|
|
| HVAD FANDEN BILDER DE SIG IND??.. Er det bare´ dyre mishanling eller er det bare syndt?..!Kik lige her. |
| Forfatter:  |
*Mulle* |
| Dato:  |
25-01-2002 18:42 |
|
ja, hvad fanden er det for nogle narbøsser!...:-(
måske har andre også skrevt om det men....
Jeg sad igår og i forgårs og så noget om én heste transporter der skulle til Italien for at få Slaget en masse heste, fra en hestehandler og der stod i et papir at de skulle ind på en mellem stasion og få hestene ud fra trailern(en BIG lastbil med 2-3 etager til hestene)
da de skulle der ind og stå i box en nat eller sådan noget, og få foder,hø,vand og lidt søvn.
da raporten hade fuldt en af hestetransporterne, og de var 1000 km. fra mellem s. var der et skilt til den, men da de kom til fra kørslen kørte han IKKE der ind....?
da han holdte et sted og skulle et eller andet, så reporten ind i vovnen og filmede det, en af de mange heste lå ned og så helt opgivene ud og få og led, da en anden stod og slikkede på tremmerne, det var helt sikkert fordi den manglede vand og ALT muglig, sage en dyrelæge der hade set båndet.
fødevareministeren (eller sådan noget) så båndet begyndte hunb at græde over det var så slemt for de sultne og madde heste...Snøft.
da reporten så spurte dem der skulle godkende rejsen om d ikke skulle gøre noget vbed det sage de der altså VAR blevet stemplet af mellem stasionens (en af dem) dyrelæger?
men da rapo. ringede til mellem sta. sage de, de ALDRIG hade haft eller kende det stempel som der var stemplet med det var sempelthen svenel og humbuk det hele.
Jeg fik tåre i øjnene og blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sur over det jeg var rasne!!!!!*:-(
hvis det var jeres hest der blev gjort sådan ved, eller en man holdemeget af eller nogle man SLET ikke kendete...?
Er I søde at skrive hvad i syntes om det lort de menesker har lavet!!....Please for hestenes skyld.....
KnuzZeR LANNNNNNNGT fra glade miigggg, mullllee Snøtf...:-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: HVAD FANDEN BILDER DE SIG IND??.. Er det bare´ dyre mishanling eller er det bare syndt?..!Kik lige her. |
*Mulle* |
25-01-2002 18:43 |
|
Ups, jeg glemte at sige at jeg skriver fra en andes computer...
Snøft..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: HVAD FANDEN BILDER DE SIG IND??.. Er det bare´ dyre mishanling eller er det bare syndt?..!Kik lige her. |
pernille |
25-01-2002 18:45 |
|
ja de mensker skulle skydes eller have sammen behandling...men jeg kan så lige skrive det har været et indlæg om det før hilsen pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Tullepigen som vil have kat |
25-01-2002 19:01 |
|
Ja @!#$ dem sådan nogle bøsserøve, lorteædere, pikslikkere ja jeg kunne blive ved.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 19:07 |
|
SNØFT !!!! Sikke noget.
Men heeeeelt ærligt... gider I ikke lade være med at bruge ord som bøsserøve/bøsse som skældsord? Hvad har I imod bøsser og lesbiske ?
Jeg kan ikke se noget galt i at være bøsse / lesbisk, så jeg forstår ikke, at der er så mange, der bruger det som skældsord.
Desuden er pikslikkere og lign. ret ulækkert...
Mvh Marie, der ikke er sur, men bare synes det er for dårligt at bruge bøsse / lebber som skældsord, da hun selv har en mor, der er lesbisk og absolut ikke kan se noget galt i at være det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
25-01-2002 19:27 |
|
Ville faktisk skrive nøjagtig det samme som Marie.
Hvad har i imod bøsser og lesbiske?
De er da kanon flinke, lad vær' med at bruge det som et skændsord.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Stina med Rocky ;o) |
25-01-2002 19:42 |
|
Hejsa!!
Marie: uhh du er for hurtig!! Jeg skulle lige til at skrive det samme...
Knus STINA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
25-01-2002 19:43 |
|
Enig med Smile og Marie. Synes det er utroligt, som folk herinde smider om sig med skældsord, de ikke burde bruge.
Mht dyrmishandlingen, så kan vi vidst alle være enige om, at det er fuldstændig uacceptabelt.
Peace out.
~ Life's a show and we all play a part. And when the music starts we open up our hearts.[Sarah Michelle Gellar, Once more with Feeling] ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Joze* |
25-01-2002 20:02 |
|
Ja det er p***** synd for hestene! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 20:03 |
|
Okay, men det er sgu da ret klamt, at være bøsse/lebbe, men jeg skal nok lade være med at sige de ord. Til Marie er din mor lebbe???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 20:11 |
|
Jeg syndes bøsse/lebbe er lige så ulækkert som pikslikker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
25-01-2002 20:22 |
|
Tulle: Hvorfor er det mere klamt end at være straigt? Har bisexuelle cybervenner, og synes det er ufatteligt, folk er frække nok til at kalde det klamt.
Vær dog bare en smule åbne over for andre mennesker, i stedet for at træde rundt i alle de opbrugte fordomme, som kører rundt i det moderne, nedkørte samfund. Det er sygt at se på.
Og til de som kan finde på at kalde det unaturligt... Hvis alt skulle være naturligt, så skulle vi rende rundt uden alt det moderne tøj på, jage vores kød med spyd og bo i naturen uden huse og el-varme. Tja.
Peace out.
-+-KNA.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
25-01-2002 20:22 |
|
Tullepigen - Ej nu stopper du!
Hvorfor er det ulækkert?
At slikke tissemand, er en helt anden sag og et spørgsmål om lyster.
synes du det er klamt, jamen så lad være med at slikke tissemand og lad dem der synes det er ophidsende gøre det !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 20:25 |
|
Jeg syndes f****** det er til at brække sig over, når man ser to mænd, eller to kvinder, stå og tungekysse med hinanden, det er sgu da for klamt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
25-01-2002 20:25 |
|
Tulle: Så er du vist bare sart.
-+-KNA.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 20:27 |
|
Sart, alle dem jeg går i klasse med, alle mine venner, min mor, min far, min mormor og min onkel ja hele min familie syndes det er klamt, så vi er altså aller sammen sarte eller hvad???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
25-01-2002 20:30 |
|
Tulle: Pyh. Gider ikke at skændes med dig, tydeligvis bliver vi ikke enige. Så skal vi ikke slutte det her, og sige du har din mening og jeg har min. OG så lige respekterer, at vi ikke bruger det som skændselsord herinde?
For en diskussion om homoseksualitet er vist ikke til stor nytte her... og godt, lad os sige du ikke er sart fra dit eget og dine venner/famile/bekendtes synspunkt, og det er vel vigtigst.
Peace.
-+-KNA.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
25-01-2002 20:31 |
|
Tullepigen - Åbenbart....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 20:31 |
|
Okay, det gør vi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 20:32 |
|
Åhh *Smile*: Det kunne jo også være jer der var noget med hva....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
25-01-2002 20:33 |
|
Tulle: Godt nok.
-+-KNA.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Camilla Med Portulak. |
25-01-2002 20:38 |
|
Arj for helvede da !!
Hvad er det helt præcist der er " galt " i at være, til samme køn som en selv ?!
Jeg kan ikke selv se, at der skulle være det MINDSTE i det !! - En fra min klasse er bøsse. ( Af hvad jeg ved. Han siger det selv, sårh ... ) - Og pga. at det, ser jeg sq ikke " anderledes " på ham. Eller tænker: " Ad. Han er til drenge. ".
Ærligtalt, så synes jeg at det er fuldstændig latterligt, at skrive / sige, at det er klamt at være sammen, med en som har samme køn, som en selv !!
Det kan sætte mit PiZ i kog, når folk siger det er klamt. Eller noget der hen af. - Ligeså, når folk bruger " Bøsse " , " lebbe " som skældsord. - Det er fandeme for meget. Ligeså forkert. ( efter mit hovede )
Ja, det jeg vil sige er: TAG JER SAMMEN ... !! - OG DROP DET PIZ / DE ORD !!
Må hellere slutte her. - Har nok gentaget mig nogle gange, men så vil jeg sige det på denne her måde: " Overdrivelse fremmer forståelse. " Eller " Hellere sige ting en gang for meget, end en gang for lidt "
- Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
25-01-2002 20:41 |
|
Det er godt at se, folk har åbne meninger herinde til homoseksualitet/bisexuelle. Det er for dårligt, så mange skal være bange for at fortælle om, hvem de egentlig er til, fordi folk rundt omkring rakker ned på dem.
-+-KNA.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 20:43 |
|
Tullepigen: Helt ærligt !!!!
Hvad ville du selv sige til, hvis jeg sad og kaldte din far eller mor ULÆKKER?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 20:46 |
|
Desuden tungekysser min mor ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
25-01-2002 20:50 |
|
Hm... Gider ikke at skrive mere.
Tullepigen synes de er ulækre, og sådan er det jo bare...
Vi har alle forskellelige holdninger, tullepigens er måske lidt hård mod bøsser/lesbiske mens min er rimelig hård mod udlæninge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Jannie*(Bozze) |
25-01-2002 20:52 |
|
Ærligtalt- ser jeg ikke nogen forskel på bøsser og læbber, de er sQ da lige så normale som os andre de er bare kærester med deres eget køn, OG HVAD SÅ???
Og det er sQ da ikke rart for Marie at du på en måde sidder og siger at hendes mor er ULÆKKER, hold det for dig selv. Altså jeg tror da ikke selv at jeg vil blive det, men fra min side er det sQ helt okey, det er sQ da ikke ULÆKKERT.
Da jeg var MEGET mindre altså helt lille i 5-6 års alderen , syntes jeg at det var lidt underligt, MEN jeg har ikke noget som helst imode det mere:-D
Hilsen Jannie som er ENIG med KNA, smile, Marie, og jer andre der IKKE syntes at det er ulækkert.
p.s KNA- Har du langt mærke til at jeg er enig med dig?:-) Ej det var for sjvot. det må du ikke tage tungt!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Camilla Med Portulak. |
25-01-2002 20:53 |
|
Ja, vi har alle forskellige meninger !! - Man skal også have lov at have sin mening. Og sige den. - Men der er en grænse, for hvor langt man går. ( Mener jeg. ) - Synes at Tullepigen er gået, pænt langt over den hæftige røde grænse :-/ - Men O.K. ... Der er jo desværre ikke noget at gøre.
Jeg er bare glad for, at jeg har den " rigtige " mening / holdning inde for det. Jeg har INTET imod det !!
Vi er alle sammen forskellige. Men der er ikke noget, som gør os til de forkerte. - Hverken hudfarve. Eller hvilket køn man er til.
Var vidst det.
- Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 20:53 |
|
Tjaahh.. egentligt gider jeg heller ikke skrive mere.
Men jeg er VIRKELIG, VIRKELIG, VIRKELIG raaaaasende på Tullepigen nu, og jeg synes fandme ikke hun kan tillade sig at sidde og sige, at min mor og andre lesbiske / bøsser er ulækre.
Det er ikke ligefrem rart at få at vide, at en person synes, éns mor eller far er dumme / ulækre. Jeg kender flere, der synes, det er ulækkert, det må de vel om, men jeg bliver virkelig gal, hvis de siger, at min mor er ulækker, for det er hun ikke, og jeg elsker min mor meget højt, elsker også min far meget højt, selvfølgelig. Derfor blev jeg bare så gal og også vildt ked af det.
Håber I vil bære over med mig
Mvh sure Marie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 20:54 |
|
Jeg gider heller ikke tale mere om det, jeg syndes det er vild klamt, andre syndes det er godt nok, men vi kan ikke blive enige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 20:58 |
|
Camilla: Jeg vil som det sidste lige sige, at jeg ikke syndes hverken du eller jeg eller nogen anden har den rigtige holdning, for for nogen er holdningen at bøsser/lebber er ulækre, for andre er det meget normalt, så den rigtige holdning, kommer an på hvilken person man er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
25-01-2002 21:01 |
|
Marie - Du skal bare vide jeg ikke synes OVERHOVEDET det er klamt. Specielt kan jeg godt lide bøsser, de er som regel rigtig sjove, og kanon søde...
Min musik lære er forresten lebbe, hun havde sin kæreste med over på skolen en dag.
Hun var også bare kanon sød.
Tullepigen - Mange tænker sikkert " Ej hvor er hun led ", jeg synes du har været lidt strid mod Marie - men det kunne du jo heller ikke vide at hendes mor var...
På den anden side respektere jeg også helt og holdent din mening.
Som jeg tidligere nævnte, kan jeg ikke så godt indvandrere, af forskellelige grunde.
Jeg har jo som sagt været ude for noget MEGET MEGET ubehageligt med en.
Så du har jo nok også dine grunde...
Nå, men lad os nu bare lade det ligge, og komme videre.
-- *Smile*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 21:04 |
|
Tullepigen : Du kan altså godt risikere at få lidt problemer fremover i livet, hvis du ikke kan klare at der er nogle, der anderledes end dig selv (som f.eks. bøsser og lesbiske).
Men nu synes jeg, vi skal lade det ligge og droppe den hersens diskussion.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 21:08 |
|
Tullepigen: Hvad så med at slutte fred nu ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
|
Tja... Det har du ret i Marie.
Men det tror jeg godt Tullepigen er helt klar over.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Camilla Med Portulak. |
|
Harj. Dette er mest til dig Marie (Bubber) !!
Jeg synes det er flot af dig, at du " står frem " med det. Andre ville holde sig tilbage i lyset !! - Og så at personer som: Tullepigen, skal råbe sån' op om det. Er for latterligt !! - Det bedste råd jeg kan komme med, her fra er: Luk af for dem, som siger det PiZ. Hvis de synes det, og ikke kan " klare " det. Så er de heller ikke meget værd. For kan man ikke vise respekt til bøsser / lebber. Ja, så ved jeg snart ikke.
Forstår godt at du bliver gal og ked af det. - Jeg ville selv gøre det samme, hvis min mor var lebbe, og andre snakkede sån' omkring min mor. ( Og andre lebber / Bøsser. )
Bøsser / lebber er Sq som alle os andre !! - Kan man ikke vise respekt til dem som til andre. Tja, så ved jeg Sq ikke ...
Det er faktisk ret så TRIST !!
Men O.K., vi er alle forskellige. Vi har alle forskellige meninger / holdninger. - Vi skal have lov til at have dem. Og sige dem. Men man skal kunne kende til sine grænser. Og vide, HVOR grænsen går.
---------------------------------------------------------------
Dette her er til DIG Tullepigen: Hvad ville du selv synes om, hvis folk sad og sagde at DIN mor var Ulækker ?! Bare fordi hun var til samme køn ?! Ville du finde det " Rart " ? Ville du ikke føle en smerte i dit hjerte ?! Hvorfor skal lebber / bøsser, ses sån' på ?! For faen, de er som os andre !! - Du har til dels ret i, at hverken min eller din holdning er rigtig. Men kan du ikke se, hvilken af dem, som ser mest " rigtig " ud ?! Og hvilken der er kørt af sporet !? - Jeg synes det er helt i orden du har din mening / holdning. Men når den er så " stærk " som den er nu, kunne du godt pakke den lidt ind. Eller holde den pænt tilbage. Og tænke på, at du kan såre mange andre, ved at kaste det på bordet, på den " brutale " måde.
---------------------------------------------------------------
Jeg vil slutte her. - I andre skrev i ikke ville snakke mere om det, men sorry. Jeg er blevet PiZzet lidt af !! - Ken sagtens stoppe her, og skal jeg nok hvis I vil have det. - Men jeg følte at jeg måtte skrive det der, til dem begge !!
- Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 21:09 |
|
Man må gerne være anderledes, jeg syndes bare ikke om lebber og bøsser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 21:10 |
|
Tak for rosen, Camilla.
Fik også et kæmpe tudeanfald, blev temmelig ked af det - er sår'n ret hys...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 21:11 |
|
Ja Marie jeg vil gerne slutte fred.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
|
Tullepigen: Okay så.
Skal vi så ikke slutte fred ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
|
Enig. Lad os lade det ligge. Marie, synes du virker som en utrolig åben person, og man kan godt høre på dine meninger, du er vokset op med åbne holdninger mht sexualitet.  Hvilket er fedt.
-+-KNA.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
|
Tullepigen : Godt !!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
25-01-2002 21:12 |
|
Ja, vi holder fred. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 21:17 |
|
KNA: Tak, fordi du sy's det er fedt *GG*  :-P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
25-01-2002 21:24 |
|
Ja, vildt fedt Marie.
Det er meget vigtigt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Jannie*(Bozze) |
25-01-2002 21:52 |
|
Marie- Du må GODT nok være en god veninde:-D
Hvis min mor var lebbe tror jeg at JEG hAVDE FILPPET LIGE SÅ MEGET UD SOM dig, Det var flot gjort. Og jeg forstår DIG!!!
Hilsen Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 22:01 |
|
Taark *Jannie*(Bozze) og *Smile* !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 22:03 |
|
:-D 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
25-01-2002 22:03 |
|
:-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Marie (Bubber) |
25-01-2002 22:10 |
|
Jeg vil gerne sige tak til alle jer, der har været på min side !!  Det var rart at mærke jeres støtte
Og til Tullepigen: Jeg er ikke sur på dig - vi har jo også sluttet fred:) - jeg blev bare helt ude af flippen, da du skrev at bøsser og lesbiske er ulækre, fordi min mor jo er lesbisk og jeg også kender en hel masse andre lesbiske, der er helt vildt søde.
KH Marie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Jannie*(Bozze) |
25-01-2002 22:15 |
|
årrrh i lige måde, du er jo altid sød:-D
KH Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Camilla Med Portulak. |
25-01-2002 22:17 |
|
" Hjælper " hvor jeg kan komme til det
Håber at alt er godt nu !! *Smiler*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
25-01-2002 22:36 |
|
Det var da så lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Susanne /Lukas |
26-01-2002 09:12 |
|
Hej...
Hvad øhh... var det sex eller slagtetransporter vi skulle snakke om ???
Ja, jeg blev bare lidt i tvivl...
Synes det var en forfærdelig udsendelse !!!
Hvorfor kan de ikke slagte hestene her i DK, og derefter transportere kødet i kølevogne ???
Med hensyn til Hr. Ellehammer kan jeg ikke forstå at der er nogle hestefolk der vil være med til at drive den forretning.
jeg ville aldrig nogensinde købe/sælge hest hos en hestehandler !!! - Du ved ikke hvad du får eller hvordan hesten vil blive behandlet. du vil ikke få at vide hvor den kommer hen..
Så tænk over det hvis I skal til at handle hest. KUN TIL/FRA PRIVATE..
Den eneste rigtige måde at tage afsked medsin gamle eller syge hest, er at aflive den hjemme i de vandte og rolige omgivelser...
Knuzzer fra Susanne og Lukas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
26-01-2002 12:15 |
|
Susanne: Vi har andre indlæg om det samme emne - så jeg gætter på folk skiftede til det der lige lå for.
-+-KNA.
~ I'm the hottest swing, I'm the twist and shout. When you gotta sing, when you gotta let it out. You call me and I come running, I turn the music on, I bring the fun in. Now we're partying, that's what it's all about. [Hinton Battle, Once more with Feeling] ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Susanne /Lukas |
27-01-2002 11:49 |
|
KNA : ja ok...
hæftede mig bare ved at der var meget lang ned til svarruden !!!
Godt I blev gode venner igen !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|