signe! ;D
Også kendt som: Zolo Zoo ZignÆ!
Den store Heste elsker {> Den største Anton Elsker {>
pigen med halv parten trisse hun også elsker

0
0
Svar på denne tråd

Haiiii
Forfatter: 
Dato:  23-06-2004 09:57
Surt hva.... Godt det ikke er mig! Men jeg skal ha hevet 9 tænder ud efter sommerferien!

Husk på heste er et levene væsen :-)

0
0
Svar på denne tråd

Kyssesyge..
Forfatter: 
Dato:  23-06-2004 12:30
Hmm.. Træls.. Men jeg vil sige a der er noget der er værre end det.. Hehe.. Fx. min veninde.. Hun har lig fået kyssesyge her i SOMMERFERIEN! Øf! Det må sQ være træls.. Hun ka ovrehovedet ikk lawe andet end a ligge i sin seng og se tv.. Suk..

Såhh.. Jeg vil da bar ønske alle en go sommerferie.. Hehe..

Myz miiig..

Hvis du elsker skønhed, så elsk ikke mig. For mange i verden er kønnere end jeg.
Men hvis du elsker at blive elsket, så elsk da mig. For ingen elsker dig mere end jeg.

Elsker min dejlige kæreste og min kanon søde hypper..
Love will keep us together 4ever!
0
0
Svar på denne tråd

Mht. kyssesyge
Forfatter: 
Dato:  23-06-2004 12:32
Man må ikke drikke alkohol eller dyrke hård motion i....

.... 6 MÅNEDER!!!

Mvh. Anna/Fida

BEVAR
•••
CHRISTIANIA

0
0
Svar på denne tråd

Jeps..
Forfatter: 
Dato:  23-06-2004 12:38
Hun må ikk engang svømme.. Dvs.. Efter sommerferien må hun vidst godt.. Men ikk normalt..

Myz..

Hvis du elsker skønhed, så elsk ikke mig. For mange i verden er kønnere end jeg.
Men hvis du elsker at blive elsket, så elsk da mig. For ingen elsker dig mere end jeg.

0
0
Svar på denne tråd

Kyssesyge
Forfatter: 
Dato:  23-06-2004 12:45
Ja godt det ikke er mig 8-)

.
0
0
Svar på denne tråd

Jeps..!!
Forfatter: 
Dato:  23-06-2004 13:27
Det sir jeg sQ oz lige.. "Godt der ikk er mig!" Hehe..
Men så er det godt min veninde har miiig.. Hehe.. Jeg var nemlig sammen med hende hele mandagen.. Hentede guf og film til hende.. Hvor er jeg bar en dejlig veninde.. Hehe.. Selvglad..?? Hmm.. JEPS! Men hvem er ikk det..?? Hehe..

Myz den gode veninde.. Hehe..

0
0
Svar på denne tråd

Ævæv...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2004 14:18

Stakkel... Var også til tandlæge i går... Og få lagt en belægning på fortænderne, fordi mit bid var skævt? Så nu kan jeg bare ikke snakke... Klamt...
HADER tandlæger! :-*

:D Mvh. Theis :D
~ Princess Of The Universe
0
0
Svar på denne tråd

Me2.....
Forfatter: 
Dato:  23-06-2004 14:22
Gør jeg sQ oz.. En fra skolen som ska til a i 9. hader oz tandlæger.. Hehe.. Når der blir ringet efter personen tør han ikk gå over til dem.. Personen blir bar i klassen.. Og så kommer tandlægerne bar derover og henter ham.. Nogen gange har personen løbet fra tandlægerne.. Hehe.. Det ka man sQ kalde tandlæge skræk.. Hehe.. Sys det er meget underholdene a se på..

Myz miiig..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet