Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

En smule... skuffende? Sårende? Kender I det?
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 18:12
Heysan...
Her for lidt over et halvt år siden kom der en pige ind vores klasse. Jeg er så blev rimelig gode venner med hende. Hun er en virkelig stille type, men hun er vældig sød og ikke sådan genert. Man skal bare selv sætte samtalen i gang for at få hende til at fortælle noget :)
For en måned eller en halv siden blev hun så også lidt gode venner med en dreng for klassen og sådan... Men jeg havde stadig den opfattelse at jeg sådan var én af hendes bedste venner.

Og her i dag opdager jeg så at et af hendes kæledyr (som hun var meget glad for) blev aflivet - i går! Og jeg fandt kun ud af det pga. at dte stod i hendes MSN-navn, hun havde intet fortalt i skolen.
Og det viser sig at både den der dreng og et par stykker andre fik det at vide i dag.
Hun har jo ikke bevidst ladet være med at fortælle mig det, men hun har bare intet nævnt da hun var sammen med mig i dag - og det er da ikke en eller anden lille ting, det er hendes højtelskede kæledyr, der blev aflivet. Hun har ikke sagt et ord om, om den har været syg eller noget.
Det er selvfølgelig heller ikke en eller anden gigantisk ting, men bare det at jeg fik det at vide efter op til flere andre, som ikke er lige så meget sammen med hende... det er mere situationen eller hvad man kan sige...

Men det er bare lidt... ja, pludselig begynder jeg at stille spørgsmål til mig selv "Var jeg bare irriterende at være sammen med?", "Har hun ikke tillid til mig?" osv... Blev bare lige lidt... Ja... overrasket på en negativ måde :(
0
0
Svar på denne tråd

[ Har du ardo ] -
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 18:27
Kan godt forstå dig..
Det er ikke rart at føle sådan.. Måske skulle du prøve at spørge hende lige ud, om du er for irreterende eller andet ?
Ved det ikke !
;D Jannie & Magic Bonnie ;D
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 18:27
Kender det godt.. Eller jeg mener.. Jeg tror ikk jeg har prøvet det samme, ?:) , men noget lignende.. Men blir såen lidt, "Nååh, måske sku jeg bar droppe at være sammen med vedkommende, han/hun sys nok alligevel ikk vi har de sjovt sammen.."

Såen har jeg i hvert fald haft det..

Men bar rolig, det går over.. ;)

Rikke, som faktisk nok snart må få en hest..!
Læs Klaus Hempflings bog; At danse med heste
Den er skide god!
0
0
Svar på denne tråd

Duke...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 18:31
Vil afgjort stadig være sammen med hende - det var jo ikke noget som ødelægger noget i vores venskab overhovedet! Blev bare lidt såret (n) :)
0
0
Svar på denne tråd

Lad være
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 18:33

Hun ville jo nok ikke være sammen med dig, hvis hun ikke brød sig om dig. ;) Folk kan godt selv sige fra ;)
Jeg tror bare du tager det lidt for nært... Men ok... Hvem gør ikke det, hvis det er en god veninde man har ;) Snak eventuelt med hende om det, hvis det gentager sig?

Mvh. Theis
It´s a Miracle
~ The wonders of this world go on ~

0
0
Svar på denne tråd

Jannie
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 18:33
Tjah... tror måske det skyldes hendes personlighed... Hun synes måske at hun ville være for... jah... ved at fortælle om sine egne ting og sager, hun er meget sådan, at hun ikke bare plaprer løs medmindre der en en passende lejlighed til at fortælle det.
Men alligevel - når hun har mistet sin pusling, og vi er gode veninder, så føles det bare lidt mærkeligt.
0
0
Svar på denne tråd

Underligt
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 19:09
Hej..

Jeg kan ogå godt forstå dig!!! Og det er da mærkelig at hun ikke har fortalt dig det når du er en af hendes bedste venner!!!

Knuz ***oOCarinaOo***

***Vinder som Årets mest vindene springrytter 2003***

{> {> {> {> {> {> {> {> {> {> {>
0
0
Svar på denne tråd

synd...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 19:31
synd for dig! prøv at spørge hende direkte hva hun "har gang i"...

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

hey......
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 19:41
surt.. er næsten ude for det samme i skolen fortiden..

jeg havde en kanon god veninde der hedder louise.. vi gik altid sammen.. hun har nogle gange opført sig a H til over for mig.. når men nu kommer jeg til sagen..
vi var sårn begyndt at gå sammen med to andre piger.. jeg var ikke så populær ?:-) og så begyndte hun at gå meget med de to piger og en anden pige.. og nu snakker hun næsten ikke til mig og er meget bitchie..

lidt mærkeligt når vi altid har været venner 8-)

men hun kan sQ bare lære det efter sommerferien er jeg hundrede på at hun ikke er populær længere.. sårn går det bare 8-)

jaah.. min lille "historie"

kram karina :-D
Ringenes Herre og heste
er det BEDSTE!!

hvis du ikke bruger hue bliver du forkælet..
når man er forkølet bliver men hæs..
så visker man og det kommer man i spjældet for..
og når men kommer i fængels tager man stoffer..
og når man tager stoffer så dør man!
så husk den forbandede hue!
grinern..
0
0
Svar på denne tråd

o0karina og sokke0o
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 19:55
Du er jo ikke bedre ... Misunder du ikke hende lidt? Men vil ikke blande mig.. Kender jo ikke historien helt 100%.. Men det lyder sådan.. Vil ikke blande mig ;)
;-D Linette & ♥Sascha♥ ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Altså........
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 21:00
Er slet ikke sur på hende! HUn gjorde det ikke med vilje, tror bare at hun glemte at nævne det eller noget - sådan er hun! :) Men hun er skidesød!!! Sødere end jeg selv ;)
0
0
Svar på denne tråd

Ja, mon ikke...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 21:26
... hun bare havde glemt at snakke med dig om det?

Hvis hun HAVDE snakket med andre om det, så kan det være, det var kommet lidt ud af hendes system. Jeg snakker heller ikke nødvendigvis med mine bedste veninder om den slags ting - når man er chokeret eller ked nok af det, så er det ofte ret ligemeget, hvem man får snakket med - bare man får snakket.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider