Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nye billeder af MissAmi *Springbilleder*
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 15:02
ret godt billede.. ved godt jeg skal kigge op..

også ok billede

skal mere frem i sædet.. men hun satte alt for tidligt af..

men lillesøster på Misse

Kys :P

skønhedens hoved!!

Ved godt jeg er aaaalt for stor.. men så snart græsset er klart hos dem, kommer hun hen til en lille pige på 9 som skal starte noget på hende.. så jeg ka få en lille landspony :P

Ehm... ve du noed?

Min HP - husk gæstebogen!

Precious vinder af JHN´s følkonkurrence
Magic Touch vinder af JHN´s vallak konkurrence
Tai Chiquita, nr. 2 i Hoppekonkurrencen!
Tai Tequila (tidligere låne pony) 2. pladsen i springkonkurrencen
0
0
Svar på denne tråd

uuups glemte et
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 15:07
her: ses bagfra

(Min storebror er fotograf for alle billeder hvor jeg er på dens ryg)

Ehm... ve du noed?

0
0
Svar på denne tråd

næsebåndet !
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 15:22
Hej

Dit næsebånd skal 5cm højere op!

pæn pony.

Mvh Randi og Sille.

Vi er en milliterry"gruppe" i acceleration :-D

www.smanti.webbyen.dk - et besøg værd :-D

Tab og vind med samme sind "hvis du taber er det ikke hestens skyld"
0
0
Svar på denne tråd

sød pony..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 16:07

men som Randi siger skal dens næsebånd noget højere op.
ellers kan det trykke det nederste af næseryggen.

rigtig sød pony. ;-)

:-D MVH Karina og Nobody :-D
Det regnede den nat Nobody blev født. ikke fordi det var hans skyld, men fordi himlen lige havde mistet sin smukkeste stjerne.
8-) Dressur rytter.- og er stolt!
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 16:08
der er jeg ikke enig... hvis næsebåndet kommer for højt eller for lvat begynder ponyen at gå meget mod bidet.. og der sidder det perfekt.. foresten også tjekket og rettet af min ridelærer... fordi jeg ikke var sikker...

Ehm... ve du noed?

0
0
Svar på denne tråd

synes nu stadig..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 16:23

Det sidder for langt nede. men det kan selvfølgelig også komme til at sidde forkert,hvis det kommer for langt op.
men synes dit sidder alt for langt nede.
har nu aldrig hørt at det skulle sidde så langt nede.

:-D MVH Karina og Nobody :-D
Det regnede den nat Nobody blev født. ikke fordi det var hans skyld, men fordi himlen lige havde mistet sin smukkeste stjerne.
8-) Dressur rytter.- og er stolt!
0
0
Svar på denne tråd

altså jeg vil
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 16:42
nu også sige det sidder for langt nede mod biddet! Det hud som sidder i mellem biddet og næsebåndet blir måske mast sammen og det skraber huden af! Kom til at gøre det samme med min gamle hest! Og hun fik to store sår! Så man lære at sine fejl! Men det er jo som man vil sætte det :-) Så længe ponyen ikke er generet af det er det vel ikk noget problem!

Men ellers rigtig sød pony! Og så lille igen er den da heller ik :-D

8-) Josse & Hagar 8-)

At tænke før man taler er som at tørre sig i røven før man skider :-)

0
0
Svar på denne tråd

Næsebåndet..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 16:47
Det sidder sltså for langt nede.. Man skal kun kunne få to fingre ind mellem næsebåndet og knoglen/kindbenet (ved ikk hvad det hedder, men man kan tydeligt se det på billedet)

Der kan man mindst få 5 fingre ind..
0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm.............
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 18:14
dit næse bond skal lidt længere op
men dejlig pony

;D HesteVrinsk fra Anton_Tos aka Signe! ;D
Også kendt som: Zolo Zoo ZignÆ!
Den store Heste elsker {> Den største Anton Elsker {>
pigen med halv parten trisse hun også elsker

0
0
Svar på denne tråd

Du er lidt stor?
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 18:35
Det er en rigtig fin pony, men jeg synes du er ret stor til den..
Og det med næsebåndet, det skal altså rettes!
0
0
Svar på denne tråd

fin pony...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 19:13
sød pony, men næsebåndet skal altså noget højere op...

KnuZzer Moi

{>
Vi er et Team Mig og Jasmin
Pintoer styrer
{>

:-DVinder af JHN´s sødeste par :-D
0
0
Svar på denne tråd

pas på over springet
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 19:14
når du giver efter er det rigtigt at du skal give efter så hesten har frihed til at strække sig. men pas på din tøjle ikke hænger i en bue. Gør den det, vil du uværligt komme til at rykke hesten i munden når du samler op igen. derfor så giv efter så meget hesten behøver med ikke, mere. På det første har du klart givet for meget efter og kastet dig for langt frem. Ellers ser det rigtigt pænt ud. Synes den springer fint.

Som de andre vil jeg mene at dit næsebånd skal hæves, da det ellers kan lukke for luften og klmme huden mellem bidet og næsebåndet. Hvem er din træner?

Med venstre hånd
Line og Calano

Bispestaven - et løb for rigtige spejdere
0
0
Svar på denne tråd

Line....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 19:43
Tina Nissen.... og næsebåndet skal IKKE højere op... for så tværer den fuldstændig.. sidst jeg hævede det kastede den sig bag over med mig.. landte på ryggen.. jeg nåede kun liiige at komme væk...

Ehm... ve du noed?

0
0
Svar på denne tråd

det lyder ikke godt
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 20:32
men hvis det fungerer, så vil jeg ikke blande mig. men ville da være nervøs for om den havde smerter hvis den reagerede sådan.
Det vigtigste er jo altid at det fungerer.

Med venstre hånd
Line og Calano

0
0
Svar på denne tråd

vil ogdså sige
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 21:09
dit næsebånd skal op.. mit det sidder et par cm fra Kindkammen!!!

Super fin pony!! Ser ud til at springe fint. Du er lidt stor. det går vidst ;-)

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Cille...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 21:21
ved godt at jeg er aaaaltf for stor... men holder hende bare gående indtil Kista tager over (hende fra kong.. Sikkers søster)
Super fin.. heeh yep.. 127 høj.. har sorunget (indtil videre 4 år gammel) 110 i løsspring og 80 med rytter... rigtig god teknink og flot benløft!!

Ehm... ve du noed?

0
0
Svar på denne tråd

Næsebåndet stadig...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 22:52
Jae, som alle siger, så skal næsebåndet altså nogle centimeter længere op, uanset hvad din ridelærer siger! Det står der i alle ridebøger...

Men ellers en rigtig fin spring pony!

;-D ♥ -*Knuss Nina & Rozaline*- ♥ ;-D

Mennesket er det eneste pattedyr,
der er nået så vidt i sin udvikling,
at det må have undervisning i at parre sig.
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 13:22
Hej !

Ja, næsebåndet.. men det har alle jo sagt !

Hmm.. må jeg lige rette på dig?? gør det altså!
Jeg syntes ikk at de spring som du viser ser særlige godt ud! prøv lige at kigge på det igen..

Det ligner at du bare lader den farer over til springet alt hvad rammer og tøj kan holde.. og det er forkert! en hest som kommer i en kontroleret galop hen til et spring vil artomatisk få et godt afsæt og springe højt og langt over springet.. men når man lader sin hest farer over til et spring får den et elevator spring og den gør sig lang og flad..

hmm og det der med så du kan få en lille landspony.. ved ikk rigtig hvad jeg skal syntes om det når du ikke engang kender de mest simple ting inden for springning hvordan skal du så kunne ride landsstævner?? det er jo ikke bare ponyen der skal kunne springe.. rytteren skal være med!!

Tag imod kritik og rettelser i stedet for bare at tro du ved alt og du er den bedste... bare nogle gode råd..

;-D :-D ;-D Knuz Step, Pan og Shakira;-D :-D ;-D

:{-(Læs disse dyrs øjenes sprog her :{-(

:-DDyremishandlere er nogle !#&7)/%½§? :-D
:-Dcitat moi :-D
0
0
Svar på denne tråd

!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 16:28
Nu synes jeg delme du går liidt for langt over stregen!! har jeg nogensinde sagt jeg var den bedste?? Og fare hen til springet.. go get it.. for fanden.. det gør han sku ikke!! Og især på det billede du viser har hun ryggen flot med og springer rigtig flot!! Jeg ved godt jeg kigger ned.. men det går mange landsryttere squ da også en gang i mellem!!!

Hun har et godt afsæt, og hun har en god teknik!! Så er jeg LIGEGALD med hva du siger!! Du kan da ikke sige det pis uden at have set os springe irl!!

Og det med at få en lille landspony!!! det har jeg jo nærmest allerede... heeh :P... hun springer i hvert tilfælde S klasser (enda højere) i løsspring og har en enkelt gang (hun er 4!!) sprunget M med rytter!!!

Tror foresten aldrig jeg har set MissAmi springe lang og fladt!! Og har trods alt haft hende siden hun blev født!!!

OG... jeg springer GODT!! Ved godt det måske lyder som om jeg er selvglad, men har fanme fået det af vide over en million gange!!!!

Ehm... ve du noed?

0
0
Svar på denne tråd

så kommer der et andet spørgsmål op
Forfatter: 
Dato:  03-06-2004 08:58
Hvorfor springe den så højt når den er 4. i et andet indlæg skriver du at den har sprunget 110 uden rytter og 80 med. hvis det er en III'er, hvilket jeg ikek lige har gennemskuet, så er 110 ganske rigtigt S, hvis der da var noget for III'er der hed sådan.... men 80 er kun LA.
Ligegyldigt hvad, er det MEGET højt at springe på en 4-års. Jeg går ud fra den fylder/er fyldt 4 iår? Hun må alligevel ikke gå mere end Lc, der for III'er er 60. Husk på at hun ikke er færdig med at vokse og ikke har fået den muskelmasse hun ender med endnu. De betyder at hun når hun lander, lander med hele sin vægt på senerne, hvilket i længden ikke er særligt hensigtsmæssigt.

Med hensyn til hendes teknik, synes jeg det ser udemærket ud. Det er som du selv påpeger ret svært at se på billeder.

Med venstre hånd
Line og Calano

0
0
Svar på denne tråd

hm, meget for en 4 års..
Forfatter: 
Dato:  03-06-2004 13:20
hm, hvis den er 4 år er er det tidligt at springe så højt. Jeg har selv anskaffet mig en 4 års, og den har også meget spring kap. Den har hoppet et par enkelte spring på 110 m med tidigere rytter. Jeg vil dog ikke springe så højt. Der er jo en grund til at 4 års ikke må springe mere end Lc.
Hvis du skynder dig for meget med en hest, så holder den sgu ikke så længe.
og jeg vil væde med at din dressur ikke er 100% iorden, da hesten kun er 4 år, og skal først til at finde ud af det hele.
Først dressur så spring!
:-D
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤

En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt,
ubeboet ø,
så længe der er fugleklatter på den
~ Lov fra USA

Søger part!
0
0
Svar på denne tråd

svar::::
Forfatter: 
Dato:  03-06-2004 13:24
Jeg har sprunget 80 cm, på et enkelt spring ca. 2 gange på hende, bare for at hun skulle have lov at "snuse" til noget med lidt udfordring....

Hun kan gå ca. Lc - Lb niveau i dressur.. kan afsæt til galop fra skridt, trave med ryggen oppe og nakken nede, parade fra galop.. kan det væsentlige.. men hun fik først rytter på da hun fyldte 3.. bæeb gjordt rytter vant.. stod hele sommeren, også tog vi lidt fat på hende i efteråret, blev kun brugt ganske lidt i vinter, og er nu begyndt at ride hende op til en lille pige...

Ehm... ve du noed?

My Precious vinder af JHN´s følkonkurrence
0
0
Svar på denne tråd

nå jo Shakira
Forfatter: 
Dato:  03-06-2004 16:18
foresten, har en video fra MissAmi´s første og eneste springstævne, med mig på ryggen.. ved godt jeg er for gammel, men det var bare et elevstævne og der startede også (mod mig) en "pige" på 19 med sin kat.I

Hvis min far kan sætte den ind kan du jo selv se at JEG og PONYEN springer godt, kontrolleret, små og skarpe sving ja, men det er en lille pony, og et meeeget langsomt tempo vi springer i... da det var hendes første stævne nogensinde (har startet en begynder 1, med den "nye" rytter) skulle hun hae en rigtig god erfaring og hun havde det skideskægt uden af jorde afsted.. men tog det bare stille og roligt uden hverken rende uden om, tøve, stoppe eller kigge...

Ehm... ve du noed?

0
0
Svar på denne tråd

hmm hmm hmm.. (10 tegn)
Forfatter: 
Dato:  03-06-2004 18:55
Hmm.. jeg syntes du modsiger dig selv lidt??

"hun springer i hvert tilfælde S klasser (enda højere) i løsspring og har en enkelt gang (hun er 4!!) sprunget M med rytter!!!"

Og efter det siger du så..

"Jeg har sprunget 80 cm, på et enkelt spring ca. 2 gange på hende, bare for at hun skulle have lov at "snuse" til noget med lidt udfordring..."

Hmm.. men okaii når bare du selv kan finde ud af det.. og så er der den her..

"OG... jeg springer GODT!! Ved godt det måske lyder som om jeg er selvglad, men har fanme fået det af vide over en million gange!!!"

Ja der vil jeg give dig ret.. det er ret selvglad af dig.. men okaii det må du jo om.. Noget andet jeg ikk vil give dig ret i er det du siger her..

"Jeg ved godt jeg kigger ned.. men det går mange landsryttere squ da også en gang i mellem!!!"

Aaa... Not dem som kan ride gør sq ikk... det har man simpelthen for hårde træner til at turde gøre..

Men okaii..

0
0
Svar på denne tråd

Hallo <<?!
Forfatter: 
Dato:  03-06-2004 19:34
Altså der er ikke S klasser for kat 3 ponyer?
Og ponyen må ikke engang starte M klasser(som du jo siger - *lol* )
Men seriøst, tror ikke på det du siger, og så skriver du jo også, at du har en video fra det første stævne(som også er det eneste stævne hun har startet)
øhm?
er fuldstændig enig med ¤Shakira¤!!!!

Mvh Anne - Lonnie & Prins
- Smil og vær glad, for hver dag, som går -
så skal du se hvor ondt i kæben du får!
0
0
Svar på denne tråd

Hej.....
Forfatter: 
Dato:  03-06-2004 22:08
Shakira - Det er ikke M til stævner jeg taler om, men et enkelt spring til træning og 110 cm er S for an kat III!!

Har en video fra hendes første stævne...

Og JO.. mange landsryttere kigger ned over et enkelt eller to spring engang imellem... sådan er det bare..

Ehm... ve du noed?

0
0
Svar på denne tråd

(10 tegn).......
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 12:32
Jaja.. Det vil jo bare blive ved med at være dit ord imod mit.. Forstår bare ikke hvorfor du tager det så ile op.. jeg kritisere dig ikke bare for at gøre det.. det er fordi der er noget i det!! Det er også tydeligt at se at du godt selv ved at de er noget galt på den måde du svarer med at snærer af mig (Og andre)... Men altså det var bare lidt hjælp ikke så meget andet..

0
0
Svar på denne tråd

Shakira
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 14:17
selvfølgelig ved jeg at det er en fejl at kigge ned.. men har du aldrig kigget ned pga. hesten feks. sprang for tidligt eller for sent??

Alle laver selvfølgelig fejl.. men derfor jorder hesten nødvendigvis ikke frem mod springet.... Nope... som jeg også har fået af vide her på min rideskole "hun er delme en fiin pony" og "fuuck hvor springer den godt!!" Og det jeg er stolt af ved hende er pla. at hun plejer at bedømme afstande helt suverænt uden hjælp fra rytter, hun jorder hverken til eller fra springet, men springer roligt og kontrolleret med ryggen oppe!! ALT der skal til for at blive en kanon springpony!!!!!

Ehm... ve du noed?

0
0
Svar på denne tråd

foresten
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 14:39
lige et par billeder af landsponyryttere der springer M til på (som sgat) landsplan der kigger ned

Fundet under salgsbasen

Fra Wiegaarden:

skal du have flere beviser??

Ehm... ve du noed?

0
0
Svar på denne tråd

hvor blev
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 16:07
den hårde træner lige af her???

Ehm... ve du noed?

0
0
Svar på denne tråd

Slap af ikk...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 21:06
(Overskrift) Hva har du gang i??

"men derfor jorder hesten nødvendigvis ikke frem mod springet... Nope..."

Har jeg sagt at alle heste gør det?? Jeg sagde at det lignede at din pony fik lov til det ikk nødvendigvis at den gjorde!!!

Den hårde træner!! ja bare vent de gør det nok ikk igen.. og jo jeg kiggede engang ned men så begyndte jeg at få undervisning af Jes Madsen og han retter hver gang man gør den mindste fejl tilgendgæl roser han også hver gang man gør noget rigtigt...

Og jeg har ikk sagt at jeg behøvede beviser!!

0
0
Svar på denne tråd

Shakira
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 22:54
du siger jeg skal være rolig, er det ikke dig der kritisrer mig om min pony helt vildt!!! Det er altså kun en 4års så selvfølgelig er den ikke perfekt.. sprang foresten lidt med hende igen idag... sådan noget bette Ld - Lc værk... ingen jorden... (plejer der heller aldrig at være) så hun jorder altså hverken fra eller til springet som du tror!!!
Og det må jeg da vide!!!

Det med beviser.. du lød bare som om "ja det bliver jo dit ord mod mit, men jeg ved jo bare JEG har ret og JEG er bedst til ALT! agtigt.., så ville lige bevise det...

Den hårde træner.. selvfølgelig retter man det... når jeg kigger ned til træning bliver det da også rettet.. men ponyen satte af lidt tidligere end jeg havde regnet med, så nåede ikke at kigge op.. som jeg også har beskrevet.. hvis der er noget du ikke forstår så SPØRG, i stedet for at starte med anklager på at jeg er en dårlig rytter der ikke rider mine heste godt nok!!! Rider trods alt M - S klasser til træning og Lb - La til stævner dressur på en kat I pony!!!!!!!!!!!

Bevar livet, Bevar hesten!

0
0
Svar på denne tråd

DEjlig hyp...! :)
Forfatter: 
Dato:  05-06-2004 19:50
Overskrift,..!

Hmmm...! Hvornår har du startede 4 års på den..? Og hvor...? Hvorn gik det..?

HS auriganbid sælges
Kieffer Wien sælges
:-D Elsker min dejlige hest My Fair Tango se ham i præ
:{-( {> Savner Tessa som blev aflivet d 28/7-03 Vil altid elske hende :{-( {>
0
0
Svar på denne tråd

HAFSJFHLF
Forfatter: 
Dato:  05-06-2004 20:05
Hmm.. nej jeg kritisere ikk dig og din pony helt vildt! Jeg rettede bare!!! Og jeg har aldrig sagt at den skulle være perfekt- læs hva jeg skriver.......

"ingen jorden... (plejer der heller aldrig at være) så hun jorder altså hverken fra eller til springet som du tror!!!
Og det må jeg da vide!!!"
Hmm.. jeg sagde at det så ud som om hun bare fik lov til at jorde til springet! -Ikke at hun gjorde...
-Læs hva jeg skriver!!!!!!

"Det med beviser.. du lød bare som om "ja det bliver jo dit ord mod mit, men jeg ved jo bare JEG har ret og JEG er bedst til ALT! agtigt.., så ville lige bevise det..."
Hmm.. ja det mener du.. men det har jeg heller aldrig sagt!! - læs hva jeg skriver!!!!!

"hvis der er noget du ikke forstår så SPØRG, i stedet for at starte med anklager på at jeg er en dårlig rytter der ikke rider mine heste godt nok!!! Rider trods alt M - S klasser til træning og Lb - La til stævner dressur på en kat I pony!!!"
Hmm.. igen jeg har ALDRIG anklaget dig for at være en dårlig rytter og ikke ride dine ponyer godt nok..-Læs hva jeg skriver!!!!!!

Helt ærlig tag dig dog sammen.. Jeg har da lov til at skrive min menning om de billeder du har sat ind.. eller hvad?? Hvis du ikk kan tåle at der er en som retter lidt på dig - for at være hjælpsom - så lad dog være med at sætte billeder herind!!

0
0
Svar på denne tråd

Shakira
Forfatter: 
Dato:  05-06-2004 23:20
Det var ikke bare at rette!! Det var kritik til det yderste!!!

Belinda: Har kun starter et stævne på den, men den har startet to.. red en Ld springning for kat II mener jeg (hun er en kat III) ellers var det for en kat I.. red til et elevstævne da jeg enlig er for gammel, men red mod en på en kat I der var 18... men hun sprang helt perfekt... og trods det va hendes dengang første stævne fik hun 1.pladsen :P

Weee

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-06-2004 00:04
Så mon i ikke har fået diskuteret færdigt nu. Jeg tror ikke i bliver enige, så hvorfor ikke standse nu? :-)
-Signe
;-D

"Det man hører er man selv"
P3
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2004 13:27
Hvornår blir hyppen så 5...? Tanker lidt på, det jo jo noeD med at 4 års ikke må starte før 1 maj, er det ik sån...? Nu tænker jeg mere, at hvis klubben har ladet dig starte så er de jo galt på den...! (tro ik jeg skælder dig ud eller noeD, undrer mig bare over hvis en klub har gjort det, men okai, sån r det en gang i mellem..! ;p )

Når, men igen hvis jeg ik skrev det før, dejlig hyp...!

HS auriganbid sælges
Kieffer Wien sælges
0
0
Svar på denne tråd

hgjhgkldfghdl
Forfatter: 
Dato:  06-06-2004 17:05
Ja.. det mener du!!!

men jeg kan fortælle dig at hvis jeg ville kritisere dig så var der kommet meget mere på bordet!

0
0
Svar på denne tråd

Belinda
Forfatter: 
Dato:  06-06-2004 19:13
Da det kun er et elevstævne må næsten alle starte alt. og klasserne går ikke over Lc... derfor fik vi lov at starte så hun kunne få lov at prøve med den rytter der har redet hende til, var den første der sad på hende, skridtede på hende, travede på hende, galoperede på hende, sprang på hende.... sys os det skulle være den første der startede stævne på hende..

Shakira - tror ikke rigtigt der er mere at kritisere end at jeg ikke har hovedet oppe på det ene billede og at jeg er for stor.. sååå

0
0
Svar på denne tråd

Okai...!
Forfatter: 
Dato:  07-06-2004 12:33
Kan skam godt forstå dig, det er jo altid sjovere, og der er jo også noeD ære i det, sys jeg...! Heh...! :)

Var den anden til at springe min hyp (anden gang den blev sprunget med rytter) og min ridelære sprang ham den aller første gang..! Og selvom min ridelære tog ham først gang, sys jeg da helt klart at det er sjovt at være den der springer ham op, hvis man kan sige det...! :)

HS auriganbid sælges
Kieffer Wien sælges
0
0
Svar på denne tråd

Belinda
Forfatter: 
Dato:  07-06-2004 14:55
Ja lige præcis!! Har det på samme måde med MissAmi... hun er MIN, og det har bare altid været mig.... jeg er den person hun stoler allermest på.... hvorfor skulle det så ikke være mig der tog hende med til noget "nyt og farligt" som et springstævne :P

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-06-2004 15:39
..Er den her diskusion ikke kørt lige langt nok ud? 8-)

Shanie: Den der med de ryttere der kigger ned over springet holder ikke ;)
Man bliver jo ikke bedre af, at man gør det samme som dem.
Det er jo f.ex., ligesom at jeg køber den samme jakke som Thomas Velin - det bliver jeg jo heller ikke dygtigere af, vel? ;)

Men fin pony - pas på du ikke slipper det hele over springet.
Og det med næstebåndet gider jeg slet ikke kommentere, for det er der vist nok der har gjort :)

Karen (Isabella)

Isabella.ridesiden.dk
0
0
Svar på denne tråd

Karen....
Forfatter: 
Dato:  07-06-2004 16:59
måske mener du ikke den holder... men når hun begynder med at man er en dårlig rytter pga. det sys jeg da lige jeg skulle finde nogle eksempler på ryttere der absolut ikke er dårlige og også kigger ned engang imellem.. det at jeg kigger ned på det ENE billede er jo også den eneste fejl.. og tro mig, når jeg gør det bliver jeg rettet, men selvfølgelig laver man fejl, især vist ponyen sætter for tidligt af!!!!

0
0
Svar på denne tråd

gfjghljkæ
Forfatter: 
Dato:  07-06-2004 17:19
"Shakira - tror ikke rigtigt der er mere at kritisere end at jeg ikke har hovedet oppe på det ene billede og at jeg er for stor.. sååå" -Jeg har stadig ikk kritiseret dig! men jo jeg kan satens finde mere! Syntes at du opfører dig som en på 4 år som ikke måtte få sin slikkepind! helt ærlig tag dig sammen!!!

For mit vedkomme er denne diskution forbi! Så kan du jo selv vælge om du vil diskutere vidre med dig selv!

0
0
Svar på denne tråd

Skakira
Forfatter: 
Dato:  07-06-2004 17:53
er det mig eller dig der opfører sig som en 4 årig??
Ja nemlig, dig...

Fint for mig.. gider ikke diskuteret noget jeg ved jeg har ret i... så fint..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet