Ih hvor jeg glæder mig
Min lille Chanellskat skal nemlig ifoles. Min tante og jeg havde gået og snakket lidt om det for sjov, men så snakkede min mor og jeg sammen og kom i tanke om min mors veninde har to lækre Welsh Cob hingste!
Så pludselig blev snakken til noget andet

Så her i søndags tog vi der over (havde selvf. ringet i forvejen) og så på hendes to lækre dyr.
Den ene er en sort hingst, på 162 i stg, 4 hvide sokker og lang blis - den er gudeskøn! Meget hingstet og meget bred. Den hedder Toto

Han er kun 7 år.
Den anden var kun 150 i stg, mørk palomino med 4 sokker og blis også, en ældre herre på 19 år og hed River. Han var en rigtig kælepotte, smallere bygget og WAUW når han galloperede rundt

*savlesavle* Havde gerne købt ham i stedet
Jeg valgte palominoen, da den virkede mest rolig og ejeren fortalte at den er meget blid når den bedækker - og siden det er Chanells første føl, synes jeg det ville være bedst med en hingst som ikke bare stormer på. Og, så er der jo en chance for palomino på Chanell med en mørk palomino

Hun er jo halv haflinger, så der burde være en chance

Men skidt pyt, så længe det bliver et sundt og rask føl!
Vi gør det mest for sjov, vi vil beholde føllet. Det er også lidt for selv at lave en selskabshest, for min shetlænder holder jo nok ikke evigt. Bliver spændende.
Hun skal så til hingst om 3 uger, hun er hingstegal lige nu - MEGET hingstegal, er du gal! Så bliver når jeg kommer hjem i sommerferien. Glæder mig, men tænk - jeg skal vente et helt år før der kommer et føl ud
Nå en helt anden ting, er midt i eksamenstid - DYBT suk!

Er stressende! Men, har klaret min mundtlige matematik - fik 9

Gav mig til at tude da jeg kom ud!!! Havde
aldrig troet at jeg kunne få 9 i matematik, så var lykkelig.
I dag var det så mundtlig dansk, fik 10

Weee går bare godt, hæhæ... Men i morgen er det tysk, så der bliver jeg lykkelig hvis jeg får et 6 tal,
Wish me luck