| vild synd! |
| Forfatter:  |
TheGirl |
| Dato:  |
12-06-2004 19:06 |
|
Detr er da total synd for den. Selv om man siger at de kan holde til meget.
Og det er da noget underligt at manden ville gøre det
;o(
|
|
|
| NaarJ det er sQ |
|
|
da for syndt for ponyen !!!
naerj det kan sætte mit P*s i kog..
sorry.. men sys det er syndt for den stakkels lil hyp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heh..... |
|
|
stakkel, Shetlænderen er stærk, men det der er sq over kantet 
Stakkels pony. tror sku os dete r en miniture shetlænder, ligner det lidt, pga de MEGET korte ben. dvs som er beregnet til mindre børn.
...Zazs... ..At nægte er som at påstå..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| er det ikke |
|
|
er dte ikke en miniature? eller ser jeg forkert?
men jo synd  VILDT!!
Kærlige hestevrinsk Anne Sofie
Kun idioter er ikke bange for heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej hvor synd |
BonnyogMette |
12-06-2004 20:02 |
|
det lille bitte pus ! de mishanler den jo det er bare for synd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mega SYND at den lille pony ikke er falet sammen i nu fater jeg ikke og hvem faden kan finde på at pine det stakkels søde dyr dem der gør så dan noget skal have en ondelig en i deres rumpe  hilsen Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jooow... |
~Jennifer~ |
12-06-2004 20:10 |
|
Joo det er fandme synd :'(
Hilsen Jennifer... Elsker sin pony; <3 DSP'en Zigato Sarakkha <3 :-) Blis du vil altid være MIN vinder 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dybt respektløst! |
¤Shakira¤ |
12-06-2004 20:57 |
|
Jeg syntes at ham manden skulle prøve at få en stor hest på ryggen så kunne han få igen af samme skuffe.. fede nar!! Syntes det er dybt respektløst for det lille kræ.. men de ved nok ikk så meget om heste.. men alligevel det er da logik for burhøns at sådant et lille pus ikk kan bærer sådan en fed svans..
Sportsgrene kommer og går RIDNING Består * * * |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @!#$ mann.. |
Cecilie&Jason |
12-06-2004 20:58 |
|
Stakkels stakkels pony
Har lyst til at give de to idioter et spark i r*ven. Bagefter sætter jeg dem på alle fire og sætter en elefant op på deres ryg, så de selv kan prøve det.
 Så kan de lære det
Synes godt nok det er dyremishandling, det der
Knus Cecilie
MSN: prupony@hotmail.com
Hjemmeside: www.Abildgaard.tk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg bryder mig bestemt ikke om billedet, men noget undrer mig.
Billedet Pernille har lagt ind, stammer fra Midwest Arabian-stutteriet ( Midwest Arabian).
Jeg har dog siddet og ledt på deres side, efter billedet, men uden held.
Det undrer mig bare, at et araberstutteri, der avler topheste, har sådan nogle billeder på deres hjemmeside, et eller andet sted.
-Selvom jeg ikke kunne finde det, må det jo være der et sted 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| VILDT SYND!!!!! |
Avanti og Frederik |
12-06-2004 21:48 |
|
Hvordan kan flok få sig til at gøre sådan noget?? 
De må væer komplet sindsyge..
@!#$ hvor er det bare synd for den stakkels pony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dyreplageri..stakkel.. |
|
|
stakkels shetter...de kan godt nok bære de der OMKRING 100kg, men den der kan i hvert fald ikk bære ham manden..dens hoved går bare helt ned, og manden der trækker, tvinger den sikkert rimelig meget..det er i hvert fald dyreplageri...det ka den sQ ik holde til..
snøft..hader sårn nogle mennesker....
de burde DØD, eller prøve det selv..
QnuzZer & MøzZer Fra HelleMarco aflivet d.23-04-04,10:30, pga. seneskedebetændelse PonyBoy, kørt ned og aflivet d. 17-02-04
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Arme lille pruh hest! |
Cæcilie/ Flikke-mus |
13-06-2004 00:25 |
|
Ja, stakkels den - det kan sgu godt være at Shetteren er stærk.... Men....!
Knuz Cæcilie Flika, Tess, og Picasso Jeg elsker ikke mine heste fordi man kan ride på dem . Jeg elsker dem fordi de er som de er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For mig set... |
oO-Schakie&Camilla-Oo |
13-06-2004 10:39 |
|
.... ligner det snart noget der er klippet ind.. Hvis du ser så ligner mændende hinanden... Men hvis det er virkelighed så er det syndt!
Heste-krammer & menneske-knus Schakie & CamillaFesten eller hesten? Jeg undværer festen, da jeg ikke kan undværer hesten!Kanon dressurpony kat. 1 sælges, så tryk på linket nedenunder: Schakie sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er fake. |
|
|
han ville ramme jorden med benene. tror virkelig det er fake..
Hilsen Marlene&Willie
Jeg rider på en lille hest, og alle siger, denne hest kommer ikke langt pga størrelsen, men så vender jeg mig langsomt om og siger: "Det ikke størrelsen, men gørelsen" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jae.... |
Alice (Annabella) |
13-06-2004 11:43 |
|
.. Det er billed-manipulering 
♥~ Mvh Alice ~ Jyde power 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hehehehehehe |
dippie |
13-06-2004 22:01 |
|
Nej jeg synes bestemt ikke det er synd. måske lyder det lidt mærkeligt, men jeg mener at den lille hest saktens kan bære ham manden i 5 min eller sådan noget. For det er en shætter, og de er faktisk MEGET stærke... hehe
Engang var en af mine venners kæreste (Et stort brød med massere af muskler og vægt) oppe på en lille pony på 110 cm. og den kunne da skatens holde til det 
Hilsen Diplen og den lille western mule.. Charmur 
"Real love is from the inside" "Pain is only a shadow of the real part of this world" "What would happen if you for 1 day died, i think you would be suprised" "Ville du selv ønske at stå i dit eget lort døgnet rudt? Tænk på din hest!"
Westernsadel sælges billigt. Se min præs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Villldt |
Lærke(Gamina) |
13-06-2004 23:19 |
|
Ja man siger jo de kan klare op til 60 kg på 60 km,  Billedet taler vidst for sig
Jeg kan heller ikk klare at se en islænder med de store ryttere, de kan klare det ja, men det ser sgu ikke harmonisk ud?
Og ja min veninde har 3 islændere det er KUN mindre ryttere der får lov at ride dem, så vil folk nok sige "jamen det er jo en islænder " De har sgu da den samme rygsøjle som en alm hest? ryggen vil stadig blive mere og mere "slidt" ??? Eller er det mig der tager fejl..
Prøv blot at se her, ser det harmonisk ud?
Undskyld hvis nogen ejer billedet så beklager jeg..
,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det ser... |
Theis |
14-06-2004 12:36 |
|
Det ser temmelig manipuleret ud?
Mvh. Theis ~ Princess Of The Universe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Ligesom Lærke, har jeg aldrig brudt mig om islændere med store ryttere.
Det ser uharmonisk ud, men de kan da sikkert fint klare det - det er såmænd ikke såmeget det.
Men jeg tror meget af det, er hvordan man vil se på det. Altså hvis man selv har en islænder, synes man nok ikke det er så uharmonisk at se på det der billede, som Lærke lagde ind - men for mig, ser det forkert ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|