Hejsa...
Vil give dig ret! Har det også tit med at jeg bare elsker Amigo, han kan virkelig være dejlig!
Hver gang man kommer ud i stalden og han er inde "brummer" han til én! Det er sådan en dejlig velkomst! Hvis man så kommer derud og han er på folden (som er lige ved stalden) og man går ind i stalden så kan man høre ham vrinske nogen gange. Hvis man så går ud, så står han ved leddet! Og han bliver der til man henter ham ind! Han er bare så darjlig!
Og hvis man så skal ride og han er irriterende, og bliver bange for alt osv! hvis man så tager ham over i stalden står han og kigger på én og ligner en der tænker: Åhh nej, nu gjorde jeg hande sur!
Og man kan bare ikke stå for hans øjne!!
Jeg hjalp engang min storesøster med en pony, Lunte. Så en dag i ridehuset da hun skridtede rundt på ham. Jeg stod og kiggede på, så kom han over til mig og ville nusses, det var så også ok selvfølgelig, han gik så videre og så pludselig, ligemeget hvor jeg gik fulgte han efter, min søsters sad bare på ryggen af ham og gjorde ikke noget som helst!
Jeg begyndte så at gå og løbe lidt rundt og han fulgte med, jeg tog så rundt om springet, han fulgte med og tog så små sving at det var lige før min søster fik smadret knæet! Gud hvor var han skøn! Han var den bedste jeg nogensinde har kendt! I stalden hilste han også på én!
Heste er skønne og dem som siger at man ikke kan elske dem så meget (de er jo kun dyr som nogen siger), men helt ærligt så har de ikke et ordenligt forhold til dyret! Bare se en hund, den er menneskets bedste ven og den elsker man da også, så hvorfor ikke også en hest??