Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

At elske en hest? Mærkelig følelse
Forfatter: 
Dato:  13-06-2004 23:08
Har i oplevet det? Det at få følelsen af at det bare er hestEN man har? At man bare kortsagt elsker hesten? Jeg oplevede det her til aften.

Monisa er muligvis ved at blive forfangen så hun går hjemme (Cassio og Winston går os hjemme men kommer ned i engen hver nat at gå og hjem om morgenen igen) Så Monisa gik alene hjemme her i nat.

Var lige ude og "putte" hende for lidt siden, hun gik i enden af marken. Da jeg kaldte hørtes en høj vrinsken og hun kom i fulde gallop, satte mig på jorden, hun kom galloperende lige imod mig og da hun nåede mig nusede hun mig i håret og hun fik et æble {>

Så løb jeg ned af marken (På vej ned for at kigge til drengene :) ) Og lige ved min side løb monisa, lige op og ned af mig lige meget hvor jeg løb og hvordan jeg løb var hun LIGE ved siden af.

Hvor har jeg dog en herlig hest, det var godt nok hårdt at skulle gå fra hende igen.. Så hun kom lige med op i stalden og fik lidt havre.

Kender i den følelse af at det virkeligt bare er hesten, jeg er så lykkelig over at jeg har Monisa hun er bare ubeskrivelig dejlig {>

Suk de heste ;)

Fortsat go aften :)

Se bare udtrykket i hendes øjne {>

Lærke (Gamina)

Tinkere i sport & avl. |Stald Pilgaard |

PilgaardHorses
0
0
Svar på denne tråd

ja!.......
Forfatter: 
Dato:  13-06-2004 23:12
jeg elsker yabadoo så inderligt hver dag.. når jeg kigger ham ind i øjnene.. og han med sin charme puffer lidt til en for opmærksomhed, og måske gumler lidt i de strigler man lige har lagt!.. og når han nusser en i r*ø*v*e*n når man renser hans hove..!
hans sindsyge gab og hans charmerende vilde kast med hovedt..!

Det er ubeskriveligt!

og han med sin forsigtige mule driller en.. jeg elsker ham så højt det ikke kan beskrives.. når alt dette ska ha en ende.. vil jeg græde så inderligt.. såres så dybt!.. men han er en pony og jeg ved jeg blir for storer til de kære små engang..!

Rid klasse

Rid palomino

mail mig
yabadoo
0
0
Svar på denne tråd

yabadoo
Forfatter: 
Dato:  13-06-2004 23:20
Præcis den følelse jeg har :) :)

Når du beskriver Yabadoo er det som Cassio, Muledrillerier, puf med hovedet ;) Præcis som Cassio..

Men hingstene har vel os deres "særheder" men hvor jeg dog elsker alle de krikker suuk..

Lærke (Gamina)

Tinkere i sport & avl. |Stald Pilgaard |

PilgaardHorses
0
0
Svar på denne tråd

drømmehesten
Forfatter: 
Dato:  14-06-2004 11:47
jah,. Chimano er min drømmehest!! Var ikke i tvivl da jeg kom op på ham! vidste bare det var HESTEN! ;-)

Kan ikke konkret sige hvad ´jeg elsker ved ham! Elsker det hele! :-D

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

jaaaaaaaah
Forfatter: 
Dato:  14-06-2004 13:11
jeg ved hva du mener! Har det på samme måde... Hagar er så dejlig... ELSKER hende seriøst... Når man så siger det til dem som ikk er hesteinterreserede ruller de med øjnene og siger "Man kan altså ik elske en hest, er du måske til dyresex" Neeej hvor blir jeg gal! Det er jo ik på den måde det er ment! Der er bare noget specielt ved disse dejlige dyr! Og Hagar har altid været ved min side i det her sidste halve år hvor jeg har haft en svær depresion.... Hun var der HVER gang... Nogen gange når jeg sad hjemme og var ked af det... så tog jeg cyklen skyndte mig ud til hende og satte mig på folden... Så kom hun hen og stod og nussede mit år og prustede ind i mit øre som om hun ville sige, "bare rolig, jeg er her altid for dig" Elsker hende seriøst! Selv om jeg blir for stor til hende vil jeg ALDRIG skille mig af med hende... Så få en der kan få halvpart og skid være med de stævner! Jeg passer jo Majco som er en hest og ham kan jeg jo bare starte stævner på!

8-) Josse & Hagar 8-)

At tænke før man taler er som at tørre sig i røven før man skider :-)

0
0
Svar på denne tråd

Mine føelser
Forfatter: 
Dato:  14-06-2004 13:40
R bare RIGTIG dybe for min Hest!!

Jeg har redet ham i 2 år, ejet ham i 1½, Og Føler bare vi r skabt for hinanden, hvis jeg fløjter efter ham på lang afstand står han og kigger på mig hele vejen, og kommer over til den ende a folden der r nærmest, Hver gang jeg nusser med ham føler jeg bare at han r alt, hver gang jeg kigger ham i øjnene blir jeg varm inden i a hans rolige tillidsfulde blik, Han R bare min for evigt :-) folk sir jeg nok ska bli træt a ham, men blir jeg never!! {>

:-PKnuZ Jose!! :-P
Livet er at ride
♥Dansk Sports Pony♥!!
{>Nuzze hovedet over alle nuzzehoveder: {>
:-D Rafael Sølink! :-D

0
0
Svar på denne tråd

Kender det....
Forfatter: 
Dato:  14-06-2004 13:47
Nu har jeg lige solgt min dyrebareste!! Nemlig, Flicka...
Aldrig har jeg elsket noget/nogen så højt som hende...
Flicka og jeg var total ens, det eneste vi ik ku sammenlignes med, var at hun var af racen Hest og jeg af Menneske.
Underligt nok, græd jeg ik da vi afleverede hende!
Men jeg fik osse taget en god afsked med hende, da jeg gik tur med hende inden vi kørte afsted med hende...
Det kan godt ske det lyder underligt, men vi tog en rigtig lang snak om det ene og det andet! Og så var jeg klar til at give hende videre...

Men nu har jeg fået en ny hest, Rozaline, og hende er jeg virkelig osse glad for! Hun er rigtig kærlig og elskelig...
Hende håber jeg at få nogle rigtig gode år med, ligesom med Flicka!

{> Nina & Rozaline {>
- Has been here B-)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-06-2004 14:30
Hejsa...

Vil give dig ret! Har det også tit med at jeg bare elsker Amigo, han kan virkelig være dejlig!
Hver gang man kommer ud i stalden og han er inde "brummer" han til én! Det er sådan en dejlig velkomst! Hvis man så kommer derud og han er på folden (som er lige ved stalden) og man går ind i stalden så kan man høre ham vrinske nogen gange. Hvis man så går ud, så står han ved leddet! Og han bliver der til man henter ham ind! Han er bare så darjlig! {>

Og hvis man så skal ride og han er irriterende, og bliver bange for alt osv! hvis man så tager ham over i stalden står han og kigger på én og ligner en der tænker: Åhh nej, nu gjorde jeg hande sur!
Og man kan bare ikke stå for hans øjne!! {>

Jeg hjalp engang min storesøster med en pony, Lunte. Så en dag i ridehuset da hun skridtede rundt på ham. Jeg stod og kiggede på, så kom han over til mig og ville nusses, det var så også ok selvfølgelig, han gik så videre og så pludselig, ligemeget hvor jeg gik fulgte han efter, min søsters sad bare på ryggen af ham og gjorde ikke noget som helst! :-D

Jeg begyndte så at gå og løbe lidt rundt og han fulgte med, jeg tog så rundt om springet, han fulgte med og tog så små sving at det var lige før min søster fik smadret knæet! Gud hvor var han skøn! Han var den bedste jeg nogensinde har kendt! I stalden hilste han også på én!

Heste er skønne og dem som siger at man ikke kan elske dem så meget (de er jo kun dyr som nogen siger), men helt ærligt så har de ikke et ordenligt forhold til dyret! Bare se en hund, den er menneskets bedste ven og den elsker man da også, så hvorfor ikke også en hest??
Qnuz ~*MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Giv ikke op på dine drømme, for så kommer du ingen vejne!
Msn: erika_sabine@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Hehehe,,,,
Forfatter: 
Dato:  14-06-2004 18:52
Det er da ik underligt at elske en hest!!
Jeg elsker mine... og dem de er bare de vigtiges´te for mig!
heste er næsten altid loyale...sååå...

Knuz Cæcilie Tess, Picasso og Flika.
Jeg elsker ikke mine heste fordi man kan ride på dem.
Men fordi de er som de er!

0
0
Svar på denne tråd

lærke......
Forfatter: 
Dato:  14-06-2004 19:26
jaaah :)

Rid klasse

Rid palomino

mail mig
yabadoo
0
0
Svar på denne tråd

Jov kender det!
Forfatter: 
Dato:  14-06-2004 20:55
¨

Kender det!!

Jeg har det på en eller anden måde med ham, som det ikke er med andre heste´!

Jeg kan ikke ikke skælde ham så meget ud, som jeg fx kunne finde på at skælde andres heste ud..

Vrinsk & Knuz fra

*Anso {> Prince*
~¤~Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke~¤~

Mail mig!
'Den sejeste pony er Prince!'
0
0
Svar på denne tråd

Det er da sødt...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2004 21:57
... hvis du elsker din hest. :) Jeg elsker ikke min, men han er stadig en god ven.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Ka s*tme..
Forfatter: 
Dato:  15-06-2004 14:25
godt forstå dig!!

Hun er for det første lækker..
2. ja, hendes udtryk i øjnene
3. hun lyder som om hun elsker dig lige så højt! ;)

Rikke, som faktisk nok snart må få en hest..!
Læs Klaus Hempflings bog; At danse med heste
Den er skide god!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider