Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hestepigens pengepungs væreste mareridt!
Forfatter: 
Dato:  24-01-2002 20:49
-er det nye Hööks katalog! -Kan købe mig fattig! Har allerrede planlagt hvordan mig og fanta kommer til at se ud i dirvirse dækkener, jakker, sadelunderlag, sadler og trenser!*Hi Hi*:P har i bestilt katalog??? ellers kan i gøre det gratisHer!. -det er desværre på svensk altså ik' kataloget men bestillings-haløjet

-Pop.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hestepigens pengepungs væreste mareridt!
Forfatter: 
Dato:  24-01-2002 21:21
har det!! ELSKER Hööks!! :)
Købte for 500,- i gåtr!! :D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-01-2002 21:31
Jo Fanta kommer sikkert til at se lækker ud i en helt ny jakke*gg*
Aj, ved hvad du mener. Det sidste jeg har købt var et hovedtøj. Men det var ikke i Hooks.
Q.... Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-01-2002 08:58
Hej

Åhh ja... Jeg har også fået det nye katalog, og jeg er virkelig også ved at planlægge min konkurs! *GG* Ej, der er bare så meget jeg gerne ville købe, og det er altså ikke sådan at jeg har enormt mange penge for tiden... *SUK*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-01-2002 14:02
Øhh...jaah...nu er det ikke lige det jeg planlægger at købe mig fattig i...I ved...ny mobil snart, og er ved at spare sammen til Linkin Park's CD, (mun far brokker sig over jeg bruger en time eller mere på KaZaA dagligt) men jeg får der også Hööks kataloget. Jeg vil der gerne have nogen af tingene, men jeg er ikke helt vild efter meget af det.

Nu skal jeg jo også snart konfirmeres, og jeg kan ikke rigtig købe nys adel til PolZe, fordi jeg faktisk er for stor til hende, og det ville være spild af penge så, også fordi at Silke snart skal have ny sadel o.s.v....ellers...jeg får der også katalogerne, og syntes at man bliver over bombet med dem...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-01-2002 15:18
Jeg har os li' få'd det nye Hööks katalog!...jeg har planlagt ALT hvad jeg ska' ha'...i hvilke farver, størrelser osv...men jeg bli'r jo LUDFATTIG!...*ARG*...men så er det jo bare med at nasse lidt penge af mor og far!...er det da ikke det men har dem til?! *GG*...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-01-2002 22:29
har oxo fået det....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-01-2002 20:47
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider