|
|
| 12-års stik! *piiiiiv* |
| Forfatter:  |
Dixie_tyz |
| Dato:  |
10-06-2004 20:25 |
|
Hej alle
Overskriften siger jo en del såååh...
Men altså jeg skulle ha min 12 års vaccination i går!  *piiiiv* Det var bare ikke sjovt!
Jeg kom ned at ligge og det var egentlig ikke særlig slemt da hun stak nålen ind
(  ) men værere da væsken kom ind  (Puuuuha... sikke et emne  )
Men lægen var rigtig sød og jeg fik plaster på (hehe...  ) og et glas vand!
Nu håber jeg ikke jeg har skæmt nogen der ikke har fået den endnu... for nogen sys det gør pænt ondt ligesom mig og nogen sys det bare er et lille prik
Har i fået den? Og hvordan har i det med sådan noget med at blive stukket med de der kanyler? (  )
Håber i lægger en lille kommentar...
Vrinsk fra Dixie_tyz! Det styrer at ride med ridehjelm!  Jeg søger en flink part-pony at ride! Klik HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det gør |
Nadia&Sally <3 |
10-06-2004 20:26 |
|
det gør da ikk spor ondt  :d
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| sa jeg blev |
|
|
da jeg blev stukekt, dik jeg en lille tåre  selvom det faktisk ikke gjorde så ondt! Men det var som om det var det rigtige tidspunkt at få det hele ud! 
Kærlige hestevrinsk Anne Sofie
Kun idioter er ikke bange for heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [Overskrift ] |
Laura- |
10-06-2004 20:35 |
|
..Jeg kunne næsten ikke mærke det 
Det gik lidt slemmere for min veninde... Jeg var sammen med hende hen da hun skulle have vaccinationen, og den der lorte læge stak den bare ind i armen på min veninde, og da lægen ville trække "nålen" ud, blev den siddende i venindens arm mens en noget forbløffet læge stod med "sprøjten" i hånden. Så skulle hun prøve at sætte sprøjten fast på "nålen" igen, og så fik hun den heldigvis ud.
men lortelæge alligevel, hun stod bare og gloede da der lige stak sådan en nål ud af min venindes arm. Fydaføj! :s
~ Laura ~ Succes er at opnå det, du ønskede. Lykke er at kunne lide det, du opnåede. ~ Livet er som en dans. Falder du, så kommer du op igen, danser videre og prøver at lade være med at se tilbage på dit fald. ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Sys ikk det gjorde ondt..
Men hele min arm var nærmest bedøvet resten af dagen..
Aner ikk helt hvorfor..
Rikke, som faktisk nok snart må få en hest..!Læs Klaus Hempflings bog; At danse med heste Den er skide god!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Laura-: |
Dixie_tyz |
10-06-2004 20:39 |
|
Laura-: Puha! Stakkels din veninde!  Sådan en møglæge!
Nadia&Sally <3: Nej okay... men jeg sys nu det gjorde ondt!
Til alle der har svaret: Tak fordi i svarede
Håber flere vil svare!
Vrinsk fra Dixie_tyz! Det styrer at ride med ridehjelm!  Jeg søger en flink part-pony at ride! Klik HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stik.... |
|
|
hej jeg synes heller ikke det var så slemt indtil her fra et bare måneder siden hvor jeg fik at vide at de sprøkter en sygdom i os men jeg kan ikke huske hvorfor
hilsen sandra 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12års... |
|
|
Jeg synes ikke, det er slemt. Skal faktisk have en stivkrampe kombineret med noget trope-agtigt noget her til sommer - det bliver meget rart, faktisk.
Jeg tror nemlig min tidligere stivkrampe vacc. er ved at løbe ud.
sandra: Ja, de sprøjter sygdomme ind, så dit immunforsvar kan genkende dem, hvis de skulle angribe dig en eller anden dag.
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| muhassa |
Domze |
10-06-2004 21:03 |
|
Jeg synes ikke det er slemt, overhovedet  Men man kunne da mærke det, men ondt gjorde det nu ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Zafir-pigen: |
Dixie_tyz |
10-06-2004 21:13 |
|
Zafir-pigen: Hva er deeeet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
Alice (Annabella) |
10-06-2004 21:14 |
|
...fik mit 2 dage før min 12-års fødselsdag  Snart *tælle* 1½ år siden mener jeg.
Synes overhovedet ikke det gjorde ondt - Og var heller ikke særlig nervøs. Har prøvet ting der var værre, f.eks at få 24 sprøjter lige efter hinanden  Også er jeg blevet opereret et par gange, hvor jeg også har fået utallige sprøjter. Plus en allergi-test, uha, det var altså¨værre end 12-års vaccinationen!! 
♥~ Mvh Alice ~ Jyde power 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Zafir-pigen: |
Dixie_tyz |
10-06-2004 21:25 |
|
Zafir-pigen: Uha ja! Det lyder ik rart! :S Stakkels dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stakkels MIG!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Jeg Skal om 11 dage
Er bare så ræd.. Kunne græde i dette øjeblik *Ryste**
Jeg besvimer garateret.. hehe. Da jeg var 4 år skulle der 2 voksne til at holde mig.. HOLD KÆFT HVOR DET GJORDE ONDT.
HeLp..
Ven-lig Hilsen Julie
.....Horse Lover Forever.....
Lev mens du gør det Elsk mens du tør det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmmmmm |
AmandaK |
10-06-2004 22:15 |
|
jeg sys det gjorde MEGET ondt :S..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdFsDFSDGsdg |
|
|
hehe.. fik den sidste år.. sys' ikk det var slemt.. min veninde fik den i den ene balle, auu! jeg ku' høre hende ømme sig hele natten  eheh
snakk's
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt I lige... |
Fnuller |
10-06-2004 22:17 |
|
..snakker om sådan noget nu.
Jeg får taget blodprøver ca. en gang om måneden, og i starten var jeg bare så bange for det, fordi jeg engang havde en MEGET dårlig oplevelse med en MEGET dårlig læge s: Men min skræk for nåle, er da gået mere eller mindre over. Blodprøver kan jeg sagtens klare nu, fordi jeg er blevet så vant til dem, men jeg skulle vaccineres idag pga. at jeg skal til Thailand til sommer, så jeg skulle både have stivkrampevaccination og så en vaccination for noget andet. Det var inde på serumsinstituttet.
Min mor skulle først, og jeg kom til at kigge. Lægen var vildt brutal, synes jeg. Han huggede den bare i hende, men okay - der finde jo ikke rigtig nogen blid måde, at stikke en nål i armen på s:
Da det så blev min tur, havde jeg det godt nok skidt - var rigtig svimmel, fordi jeg i forvejen hader nåle og fordi jeg var kommet til at kigge, da det var min mor. Men det gjorde slet ikke så ondt, er kun lidt øm nu. Jeg fik Pippi-plaster på (:
12-års vaccinationen synes jeg til gengæld ikke var så slem.
Knus Trine og Falima SS *Brug bløde ord, men hårde argumenter* FU*K JANTELOVEN!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihi................ |
[Baronen] |
10-06-2004 22:31 |
|
Det har jeg heldigvis overstået. Nej det gør ikke ondt (og jeg er enda meget pivet med nåle). men okay jeg var bare så nervøs så hvis jeg ikke havde fået noget vand med det samme var jeg besvimet. Men det er jo så en anden ting
Held og Lykke med de darjlige nåle der *gyyz*'
men rolig du mærker kun et lille prik. OG HUSK AT SLAPPE AF I SKULDERNE. Lad hver med at spænde fordi så gør det ondt.
Hilsen Pernille&Baronen  Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting som er vanskelige 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|~ Dræber Guldfisken CBP ~| |
10-06-2004 22:35 |
|
Blev det for 2 år siden - snart 3.
Syntes overhovedet ikke det gjorde ondt kan jeg huske, syntes alle folk overdrev da de sagde det gjorde ondt
Er nu ikke bange eller noget for nåle heh.
~|Dræber Guldfisken CBP|~ [Hesten er ikke en du skal modarbejde, men din partner som du skal arbejde sammen med] ~ Det modsatte af kærlighed er ikke had, men ligegyldighed. Når man hader elsker man stadig! ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Argh.... |
Theis |
11-06-2004 10:42 |
|
Har fået den... Og hver gange jeg får en sprøjte, besvimmer jeg. Så kan man selv gætte, hvordan jeg har det med sådan noget... 
Mvh. Theis ~ Princess Of The Universe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|