|
|
| Cathrine/Lucky |
| Forfatter:  |
Anonym |
| Dato:  |
23-07-2001 14:58 |
|
Hej!
Vi er trætte af alt det der står om Cathrine og lucky, for halvdelen af det passer ikke!!!
Cathrine har IKKE redet en pony til B(det kunne hun heller ikke) og når hun skal have hesten til biddet bliver den savet ned.
Lucky springer for tidligt, og "trækker" ikke på forhindringerne(den nyder det ikke)
men hvis den får et par rap i røven springer den.(det benytter Cathrine MEGET)
Det kan godt være at den kan springe et højt spring, men aldrig en hel bane.
Lucky er ikke specielt pænt bygget, og det ser ikke vildt godt ud når den går dressur. Det ser ikke let ud, som det skal.
Vi har set hende til stævner mange gange, og det er altid det samme. Hvis noget går galt, går det ud over hesten, og så gider hun ikke mere. Hun er en MEGET dårlig taber.
hilsen Anonym
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Cathrine/Lucky |
Gizmo |
23-07-2001 15:57 |
|
Hvor står alt det henne?
Hvorfor tør du ikke sige hvem du er, det er da for dumt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Dogde Wind* |
23-07-2001 21:13 |
|
ØHHHH
Hvad sker der her !?!
Knuz Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
cathrine |
24-07-2001 11:10 |
|
jeg saver heller ikke min hest i munden og du har ikke set den springe på hjemme bane der springer den alt det er kun fordi den ikke kan li springene for sådan nogen har vi ikke i jelling den havde en dårlig periode men det har den ikke mere når men det er let at ride dressur med den. anonym dit svin har du ikke læst át man ikke skal skrive noget ondt om andres heste min pony springer en hel bane med ma højde og jeg kunne ikke holde den til springning på den ridelejr jeg var på jeg synes du er dum og derfor vil jeg ikke komme her mere og jeg er ikke en dårlig taber.. svin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
cathrine |
24-07-2001 11:14 |
|
det syden ved jeg godt hvem det er og din hest er grim og går pisse dårligt og springer grimt okay hvad for et stævne har du set mig til???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Gizmo |
24-07-2001 12:35 |
|
Lad hende dog være Catrine.....Du lader dig rive med !
Hun er så jaloux at det lyser ud af hende....Lige nu sidder hun sikkert og griner sin fede røv i laser.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Ida |
24-07-2001 14:40 |
|
Hej Cathrine.og i andre.
Jeg går på den samme rideskole som Cathrine, og det som "anonym" har skrevet passer ikke!!!
Man kan ikke bedømme en person og hest, hvis man kun har set den til et par stævner. Jeg synes at det er noget pis at skrive, og det sårer jo også meget! Jeg kan godt forstå at Cathrine ikke vil være på Heste-nettet mere!
Jeg synes bare at det er ærgeligt at der er nogen der skriver sådan noget!
Lucky KAN godt være strid til stævner, men den er ikke ret gammel endnu og har ikke ret meget erfaring! jeg sprang sammen med hende for en uges tid siden, og der fløj den jo bare over 1.10 helt uden problemer! og den går også fin dressur af en 5 års at være.
Jeg synes bare at man skal tænke sig om før man skriver sådan noget, for det sårer helt vildt!!! Hvis man ikke kender hende kan man heller ikke skrive sådan noget!
Så Cathrine, jeg håber da at du stadig vil komme på Hestenettet...!
vi ses på Rideskolen ik´?
mange medfølende knus og kram Ida og Prins.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sille |
24-07-2001 20:18 |
|
Føj hvor noget lort at skrive!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
25-07-2001 10:32 |
|
Ikke for noget !!! Men når man læser det her tænker man altså: GUD HHVOR ER I BARNLIGE!!!
Jeg er næsten 100% sikker på at dig Anonym er ældre end mig. Jeg er kun 11 år, men kunne da aldrig finde på at sidde og svine end pige, og en hest ud på den måde. Hvis du har set dem til et stævne, så ved du njo heller ikke hvorfor den måske er sådan vel?!?! Hvis den nu springer helt op til MA der hjemme. SAå er det da klart hun også prøver at springe sådan til et stævne. Og desuden skal du IKKE beskylde den stakkels pige for noget hun ikke har gjort !!!!
KnuZ *Smile*
P.s min konkurrence er klar senere i dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Zometimez*Adjoa* |
25-07-2001 11:05 |
|
Til Anonym ! ! ! !
Hvorfor laver du et inlæg om det der ? ? ? ?
Hvad ville du sige til hvis, jeg laver et inlæg om dig og skriver alt muligt PISSSS om dig ? ?det troe jeg ikke du ville kunne lide ! ? ! ?
Og til dig Catrine !!!!
Nå du self skriver at man ikke må svine andres ponyer til,hvorfor fanden gør du det så self ! ? ! ? så stå dig og Anonym jo lige !!!???
alser anonym skriver at din pony er dårlig til at springe o.s.v
Men du skriver jo self at hendes pony er: grim,går dårligt og springer grimt ! ! ! !
Knuz *Zometimez*Adwoa*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Donia |
25-07-2001 16:47 |
|
Hvad sker der?!?!?!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Donja |
25-07-2001 17:22 |
|
FY FY FY FY CATHRINE DER KAN DU BARE SE AT DET ALDRIG BETALER SIG AT LYVE.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Donja |
25-07-2001 17:24 |
|
PS. SANHEDEN ER DERUDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Maria |
25-07-2001 22:22 |
|
Hej allesammen jeg har set Cathrine ride og hun rider godt og det passer ikke en skid det den anonyme svin har skrevet !!!!!!
Hilsen Maria og Tarzan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
My |
25-07-2001 23:12 |
|
Hej jeg vil bage sige til den der er anonym lad Cathrine være.
Kærlig hilsen My
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
26-07-2001 10:52 |
|
Ctahrine, hvor strater du stævner henne ?
Og til Anonym. Jeg tror ikke Cathrine har løst til at starte flere stævner efter det her !!! At vide nogle står og krittiserre ens ridning er altså ikke rart !
Men Cathrine, blev bare ved med at starte stævner!
knus *Smile* Min konkurrence er færdig, så husk at deltage !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
cathrine |
27-07-2001 10:58 |
|
jeg starter i diskrit 8 9 10 nej jeg har næsten ikke løst til at starte mere til anonym jeg vandt da en lb på diskritsplan med o fejl og jeg havde ikke pisk med og jeg var den eneste fejlfrie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
27-07-2001 15:59 |
|
FLOT! Det var sku da flot Cathrine 
vi andre kan ikke en gang gennemføre en Lc !!
Distrikt 8 9 10... Hvor er det ? Måske på Amager? jeg ville gerne se dig ride  Jeg tror ihvertfald ikke på edt Anonymk skriver!
Men held og lykke! Og bliv bare ved med at starte stævner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
cathrine |
28-07-2001 13:50 |
|
til alle sammen undtagen anonym.
tak for det i har skrevet og tak fordi i har bakket mig op tak.
og til smile det ligger i jylland i sønderjylland og der omkring
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
28-07-2001 17:46 |
|
Okay... Jeg håber du en gang kommer til Sjælland så jeg kan se dig ride !! Og Anonym, du skriver VI et trætte af at høre om Cathrine og Lucky! VI? Det drejser vist kun om dig... Du er bare misundelig....
Og forresten! Er det dig der hdder Donja ? Altså ikke Donia, men Donja ?
Myz og hugs *Smile*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Jannie |
28-07-2001 22:34 |
|
til anonym:
HVORFOR skal det lige være Cathrine det går ud over
og desuden er lucky meget pæn og cathrine rider rigtig godt.
for det har jeg selv set Og jeg er ikke blind for jeg har nemlig også været på ridelejr med hende Så jeg syndes du skal sige undskyld det er nok det bedste for du kan jo selv se hvor mange der har set hende ride og har set Lucky....
til Cathrine:
jeg syndes at du ikke skal tage dig af hvad hun skriver for vis du bliver ved så kan man jo komme langt iser med Lucky for han har nogle flotte gangarter og du rider meget godt og det så også flot ud da du red LC2 på ridelejrn
P.S. for den IDIOT rider vel IKKE bedere end du gør !
hun har vel ingen gang kommet igenem Begynder 1 program ! eller nemme
LX diskrit såå du kan være roglig stolt af din ride måde og din flotte hest
Knus Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Bella |
14-09-2001 21:42 |
|
til anonym
helt ærligt hvad bilder du dig ind, et er at skrive dårligt om andres heste, alene det er får dårligt, men så oven i købet at være anonym, fy for den lede, du har vel håbet på at hun vil komme i unåde, men det blev vist lige omvendt hva'?
jeg kender ikke Cathrine, men efter det de andre skriver lyder hun en hel del bedre end dig(eller rettere, enormt meget bedre)
.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|