Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hej med jer! Opdatering om min ridning! :-)
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 19:56
Hej med jer derude!

Ja, ved jo ikke hvor meget i intressere jer for min ridning, men det er lang tid siden jeg har været herind, og derfor syntes jeg lige at jeg ville opdatere lidt! :-)

Jeg har stadig part på Wonder, som jeg jo har haft siden Oktober. Jeg er bare så glad for hende, hun er SÅ dejlig! Vi har haft vores nedture, bla. har hun løbet løbsk med mig på tur 2 gange, hvor jeg faldt af.
Men nu begynder det endelig at gå fremad! Jeg må ikke ride tur alene siden vores små "uheld", men så rider jeg bare med Katrin, Wonders ejer.
Jeg rider ialt cirke 4 gange om ugen på hende, og jeg prøver at gøre det så afvekslende som muligt. Jeg rider på banen, longere, løspringer, rider ture og går ture med hende. På banen er hun begyndt at gå rigtig pænt. Hun sænker farten når jeg beder hende om det
( Hvilket hun har haft meget svært ved før! ) Ihvertfald i skridt og trav. Galoppen er vi ikke kommet så langt med endnu. Hun kan også stille sig nogenlunde i skridt nu, og hun hidser sig ikke mere op, som hun gjorde før i tiden! Hun er en sand engel!!!! >o< He...! På tur arbejder vi meget med hendes galop, så kun ikke stikker af med mig igen! Og jeg er igang med lige så stille at lære hende at springe!
Alt i alt går det super godt!
Jeg skal forresten have hende med på ridelejr, ude på min rideskole, og jeg tror vi kommer til at lære meget af den uge! ( Håber jeg! ) :-D

Jeg får stadig undervisning på Enggaarden hver Onsdag, og jeg hjælper til derude hver Fredag. Derude står der en fuldblods hoppe ved navn Light Breeze ( Brisen ) Hendes ejer har ikke været derude i et halvt år eller mere, og jeg syntes at det er SÅ syndt for den! Men så idag fik jeg en af mine veninder som har ejerens nummer, til at ringe at spørge om jeg ikke måtte strigle, nusse og evt. gå tur med den Onsdag og Fredag hvor jeg alligevel er derude. Det måtte jeg gerne! Er bare så super glad! Tænk at kunne gøre lidt for den stakkels hest! :-D

Wonder kommer selvfølgelig i første række, hun er jo min øjesten! :-D Men jeg er glad for at jeg også kan gøre Brisen lidt gladere, når jeg alligevel er derude!

Så det var lidt af en (kedelig?) opdatering fra mig!

Hehe....

I må gerne svare hvis i vil... :-D

:-D Kram fra Camilla og Wonder :-D
Hvis du ikke må få en hest...
Så køb et marsvin! :-P
Jaller's Marsvine Opdræt
0
0
Svar på denne tråd

He, he..
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 20:14
Det lyder da super dejligt!!

det faktisk oss meget godt for mig og Clair.. :P

He, he.. Det lyder som om det er noget i begge får ud af..

Rikke, som faktisk nok snart må få en hest..!
Læs Klaus Hempflings bog; At danse med heste
Den er skide god!
0
0
Svar på denne tråd

Til Duke......
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 20:17
Hej med dig!

Hvor lang tid har du redet Clair?

Har lige været inde på din præsentation og se billeder!

F*ck hun er lækker!! :-D

:-D Kram fra Camilla og Wonder :-D
Hvis du ikke må få en hest...
Så køb et marsvin! :-P
Jaller's Marsvine Opdræt
0
0
Svar på denne tråd

He, he..
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 20:48
Har redet hende siden i vinters..

Tjaa.. Hun er da meget flot.. ;)

Rikke, som faktisk nok snart må få en hest..!
Læs Klaus Hempflings bog; At danse med heste
Den er skide god!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider