Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Opd. Mizia ! Weee...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2004 18:37
Heeej JHNfolk...

Så er der lige lidt opdatering omkring Mizia o spatbenet. Hun er rengående i spring og i skoven. I dressur halter hun, da hun jo skal bruge bagben og bagpart meget. Derofr har jeg meldt min til en LX, LD på MØR i næste månede. Hvis hun springer den uden at halte beholder jeg hende! Hvis ikke vil jeg af med hende.Jeg kan ikke blive ved med at holde på hende, når jeg nu ikke købte hest for at ride i skoven !
Hvis jeg er så uheldig at jeg skal af med hende, skal jeg have en ny, men ung hest. En plag, eeller en 3-åring..Så..Nu ved i det ;)

*Sofie Aka Mizia*
Fisk er venner, ikke mad :P
Citat: "Find Nemo"
:-D
babe_in_totaly_control_of_herself_@hotmail.com :-D

0
0
Svar på denne tråd

håber...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2004 18:38
da hun er ren gående...

heeh

Ehm... ve du noed?

Min HP - husk gæstebogen!

Precious vinder af JHN´s følkonkurrence
Magic Touch vinder af JHN´s vallak konkurrence
Tai Chiquita, nr. 2 i Hoppekonkurrencen!
Tai Tequila (tidligere låne pony) 2. pladsen i springkonkurrencen
0
0
Svar på denne tråd

føj........
Forfatter: 
Dato:  27-05-2004 18:57
hm.. håber for dig hun er rengående så :-)

:-( Knuss fra pigen der græder sig i søvn :-(
-Mistede min elskede part kl. 3 om natten lørdag den 15 maj-
:{-( -miis U Nikki! tag nu et bukspring på evige græsmarker- :{-(

0
0
Svar på denne tråd

Håber hun går rent...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2004 19:14
håber for dig hun går rent.. det ville da være dejligt for dig at beholde hende..

,
:-) KnuzR Sofie og Chela!! :-)

Chela du stjal mit hjerte. Din tyv! {>

Pepsi, 3 plads i den store sommerkonkurrence for 3'er pony..

3 plads i den store forås hestekåring!

0
0
Svar på denne tråd

Undskyld mig...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2004 19:33
Jah nu kommer den her sure kælling, på banen, med sin mening, om tingene!

For mig lyder det helt hen i vejret, at du springer på en pony, som delvist er halt!
Der må jo være et problem med den, når den halter i dressuren, og på den måde, synes jeg at det er fuldstændigt forkert at du springer hende osse! 8-)

Synes bestemt ikke at man kan sælge en pony, som halter! Så burde den blive aflivet! Jah, undskyld mig, men det synes jeg hverken man kan byde sin pony, eller den nye ejer! Tvivler også på at den kan gå igennem en handelsundersøgelse, hvis den halter!
Det kan godt være at den har en "god dag" den dag dyrlægen kommer og tjekker den, men han/hun vil altid kunne se at den har spat, og det at din pony har det, vælger mange købere sådanne ponyer fra!

Men ok, min mening!

Knus Cecilie

MSN: prupony@hotmail.com

Hjemmeside: www.Abildgaard.tk
0
0
Svar på denne tråd

hør her -.....
Forfatter: 
Dato:  27-05-2004 19:44
hør he rlille ven :)

Jeg har dyrlæge som jeg ringer til ugentlig og får beske dpå hvad der er godt og ikke godt. hun lide ringen smerter!
*Sofie Aka Mizia*

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.........
Forfatter: 
Dato:  27-05-2004 21:42
tja.. da jeg læser det virker det for mig ikke som om du var/er særlig ked af at skulle af med hende?

må give Cecilie&Jason ret i det hun skriver...(og jeg har læst dit svar!) det virker lidt sært for mig at man må springe, men hesten halter i dressur? spring kræver jo en del af hesten.. og for at hesten kan blive helt halte fri, ja så ville jeg holde lav profil når det gælder spring og dressur, og rider skovture- hvilket er en god afveksling for hesten eg gang i mellem!!
MVH Black_shadow

Because I cant stop loving you
No, I won´t stop loving you
Why should i

hæhææ.. BHN:)

sangtekster

HESTESPIL!
til alle der har mistet et kæledyr!!!
0
0
Svar på denne tråd

Hør selv her, Sofie!
Forfatter: 
Dato:  27-05-2004 21:44
Jeg synes ikke du kan spring på din pony! Og det er ligegodt, hvad din dyrlæge har sagt! Hvis du ikke kan ride dressur på den, så synes jeg ikke du kan spring rundt på den!

Og da slet ikke sælge en pony, som ikke er haltfri!

Knus Cecilie

0
0
Svar på denne tråd

sån e rlivet...biitch
Forfatter: 
Dato:  27-05-2004 22:02
Hør nu her !

har du overhovedet forstand på spat ?

har du set min hest ?

Ved du hvor højt jeg springer?

Ved du om jeg forlanger mere end hun kan holde til?

Svar venligst på alle de spørgsmåpl inden du spiller klog miss....Klog!
*Sofie Aka Mizia*

0
0
Svar på denne tråd

Re: Helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 09:19
Nu kommer Sofie her er glad og så kommer i og spiller kloge?! Ærlig talt. Jeg blir så pist off når folk er sådan. Helt ærligt. Lad hende dog være glad. Og hvis dyrlægen siger den ikke halter og den kan tåle at springe så må hun da for **** selv om, om hun vil springe! Eller hvad?!

Til Sofie - Tillykke det var dejligt. Nu må vi håbe hun er halt fri ikke? :-)

- Claudia & JG's Locky!
- snart uden Action
:{-(
0
0
Svar på denne tråd

til siggggggg
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 13:36
jo tak Claudia !

Dejligt med sådanne mennesker som dig!

De så søde..

men tak..
*Sofie Aka Mizia*

0
0
Svar på denne tråd

Til Sofie
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 14:16
Det var så lidt :D Ved hvordan det er at være glad og så skrive det herinde og så få alt det pis afvide.. 8-)

Claudia & JG's Locky!
- snart uden Action
[ :{-( ]
0
0
Svar på denne tråd

Sofie og Claudia!
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 14:50
Hvorfor tror du bare at du kan skrive Bitch til mig? Hvem tror du egentlig du er?
Styr dit sprog, pigebarn!

har du overhovedet forstand på spat ?
-Har haft en pony som har haft det!
Har skrevet rapport om det!

har du set min hest ?
-Nej!

Ved du hvor højt jeg springer?
-Øhhh... Nej! ?:-)

Ved du om jeg forlanger mere end hun kan holde til?
-Det kunne da godt lyde sådan 8-)

Og Claudia:

Hvis jeg pisser dig sådan af, kan du da bare lade vær med at læse mit svar!

Det er et debatforum, hvor man kan skrive hvad man vil! Ingen skal ihvertfald forhindre mig i at skrive min mening, så er det så op til jer, om i gider høre på det eller ej!

Knus Cecilie

0
0
Svar på denne tråd

cecilie
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 15:42
min hest lever livet dejligt, godt og sundt !
Hun har græs, markkamerater o.s.v. Hun bliver ikke overbelastet, hun halte rjo i dressur fordi at hun ikke kan bruge ryggen så godt. Lidt kan hun, me ik meget. I spring viser hun intet tegn på at det gør ondt...overhovedet ! jeg ser på min hest hver dagm jeg rider den hver dag. Du sidder på din flade og læser mit indlæg. Pg udfra det mener du at du kan sige hun er overbelastet ? Så må du have nogle mærkelige falske evner!
*Sofie Aka Mizia*

0
0
Svar på denne tråd

iehwjrhjewhtælqw
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 20:06
Jeg synes måske også det er lidt ærgerligt når man lige er glad, at få sådan noget at vide. Selvfølgelig må alle sige deres mening og det er et debatforum osv. men det er ógså bare et hyggeforum hvor man gerne vil dele sin glæde med andre, og så er det lidt surt når folk reagerer sådan. Jeg er sikker på at hun ikke har tænkt sig at overanstrenge sin hest, og at hun passer godt på den.

Og ja, man kan bare springe ting over og ja, man må gerne sige sin mening, men verden er ikke perfekt og nogle ting må man gerne holde for sig selv. Ligesom at du, Cecilie&Jason, siger at Sofie n. og Claudia kan springe dit indlæg over, kunne du jo også bare springe det her indlæg over, når du kun har negativt at sige, da det her ikke var fx et billedindlæg hvor man vil modtage kritik men bare et indlæg hvor man ville dele sin glæde med andre.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 21:19
Vi må da håbe hun er rengående.

Kan godt se hvad Cecilie&Jason har fat i, for syntes nu heller ikke man bare sårn sælger en hest/pony der ikke er rengådene og springer på den der ikke er rengående i dressuren.

Syntes bare folk skulle tage en slappert og skrive lidt pænt til hinanden, godt nok har vi alle en mening og vi skal jo huske at respektere hinandens meninger, men så må vi bare nok også huske at sige det lidt pænt, og ikke bitche ud på hinanden hver gang der ikke lige er noget der passer en. 8-)

~|Dræber Guldfisken CBP|~
(y)[Hesten er ikke en du skal modarbejde, men din partner som du skal arbejde sammen med] (y)
~ Det modsatte af kærlighed er ikke had, men ligegyldighed. Når man hader elsker man stadig! ~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider