Heysan...
Her for lidt over et halvt år siden kom der en pige ind vores klasse. Jeg er så blev rimelig gode venner med hende. Hun er en virkelig stille type, men hun er vældig sød og ikke sådan genert. Man skal bare selv sætte samtalen i gang for at få hende til at fortælle noget
For en måned eller en halv siden blev hun så også lidt gode venner med en dreng for klassen og sådan... Men jeg havde stadig den opfattelse at jeg sådan var én af hendes bedste venner.
Og her i dag opdager jeg så at et af hendes kæledyr (som hun var meget glad for) blev aflivet - i går! Og jeg fandt kun ud af det pga. at dte stod i hendes MSN-navn, hun havde intet fortalt i skolen.
Og det viser sig at både den der dreng og et par stykker andre fik det at vide i dag.
Hun har jo ikke bevidst ladet være med at fortælle mig det, men hun har bare intet nævnt da hun var sammen med mig i dag - og det er da ikke en eller anden lille ting, det er hendes højtelskede kæledyr, der blev aflivet. Hun har ikke sagt et ord om, om den har været syg eller noget.
Det er selvfølgelig heller ikke en eller anden gigantisk ting, men bare det at jeg fik det at vide efter op til flere andre, som ikke er lige så meget sammen med hende... det er mere situationen eller hvad man kan sige...
Men det er bare lidt... ja, pludselig begynder jeg at stille spørgsmål til mig selv "Var jeg bare irriterende at være sammen med?", "Har hun ikke tillid til mig?" osv... Blev bare lige lidt... Ja... overrasket på en negativ måde