Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Fastelavn ?! Hvad skal jeg være ?!
Forfatter: 
Dato:  27-01-2002 17:32
Hejsa !!

Så er det snart fastelavn, og jeg skal klædes ud *GG*
Jeg vil helt vildt gerne være Pippi Langstrømpe, men de har ikke noget kostume i min størrelse i Fætter BR der er Pippi.

Så hvordan laver jeg selv ??

En med nogle gode foreslag ?

Knuz *Smile*
0
0
Svar på denne tråd

Re: Fastelavn ?! Hvad skal jeg være ?!
Forfatter: 
Dato:  27-01-2002 18:22
*HÆHÆ*
Klæd dig ud som skraldespand.....det gjorde jeg en gang og siden har mange kopieret den idé. Og den er flere gange fået prisen som "bedste udklædning".
Det er bare at tage en sort sæk ned over sig(husk hul til hoved) og så klistre en masse skald(tomme æsker, dåser, papir osv osv) på. Så blir du båre dejli*gg*

Aj, jeg ved det ikke...Hvad med at plynre en Røde kors butik eller sådan noget. De har altid det mest læksede tøj.*HÆHÆ*

Held og lykke med det. Ved godt jeg ikke var den helt store hjælp*ss* men kunne ikke lade være...*GG*

Q.... Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-01-2002 18:43
Hmm... prøv at find noget stof der passer i de traditionelle Pippi farver, og syg hendes tøj selv. Fregner, og nogle meget stramme fletninger, samt nogle knæstrømper og nogle store sko. *tja* Sådan lige, hvad jeg kunne komme på.

Hehe, vi skal have fastelavn på vores skole også. Vores klasse har fået Indianer og Cowboy-tema. Gæt hvem der skal lege indianer... ;)

Peace out.

-+-KNA.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-01-2002 19:00
KNA - He he... Ville gerne se dig som indianer... Ville nok falde om af grin :-P

Tak for ideerne ellers.

Nu skal i høre hvad jeg vil gøre:

Jeg har en stor (MEGET MEGET STOR) T-shirt som går ned over balderne, den tager jeg så på og klistrer små røde og gule lapper på. Jeg har købt en paryk, og proppet ståltråd i, så nu står de lige ud i luften...
Når men så har jeg lånt et gammelt forklæde af min mormor som jeg så atger ud over, så har jeg en rød og en gul neylonstrømpe, og sådan nogle klipser til at hænge dem fast med.
Der er en dreng fra min klasse der bruger str. 45 i sko, hans sko ligner virkelig pippi sko !!

Lyder det ikke rimelig godt ?

Knuz *Smile* - Skraldepanden var ellers KANON god.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-01-2002 19:58
*HÆHÆ* Ja ikke!
Q.... Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-01-2002 20:00
Det kan være jeg vælger skraldespanden istedet for...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-01-2002 20:19
Smile: Hey hey, griner du af min tomahawk?! ;)

Lyder spændende - får vi billeder af dit fastelavnshalløj? *tro mig, jeg vil også MEGET gerne se dig som enten Pippi eller skraldespand - :P*

Peace out.

-+-KNA.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-01-2002 21:01
Tja... Hvem ved ?

Hvis jeg kan få *Joze* til det, kan det da godt være *GG*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 20:33
*Hæ Hæ* kender en der havde en hvid hest så købte hun en sort spraymaling og kan i gætte hvad der skete?

-Pop.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider