Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kender i det? Glæde!
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 22:54
Harrj Allesammen!

Kender i det? Det at man bliver glad over ingenting..

I går kom der en dame hen til mig da jeg red, som jeg slet ikke kendte, og sagde at min pony havde en pisse god gang, og at han bare gik perfekt..

Det kan bare gøre mig glad :-D.. Sådan en enkelt ting...
Kender i det ?:-)..

Og så var der også lige et plus mere den dag.. Jeg fik sommerferie, fordi jeg er færdig med mine afgangsprøver nu... :-)

Så får man sådan et sus i maven, at man faktisk kunne klare det hele...

Så jeg var bare glad resten af dagen, og også i dag..
Den glæde jeg fik i maven er bare ubeskrivelig, men rigtig dejlig..

Er der nogen af Jer der også kender til sådanne hendelser?

Heste-krammer & menneske-knus
Schakie & Camilla

Festen eller hesten?
Jeg undværer festen, da jeg ikke kan undværer hesten!

Kanon dressurpony kat. 1 sælges, så tryk på linket nedenunder:

Schakie sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 23:00
Bliver mange gange meget glad hvsi jeg f.esk. ikke har været i skole en dag, og så næste dag kan jeg blive mega happy d:
Egentlig lidt halvt underligt..

..Kender også godt det med at man får af vide af en hest går godt, så er hele ens dag bare kanon resten af dagen.

~|Dræber Guldfisken CBP|~
(y)[Hesten er ikke en du skal modarbejde, men din partner som du skal arbejde sammen med] (y)
~ Det modsatte af kærlighed er ikke had, men ligegyldighed. Når man hader elsker man stadig! ~
0
0
Svar på denne tråd

hej hej...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 23:15
jaah... har da vær eneste gang jeg har været ude fået VILDT posetive kommentarer på Touch.. og hver eneste gang har jeg fået af vide "i når rigtig lang sammen! I er et vildt godt par!!" Og selvfølgelig.. hans trav.. den bliver ALTID kommenteret.. selv af Ditte Faber (ved ikke om i kender hende?? Red lnadsstævner for Kat.III på Jennifer, rider nu Røgilds Kidogo, og Ran Kontino) hun sagde (red en fri trav til en opvarminig) at puha, din pony kan da trave, min er ved at lære lidt af det (hun red Ran Kontino) ja ja... og Pernille hvad hun end hedder (rider Bonfire til distriks, ved ikke om hun rider landsstævner, men springer M på ham) ´s mor var fuldstændig tosset med Touch og var hende mange gange og sige "den pony er bare noget af det lækreste jeg har set"

Den slags kommentarer er jeg van til med Touch... men første gang med Chiquita blev jeg vildt glad og stolt!!

//Shanie

Bevar livet, Bevar hesten!

0
0
Svar på denne tråd

Shaine..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2004 00:53
Kan ikke forstå.. du skriver at Ditte ( og dig selv ? ) starter så højt.. hvorfor er det jeg har startet mod jer til et KLUB stævne !? .. og husker jeg rigtigt started ejeg da os mod nogle af jer i LB3'en !? ..

Chimano får os tit kommentar for han øgninger ! ;-) sidste gang fik vi 9 for en øgning og min veninde havde hørt dommeren sig.. "føj for satan en øgning" :-P o0(hov :-) )

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

haiiii
Forfatter: 
Dato:  11-06-2004 08:34
d kendr jeg også godt :-D ....

Husk på heste er et levene væsen :-)

0
0
Svar på denne tråd

Skøøøøønt!
Forfatter: 
Dato:  11-06-2004 13:32

Der er ikke noget bedre. :-)

sidste stævne jeg red, skrev dommeren også .- meget potentiale i denne pony!.

- blev bare SÅ stolt - så lever man på en KNALD lyserød sky resten af ugen.

:-D MVH. Karina og Nobody :-D

;-) Nobody og mig - et team som ikke er bange for nye udfordringer ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider