|
|
| Hm... Ka' jeg få svar her?? |
| Forfatter:  |
Anne Katrine |
| Dato:  |
11-06-2004 21:30 |
|
Hej alle sammen......
Er der nogle der kan fortælle mig sådan nogen lunde hvilke str. der passer til hvilke heste???¨
altså; er det fks. str. 145 cm. der passer ponyer der måler ca. der omkring...!?
Det kan godt være at jeg spørger dumt, men....

QnUz og Kyz fra Anne Katrine NB! Hvis du har en stor 1'er pony til salg, så lig' lige en besked... E-mail, eller Præstation........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min pony er 140 og bruger str. 125.. En hest på 160 vil ca. kunne passe 145 vil jeg tro.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
¤Shakira¤ |
11-06-2004 21:34 |
|
Mener du dækken??
Hvis du gør så er str. 125 til en 1ér pony ca.
og str. 115 til en 3ér ca.
men hvad str. hest/pony har du??
Sportsgrene kommer og går RIDNING Består * * * |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har en 1'er...... |
Anne Katrine |
11-06-2004 21:37 |
|
Ja... Jeg har en meget kompakt 1'er en connemara 146 cm. høj.........
QnUz og Kyz fra Anne Katrine NB! Hvis du har en stor 1'er pony til salg, så lig' lige en besked... E-mail, eller Præstation........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| hmmm.... |
TonePetersen som har fødselsda |
11-06-2004 22:01 |
|
min pony på 149 med sko. har jeg løbt et skridt tæppe til, så det kan komme ud over sadlen uden at stumpe, og det er 145 lang, og den sider også godt om røven! men ellers tror jeg han bruger 135!
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*
*~*Bedste dressur rytter 2004*~*
*~*Pas godt på dine venner*~* *~*for uden dem er du intet*~*
*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Theis |
11-06-2004 22:23 |
|
Går jo an på både rytteren og hestens bygning. Men ca. 20 cm fra eller til rytterens højde, har jeg hørt en fingerregel om. Kan dog bedst lide, at hesten er mindre end rytetren, så man kan nå ned og have fat om hesten - Og ikke bare sidder som en lille barbiedukke på en stor shirehest 
Mvh. Theis ~ Princess Of The Universe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn......... |
|
|
jeg vil ige sige at min hest på 160 bruger et 135 dækken ( og det er faktisk lidt stort til ham!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| størrelser er forskellige... |
|
|
det forskelligt fra mærke til mærke...min gamle hest marco, sku bruge 145-155....og han var 161...
min nye hest bruger vist 155-165, og hun er lige nu 162-163, men blir omkring 165-166...
hun er oldenborger og kraftig...
QnuzZer & MøzZer Fra HelleMarco aflivet d.23-04-04,10:30, pga. seneskedebetændelse PonyBoy, kørt ned og aflivet d. 17-02-04
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ølfax... |
Theis |
14-06-2004 13:15 |
|
Ups Ja, jeg har vist drukket lidt for meget *HiK*